איך לבחור נעלי הליכה?

מאת: או-מד מדיקל ● 29/12/2015 12:09 ● ערב ערב 2738
בחירת נעלי הליכה אינה משימה של מה בכך כיוון שיש לבחור נעל איכותית המתאימה באופן מושלם למבנה כף הרגל ולצורת ההליכה. מאחר ורבים באוכלוסייה סובלים מבעיות בריאותיות בכף הרגל כמו דורבן ודלקות אחרות, חשוב לרכוש נעליים מתאימות. נעלי ניו באלאנס ונעליים איכותיות נוספות מעניקות תמיכה מושלמת לכף הרגל במיוחד למי שסובל מדורבן ומבעיות אחרות בכף הרגל. כך ניתן להפחית כאבים ולמנוע את העומס על השרירים והרצועות בכף הרגל על מנת למנוע התפתחות דלקות שונות.
איך לבחור נעלי הליכה?

סוליה תומכת עם בולמי זעזועים

עליכם לזכור כי נעלי הליכה נועדו לשרת אתכם לאורך זמן, ועליהן לספק את התמיכה הרצויה למבנה כף הרגל שלכם. יש מגוון עצום של נעלי הליכה בחנויות אך לא כל נעל מתאימה למבנה כף הרגל ולצורת ההליכה והיציבה שלכם. אפשר בבית לבצע אבחון מהיר אך מדויק יחסית של מבנה כף הרגל באמצעות הטבעת המנח על דף לבן לח. כך, תוכלו להבחין האם כף הרגל שלכם ניטרלית או שמא כף הרגל שלכם בעלת קשת גבוהה וקמורה יותר מהרגיל, במידה ואתם מגלים על הנייר את מלוא ההטבעה של כף הרגל כנראה שיש לכם כף רגל קורסת (פלטפוס), ולכן חשוב כי תרכשו נעל מתקנת או חצי מתקנת. ישנם מגוון דגמים של נעלי הליכה מתקנות וחצי מתקנות, ביניהן נעלי ניו באלאנס דגם 990 שפותחו במיוחד כדי לפזר את העומסים והלחצים המופעלים על כף הרגל העדינה בעת הליכה, עמידה וריצה. הנעל מתאימה גם לחולי סוכרת הזקוקים לפתרון מתקדם כדי להקל על סבלם ועל מנת למנוע התפתחות דלקות בכף רגלם.


נוחות ואיכות

כדי לבחור נעלי הליכה חשוב לבחור דגם איכותי ומומלץ ואין לחפש פתרונות זולים מדי. חברות ההנעלה משקיעות משאבים רבים במחקר ופיתוח על מנת לספק עבורכם נעלי הליכה איכותיות עם סוליה רכה ותומכת, בסוליה איכותית מותקנים בולמי זעזועים לפיזור הלחץ מהעקב ולמניעת התפתחות בעיות רפואיות שונות כמו דורבן. מעבר לסוליה עליכם לבדוק כי הגפה של הנעל מיוצרת מבד או מעור איכותי עם רשת המאפשרת אוורור יעיל של הרגל, וכמובן שיש ללכת מספר דקות עם הנעל כדי לוודא כי היא נוחה ומעניקה את התמיכה הנכונה לרגל.

לבדוק את הסוליות בנעליים הישנות

כאמור, מומלץ לבדוק את גובה הקשת ומנח כף הרגל על הרצפה כדי לדעת האם זקוקים לנעל ניטרלית או מתקנת. מעבר לכך, יש לבחון את צורת הגפיים כאשר עומדים עם רגליים צמודות ולבדוק את הסוליות של נעלי ההליכה הישנות כדי לדעת האם סובלים מקריסה פנימה או החוצה של כף הרגל. לאחר האבחון הקצר שכל אדם יכול לבצע בביתו, תוכלו לקבל החלטה נכונה איזה נעלי הליכה לקנות, וכדאי לדעת כי נעלי ניו באלאנס כמו נעליים איכותיות נוספות יספקו לכם תמיכה מעולה לכף הרגל, ישפרו את היציבה שלכם כך שתוכלו ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר, וימנעו התפתחות דלקות ובעיות אחרות בכף הרגל ובגפיים התחתונות.     


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש