קפה גרג בביג

מאת: אביבה דקל ● 18/11/2015 12:56 ● ערב ערב 2733
קפה 'גרג' ב'ביג' - הוא מקום מצוין למנוחה בין קניות בחנות שבקניון ה'ביג', אבל הוא גם מקום מצוין לבלות בו כשמתחשק משהו טעים באווירה נעימה וביתית ללא שום קשר לקניות
קפה גרג בביג

רשת קפה 'ביג' היא רשת שלה 109 סניפים בפרישה ארצית, שלושה מהם באילת. בכל הסניפים מגישים תפריט אחיד כשר חלבי וטבעוני ומקפידים מאד על ניקיון ועל טריות המזון.

בנובמבר 2013, רכש יהודה מזרחי את הזיכיון לקפה 'גרג' ב'ביג' אילת ויצר מקום  עם ערך מוסף - משהו שאין בסניפים אחרים. בנוסף לתפריט המוגש בכל הסניפים שבארץ, הנהיג יהודה מזרחי בקפה 'גרג' שב'ביג' -   'יום שלישי ביתי' - בכל יום שלישי מכינים יהודה מזרחי הזכיין והשף של המקום תומר זינו סירים מלאים באוכל ביתי להנאת הלקוחות. מה בסירים? ממולאים, קציצות דגים חריפות וקוסקוס – אוכל ביתי טרי וטעים עליו חוגגים הלקוחות הרבים שכבר שמעו את שִמעו של 'יום שלישי הביתי' וגודשים בכל יום שלישי את המקום. עוד משהו שיש בקפה 'גרג' שב'ביג' הוא האפשרות לרכוש במקום דגי דניס טריים.

המקום כשר למהדרין בכשרות בית יוסף. התפריט המוגש בו הוא עשיר מאד ויש בו מבחר גדול של מנות מתאימות לכל שעות היום - מנות צמחוניות, חלביות והרבה מאות טבעוניות. ארוחות הבוקר ב'ביג' מעולות בין אם תבחרו בארוחה ליחיד או לזוג: ארוחת בוקר ספרדית, הכוללת רול אומלט ספרדי עם תפוחי אדמה, בצל ירוק ופטרוזיליה במעטה טורטיה או בוקר סקנדינבי הכולל בורקס גבינה, סלמון מעושן, גבינת שמנת, עגבניה, מוגשים עם קפה קטן ומיץ טבעי.

ויש כמובן סלטים וכריכים ומנות איטלקיות כגון פסטות שונות ופיצות לארוחות קלות. לארוחות צהרים יש בחירה בין אנטיפסטי, חציל קלוי בלבנה, מרק היום, תפוח אדמה מוקרם, נודלס מוקפצים, קוביות סלמון מוקפצות, פיש אנד צ'יפס וסלמון בלימון או בשומשום ועוד.

המחירים על כל התפריט הוגנים ושווים לכל נפש.

דגש מיוחד שמים בקפה 'גרג' שב'ביג' על התפריט הטבעוני הכולל מנות כמו חביתת חומוס, חציל פסטו, פלאפל תמרים או שקשוקה אנטיפסטי, פיצה טבעונית, תבשיל קארי וירקות שווארמה, או קציצות סייטן ועוד. גם תפריט ילדים מצוין יש כאן במחיר של 29 ₪ למנה.

ויש כמובן משקאות קרים וחמים ומשקאות אלכוהוליים. וניתן לקבל את כל המשקאות חלב 1%, קפה נטול קפאין או חלב סויה.

המקום עמוס בכל ימות השבוע ומורכב מ- 80% תושבי אילת, אבל בימי שישי תאלצו להקדים מאד אם תרצו כסא פנוי בקרב הקהל האילתי הגודש את המקום משעות הבוקר המוקדמות ועד לסגירה.

חיילים ושוטרים במדים מקבלים בקפה 'גרג' קפה חינם.

יהודה מזרחי גייס לעבודה לצדו את בניו ערן ורון ואת בתו מורן, ובכל שעות היום או הערב מישהו מהם נמצא במקום ודואג שהעבודה תיעשה כהלכה. זו אולי הסיבה לשירות המצוין ולתשומת הלב האישית שמקבלים הלקוחות במקום - משהו הגורם להם לחזור שוב ושוב ל'גרג' שב'ביג' וליהנות.

 

 

קפה 'גרג' ב'ביג', פתוח: א'-ה' 08:00-23:00, שישי 08:00 עד שעה לפני כניסת השבת, ומוצ"ש - אחרי צאת השבת עד 23:00. המקום כשר למהדרין - כשרות בית יוסף.

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש