איך תדעו איזו מדפסת משולבת תתאים לכם?

מאת: או-מד מדיקל ● 20/12/2015 11:08 ● ערב ערב 2737
כל המדפסות המשולבות יכולות להדפיס, להעתיק, לסרוק ולפקסס. הסיבוך מתחיל כשיש דברים אחרים, שמשתנים ממדפסת למדפסת, ואתם רוצים את המדפסת עם התכונות שמתאימות לכם. 
איך תדעו איזו מדפסת משולבת תתאים לכם?

כדי לעזור לכם, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:


איזה סוג של מדפסת משולבת אתם צריכים?

הדרך היחידה והכי יעילה לסווג את המדפסות היא לפי השימוש המיועד: בית, משרד או שניהם. אם אתם מחפשים מדפסת לבית, אתם בטח רוצים שהיא תדפיס תמונות באיכות טובה, מה שאומר שעדיף לקנות מדפסת הזרקת דיו ולא לייזר. 
ואם באמת תמונות הם העניין העיקרי שלכם, ואתם מחפשים דרכים שיאפשרו לכם להדפיס אותם כמעט מכול מקור ווירטואלי או מקור זיכרון – התקן USB, מצלמות, שקופיות, פילם ועוד – אתם זקוקים למדפסת משולבת photo-lab. יש רק מעט אפשרויות בקטגוריה זו ותוכלו לזהות אותן לפי היכולת שלהן לסרוק שקופיות ורצועות של פילם, תכונות שרוב המדפסות המשולבות לא כוללות.
אם אתם מחפשים מדפסת משולבת רק לצרכים משרדיים, הדפסת טקסט בוודאי חשובה לכם יותר מתמונות, מה שאומר שאתם צריכים מדפסת לייזר. אתם בוודאי רוצים שהמדפסת תכלול אפשרות לשלוח פקס ותכלול מזין מסמכים אוטומטי לסריקה, העתקה, פקס ודוא"ל, של מספר דפים רב.

לאילו פונקציות ותכונות של המדפסת המשולבת, אתם באמת זקוקים?

מעבר להכללות שעוסקות בהתאמת המכשיר לבית או למשרד, כדאי לערוך רשימה של הפונקציות והתכונות שאתם באמת צריכים. למשל, הדפסה, סריקה והעתקה כבר כלולים במדפסת, אבל אפילו תכונות בסיסיות אלה אינן פשוטות כפי שנדמה לכם. 
יש מדפסות משולבות שמוגבלות לסריקה באמצעות חיבור USB. אם אתם מתכוננים להתחבר דרך הרשת, עליכם להבטיח שהסריקה עובדת דרך הרשת, כמו המדפסת הצבעונית ECOSYS של קיוסרה, שמתאימה למשתמש אישי ולמשרד קטן ומציעה צילומים ישירות מהמדפסת.
היכולת לסרוק שקפים (שקופיות ורצועות סרט) היא די יוצאת דופן כך שהיא מופיעה לעתים קרובות כפונקציה נפרדת. הקפידו לבדוק את הגודל שאתו יכולה המדפסת להתמודד. שקפים מוגבלים לעיתים ל-35 מ"מ.
יש התקנים משולבים שזקוקים למחשב כדי להעתיק. אם אתם רוצים העתקה ללא המחשב, וודאו שהמדפסת אכן פועלת כמכונת צילום עצמאית.
תכונת פקס כמעט תמיד כוללת פקס עצמאי שניתן לשליטה מלוח המקשים של המדפסת. עם זאת, זה לא בהכרח כולל משלוח מסמכים ישירות מהמחשב שלכם, דרך פונקציית הפקס, מבלי להדפיס אותם קודם. מחשב-פקס יכול להיות בצורה של שירות פקס, או כדרייבר שבו תשתמשו כמו בדרייבר למדפסת, או שניהם.
תכונות הדואר האלקטרוני מגיעות גם הן בשתי צורות. סריקה ישירות מהאמייל ושליחתו ישירות לספק שירותי האינטרנט, או שרת דואל אלקטרוני ברשת הבית שלכם. 
הבחירה הנפוצה ביותר במדפסת משולבת פשוטה היא לפתוח הודעת אימייל במחשב ולהוסיף את המסמך סרוק כקובץ מצורף. כל מדפסת נתונה יכולה להציע זאת. שימו לב שכמה מאפיינים של דואר אלקטרוני ישיר לא יעבדו עם כל ספקי האינטרנט, כך שכדאי לברר זאת לפני הקנייה.


לקריאה בנושא: מדפסת לייזר או הזרקת דיו ? מה מומלץ לעסק שלך, כנסו לכאן

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש