בתיווך אישי - עם ניסים הרוש ממשרד אנלימיטד נכסים והשקעות

מאת: או-מד מדיקל ● 18/11/2015 12:55 ● ערב ערב 2733
בתיווך אישי - עם ניסים הרוש ממשרד אנלימיטד נכסים והשקעות
וותק במקצוע: 14 שנה | באילת מאז: 2002

איך הגעתי למקצוע:

בתקופה בה גרתי במיאמי, בן דודי עסק בתחום. בהתחלה הייתי אחראי על טיפול בשוכרים שגרו בבניינים שהיו בבעלותו ולאחר מכן במכירה  וקנייה של נכסים באמריקה.

כיצד הקמתי את המשרד שלי: כשחזרתי מאמריקה עבדתי במשרד סנצ'ורי 21 באילת. לאחר מספר חודשים החלטתי לפתוח משרד עצמאי וקניתי זכיון של רשת רימקס. לאחר חמש שנים סיימתי את תקופת הזכיון והפכתי למשרד עצמאי "אנלימיטד נכסים והשקעות".

הנכס הראשון שמכרתי: וילה ברחוב דובדבן.

המקרה הכי מוזר או מצחיק שקרה לי: הגעתי למשרד עו"ד לחתום על חוזה שכירות 3500 $ ובמעמד החתימה העסקה שונתה לעסקת מכירה בשווי 960000 $

הנכס הכי יקר או מעניין שמכרתי: 960000 $ וילה בשכונת גנים ב'

השכונה האהובה עלי באילת: מערב 7

הטיפ שלי לקונה: לבחור במתווך עם ניסיון וותק של שנים במקצוע, בעל משרד מסודר ולא חאפר. לקנות נכס עם מתווך שלא רק יאתר בעבורך נכס, אלה ילווה את העסקה מתחילתה ועד לסופה על כל המשתמע מכך: איתור הנכס המתאים על פי התקציב ,משא ומתן, קבלת משכנתא, טיפול על ידי עו"ד מקצועי המתמחה בנדל"ן ועד לקבלת החזקה בדירה. מתווך שמכיר את  השוק והנכסים המוצעים למכירה וכזה שידע לאתר נכס במינימום זמן ומאמץ ובהתחשב בתקציב ובצרכי הקונה.

הטיפ שלי למוכר: לאתר משרד ותיק, משרד שמחויב לקוד אתיקה מקצועית, להתחשב בהופעת המתווך, צורת הדיבור והניסיון שלו בתחום האם קיים אצלו רשימת ממליצים, שליטה באינפורמציה, תכנית פעולה לנכס, כמו כן שיידע לסייע למוכר בהכנת הנכס למכירה מוצלחת, למסור את הדירה למתווך אחד בבלעדיות, לחסוך בהוצאות פרסום וזמן בניהול משא ומתן, בסינון קונים, ולסיום לקבל את המחיר הגבוה ביותר בעבור הנכס, על מנת להגיע לתוצאת מכירה במקסימום מחיר ובמינימום זמן.

הטיפ שלי לראש העיר: להניע את נושא התחלות הבנייה באילת יש עתודות ל 700 דירות חדשות כשבפועל יש התחלות בנייה של אולי 150 דירות .

כמתווכים הכי חשוב ש: נדע לתת את הערך המוסף ללקוח, לדעת לזהות את צרכיו, לייצגו בדרך אמינה ומקצועית ומכיוון שזאת העסקה הגדולה ביותר שהאדם עושה בחייו, להוביל את הלקוח לעסקה פשוטה ויעילה, תוך מתן שירות מקצועי ולהרוויח את שכרך ביושר.

יש עוד משהו שרצית שנדע עליך?

"מקצת שבחו של אדם אומרים בפניו וכולו שלא בפניו". ועל כן תצטרכו לפנות לרשימת הממליצים שלנו על מנת לקבל אינפורמציה על רמת השירות האמינות והמקצועיות בה אנו עובדים.

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש