פארק המצפה התת ימי באילת -  חוויה שאסור להחמיץ

מאת: אביבה דקל ● 23/12/2015 09:57 ● ערב ערב 2738
צילומים: פארק המצפה התת ימי / ארבעים שנה חלפו מאז הגשים מוריס קאן את חלומו ובנה את פארק המצפה התת ימי באילת. איש לא צפה אז את גודל הצלחתו של הפרויקט ואת ייחודו. במשך שנים אלו מאז הקמתו, הפך פארק המצפה התת ימי למקום עליה לרגל של מאות אלפי תיירים, והוא מהווה אטרקציה בינלאומית יחידה מסוגה בעולם. גם אם לא תכננתם ביקור באילת, המצפה הוא סיבה מצוינת להגיע במיוחד לעיר הדרומית, שם מצפה לכם  חוויה מדהימה. כל הדגים, האלמוגים, כל היופי המסתתר במעמקי ים סוף יתגלה לעיניכם באולם 'שונית ים סוף' העגול ומבעד לחלונות הקומה התחתונה של המגדל הנמצאת בטבורה של שונית אלמוגים המהווה שמורת טבע בעומק 12 מ' מתחת לפני הים.
פארק המצפה התת ימי באילת -  חוויה שאסור להחמיץ

למרות ייחודו, המוניטין הבינלאומי שלו והמבקרים המגיעים אליו מכל רחבי תבל, דואגים אנשי פארק המצפה התת ימי להוסיף ולחדש שוב ושוב ולהביא עוד ועוד אטרקציות לפארק. החידוש האחרון- בריכת הכרישים הגדולה והמרשימה ביותר במזרח התיכון, שנפתחה לאחרונה בהשקעה של 30 מיליון ₪. עולם הכרישים הינו מרכז מבקרים בו ניתן לפגוש את כרישי ים סוף פנים אל פנים. בכניסה חלון מרכזי ענק שדרכו ניתן לראות את הכרישים. בבריכה חיים בהרמוניה כ- 18 כרישים, וחלקם יגיע לאורך ארבעה מטרים. בבריכה אלפי דגים ואלמוגים היישר ממפרץ אילת. את הבריכה חוצה מנהרה שקופה, שקירותיה ותקרתה עשויים חומר פלסטי שקוף עמיד בלחצים ולא שביר.

במנהרה זו עוברים המבקרים כשלצדם ומעליהם שוחים הכרישים ובעלי החיים בבריכה. בהמשך יגיעו המבקרים לאולם תצוגה מרהיב של דגמי כרישים שונים כשלצד כל דגם עמדות אינטראקטיביות ודיגיטליות באמצעותן יוכל המבקר ללמוד על אורח חייהם ועל הרגלי התזונה שלהם. המבקרים יגלו שהכריש הינו יצור ימי מופלא והמרתק ביותר בטבע.

המבקרים בפארק מוזמנים לצפות מדי יום בהאכלות בעלי החיים כולל בבריכת הכרישים - חוויה לכל המשפחה.

עולם הכרישים החדש הגדיל את מספר המבקרים בפארק, ובשנה האחרונה הגיעו כ- 460,000 מבקרים. 
 

זכות גדולה נפלה בחלקם של תושבי אילת על כך שאטרקציה בסדר גודל בינלאומי כמו פארק המצפה התת ימי הוקמה בעירם. המצפה התת ימי הוא אטרקציה יחידה במינה בעולם, ורבים מגיעים לעיר מכל קצווי תבל במטרה לבקר קודם כל במצפה, ואילו תושבי אילת, כל מה שהם צריכים לעשות כדי להגיע למקום מופלא זה, הוא לעלות על אוטובוס או להכנס למכוניתם ולהגיע למצפה. האילתים זכאים להנחה של 50% ובנוסף - לאפשרות לעשות מנוי משפחתי בסך של 199 ₪ לשנה לכל המשפחה. אילתים רבים מבקרים במקום שוב ושוב, אבל מן הראוי שכל האילתים יגיעו כדי לראות ולהתפעם ממראה העולם המופלא שבים שלחופו הוא מתגורר.

 

טלפון 08-6364200, שעות פתיחה 08:30-16:00, כתובת: חוף אלמוג, אתר: www.coralworld.com.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש