ליגת האלופות חיה ובועטת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 23/12/2015 10:17 ● ערב ערב 2738
אם למישהו היה נדמה שמספרת 'ליגת האלופות' נעלמה מנוף המספרות בעיר, תשכחו מזה. בפועל המספרה חיה ובועטת בניצוחו של מעצב השיער הכשרוני דניאל בן עמי. מהיום לא רק הגברים והילדים ייצאו מכאן מרוצים, אלא גם הנשים
ליגת האלופות חיה ובועטת

בבניין 7 לינדי, מול 'שופרסל דיל' החדש (רחוב ירושלים השלמה), נפתחה זה מכבר מספרת 'ליגת האלופות'. למספרה הילדים הכי אוהבים ללכת, ולא רק בגלל העיצוב הספורטיבי סטייל כדורגל, אלא בעיקר בגלל מעצב השיער דניאל בן עמי, שמפליא בגברים ובילדים בעיצובי שיער חדשניים. ולא רק הגברים יוצאים מכאן מרוצים, אלא גם הנשים, שמגלות שדניאל הוא לא 'בייבי פייס', אלא בעיקר מעצב שיער צעיר וכשרוני, מומחה בכימיה ובצבעים, מעצב שיער ותספורות בחסד ומתמחה בהחלקות שיער. במילים אחרות, כולם יוצאים מ'ליגת האלופות' מרוצים. אם תהיתם מהיכן הרעיון לעצב מספרה בסגנון כדורגל, כדאי שתדעו כי הבעלים של 'ליגת האלופות' הוא לא אחר מאשר סונה אשקר, בן אילת, יוצא אגודת הכדורגל המקומית שהכדורגל זורם לו בדם מאז ומתמיד. לא בכדי בחר סונה בעיצוב הזה, שעושה טוב לילדים, לגברים, ותתפלאו, אבל גם הנשים נהנות להסתפר ולצבוע כשרונלדו החתיך ברקע.

בא כדי לכבוש

מאז שהוא זוכר את עצמו, נמשך דניאל בן עמי לשיער ולעיצובים, בעיקר בגלל העובדה הפשוטה - שהוא גדל בבית עם אמא שהייתה מעצבת שיער מוכשרת ומוכרת באזור חיפה. בן עמי, בן להורים גרושים, חלק את חייו בין חיפה לבין אילת, כאן מתגורר אביו, כשבכל חופשה ובכל הזדמנות ביקר בעיר. זו בדיוק הסיבה שהוא מרגיש אילתי לכל דבר, ובחר להתמקם באילת לאחר שירותו הצבאי ולהתקדם בתחום עיצוב השיער בו בחר כמקצוע לחיים. כבר בגיל צעיר הוא שילב בין לימודים לעבודה באחת המספרות המובילות באזור חיפה, למד שנה בבית ספר מקצועי לספרות, ומאז הגיע לאילת, עבד בשתיים מהמספרות המובילות בעיר. היום הוא כאן, ב'ליגת האלופות', יוצא לדרך עצמאית, מביא דרור לאהבתו לתחום ולניסיון הרב שרכש, למרות גילו הצעיר. ועם התוצאות אי אפשר להתווכח. זו בדיוק הסיבה שמאז שדניאל בן עמי כאן, ליגת האלופות בועטת וחזק. 


'ליגת האלופות', מיקום: רחוב ירושלים השלמה 2111 (בניין 7 לינדי), מול 'שופרסל דיל' החדש. ימים: א'-ה' 10:00-20:00, יום ו'- 9:00-15:00. טלפון: 077-4482184. מומלץ להזמין מקום מראש.
 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש