המשחק המרכזי (כיף לי) להמר על פי החוק

מאת: אביבה דקל ● 2/12/2015 12:27 ● ערב ערב 2735
צילום: חיים דויד / מהיום אתם יכולים להמר בנוחות ובחסות החוק בתחנת ההימורים 'המשחק המרכזי', בה תוכלו ליהנות  מכל משחקי המזל המותרים על פי חוק. רוצים להעביר כמה שעות בילוי בצורה קצת אחרת?. ה'משחק המרכזי' ממתין לכם
המשחק המרכזי (כיף לי) להמר על פי החוק

משך שנים רבות שירתה תחנת הלוטו של יוסי ורחל כהן ובנם רן את לקוחותיה מתוך חנות הנוחות 'כיף לי' שבמרכז השחמון. מדי חודש שולמו בתחנה זו מאות אלפי שקלים במזומן לזוכים, והתחנה הוכרזה כאחת מבין 50 התחנות המובילות בארץ. לפני זמן מה החליטו בני המשפחה להעתיק את התחנה ולהפריד אותה מחנות הנוחות. חשבו וגם עשו ופתחו בחנות סמוכה, תחנת הימורים נפרדת, מעוצבת וממוזגת שבה אפשר לקחת חלק בהימורים ולראות תוצאות על תשעה מסכים התלויים על הקירות. 
'המשחק המרכזי' היא לא עוד תחנה שנכנסים אליה, ממלאים טופס הימורים, משלמים ויוצאים. 'המשחק המרכזי' הוא חוויית הימורים מסוג אחר - לכאן באים כדי להעביר כמה שעות בכיף, בהתרגשות ובמתח, כמו בבתי הימורים בחו"ל, ותוך כדי משחק נהנים ממשקה קל או קפה טוב ומנשנשים משהו. 
המשחקים העומדים לרשותכם ב'משחק המרכזי', ושתוצאותיהם המוקרנות על תשעת מסכי הענק ירתקו אתכם משך שעות:

*במשך כל היום, החל מאחת עשרה בבוקר, מתחילים לשחק כאן משחק מרתק שאותו משחקים רק כאן. המשחק מתחדש מדי חצי שעה עד שהוא מסתיים ב- 22:30, ומדי חצי שעה בתום כל סיבוב במשחק, מוקרנות התוצאות על המסכים.
*מרוצי הסוסים מתחילים בסביבות 16:00 אחר הצהריים. מדי כמה דקות יוצא מרוץ חדש לדרך, והלקוחות צופים בו בשידור חי על המסכים, מתלהבים ומעודדים בקולי קולות את הסוס שלהם, וההרגשה היא כאילו נוכחתם במרוץ. את התוצאות מקבלים בזמן אמת.
ובנוסף כמובן אפשר לשחק כאן בכל משחקי המזל כמו וינר, טוטו, צ'אנס וכל שאר סוגי ההימורים המותרים על פי חוק. 
התחנה היא מקצועית ומנוסה ואפשר למלא כאן טפסים בכל השיטות הממוחשבות ובכל הצמצומים למיניהם לכל מביני עניין.
בילוי קצת אחר כבר אמרנו.

לגרפיקה:  במודגש ובאותיות גדולות את הקטע הבא
הכניסה לילדים אסורה. הכניסה מגיל 18 ומעלה בהצגת תעודת זהות

 

כתובת: מרכז שחמון ליד הסופרפארם
מיקום  רשמו ב ווייז 'כיף לי'
פתוח: א'-ה' 10:00-23:00, שישי 10:00-19:00, שבת  12:00-23:00
טלפון 0524000592


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש