5 דרכים לעודד משתמשים להתקין את האפליקציה שלנו בטלפון שלהם

מאת: או-מד מדיקל ● 1/12/2015 09:37 ● ערב ערב 2734
אם בעבר כל אפליקציה שהייתה עולה הייתה זוכה לחשיפה גדולה, כיום העניין שונה לחלוטין. ריבוי האפליקציות בשוק יצר ויוצר תחרות גדולה ונראה כי כיום יש למעלה ממיליון אפליקציות המיועדות גם לאייפון וגם לאנדרואיד, מה שמצריך מבעלי האפליקציות לעבוד קשה על מנת לשווק את האפליקציה בצורה חכמה כדי לקבל חשיפה גדולה ולגרום למשתמשים להוריד דווקא את האפליקציה הספציפית שלהם.
5 דרכים לעודד משתמשים להתקין את האפליקציה שלנו בטלפון שלהם

1.  הגיעו מוכנים עם תכנית עסקית
אחד השלבים הראשונים בכל הקשור לפיתוח אפליקציה הוא בניית תכנית עסקית. לעיתים, נראה כי יזמים רבים אכן מפתחים רעיונות טובים, אך הם מתקשים לגייס כסף לאפליקציה ממשקיעים ובכך מדלגים על השלב של הכנת תכנית עסקית. על מנת להבין כיצד תוכלו בעתיד להרוויח כסף על עבודתכם ובסופו של דבר לגרום לכמה שיותר אנשים להוריד את האפליקציה, עליכם להגיע מוכנים לתהליך על ידי הכנת תכנית עסקית מפורטת, מה שגם יקל עליכם את גיוס המשקיעים. 


2.  שימו דגש על העמוד שלכם בחנות האפליקציות 
בעלי אפליקציות רבים משקיעים הון עתק בשיווק האפליקציה. לעיתים נוצר מצב שבו הגולשים כבר נכנסו לקישור על מנת להוריד את האפליקציה, אך העמוד של האפליקציה בחנות האפליקציות אינו מספיק מעניין את הגולש והוא נוטש את העמוד מבלי להוריד את האפליקציה. זמן השהות בעמוד שכזה הוא 2-5 שניות, בהן הגולש נכנס לעמוד, מתבונן בטקסט, בסרטון, בתמונות או אפילו בלוגו של האפליקציה ואז מקבל את ההחלטה אם להוריד את האפליקציה או להמשיך לשוט בים האפליקציות המוצעות בשוק. לכן, השקעה נכונה בדף זה יכולה להגדיל לכם את הסיכויים להורדת האפליקציה.  


3.  שיווק נכון = פנייה לקהל יעד נכון
דקה לפני שאתם מתחילים בשיווק האפליקציה שלכם, עליכם לדעת כי מיקוד לקהל היעד הרלוונטי יוכל לחסוך לכם כסף רב. רשתות חברתיות ומדיה סלולרית הם הפרמטרים החשובים ביותר, אך כאמור יש להקפיד לפנות לקהל היעד הרלוונטי. לדוגמא, אם מדובר באפליקציה הפונה לנשים, יש למקד את מאמצי השיווק כלפי נשים: דוגמת פרסום ממוקד בפייסבוק לנשים, בפורומים שונים בהם נשים גולשות ועוד.  


4.  יחסי ציבור וכתבות
יחסי ציבור הם הגורם המשפיע ביותר על פופולריות האפליקציה, הרי כל יזם היה רוצה כבר בתחילת דרכו להיכנס לתהילה של וויינט, לצינור לילה וללילה כלכלי. אך יחד עם זאת, לא כל אפליקציה זוכה לסיקור עיתונאי ולתהילה שכזו. לכן, חשוב להתחיל לכתוב על המיזם באתרים, בפורומים ובלוגים שונים, ובכך לבנות סיפור תקשורתי טוב לאפליקציה על מנת למשוך את תשומת ליבו של הגולש. התהילה כבר תגיע אליכם.


5.   תכניות שותפים
לכל אפליקציה ניתן לייצר תכנית שותפים, כלומר לחבור לחברות שאיתן תוכלו לעבוד בשיתוף פעולה. כאמור מדובר בתהליך ארוך יחסית, אך הוא משתלם לשני הצדדים, כך שכולם יוצאים נשכרים.  

הכתבה בחסות חברת פריון נטוורק


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש