ליזרד קמפינג- קפיצה קטנה לשטח

מאת: אביבה דקל ● 20/1/2016 10:23 ● ערב ערב 2742
צילום: חיים דוד / מזג האוויר המצטנן הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי לצאת לשטח. מה עושים ומאיפה מתחילים? מה לגבי ציודים, בגדים מתאימים, נעליים ואולי פוייקה?. בחנות החדשה 'ליזרד קמפינג' באזור התעשייה (בין מסעדת 'אשכרה' ל'ג'חנון של חני'), תמצאו הכל. המחירים שפויים והכי חשוב - לורי ומתי, בעלי הבית, אנשי שטח בכל רמ"ח איבריהם, ישמחו לחלוק איתכם בכל הידע והניסיון שרכשו במרוצת השנים. מי אמר קמפינג?
ליזרד קמפינג- קפיצה קטנה לשטח

אחרי 13 שנה בהם עסקו בפעילות שטח, החליטו לורי סלם ומתי גרינהוט, בני זוג לחיים, לפתוח באילת חנות קמפינג וטיולים אליה הם מביאים לא רק את שנות הוותק שלהם והניסון בתחום השטח, אלא גם את מיטב המוצרים והחברות המובילות בתחום. ב'ליזרד קמפינג' תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת את כל מה שאתם צריכים לטיולים, לקמפינג ולחיילים:
החל ממחלקת תרמילאות בה תמצאו: מגוון תיקי יום, מוצ'ילות, מקלות הליכה, שקי שינה ואוהלים מקצועיים, מזרני שטח, ציוד לבישול בשטח, מפות סימון שבילים ועוד, דרך מחלקת החיילים בה תמצאו: ביגוד תרמי ושלל אביזרים הנחוצים למתגייסים. 
במחלקת הנעליים בחנות תמצאו: נעלי טרקים, נעלי ריצת שטח (TREZETA, REDBACK), נעלי הליכה וסנדלים איכותיים (של חברת 'שורש' ו- KEEN).
במחלקת הקמפינג תמצאו ציוד רב של פנאי- שטח: כסאות, מחצלות, אוהלים, צידניות, ערכות קפה ואפילו פוייקה מקורי, כמו גם משטחי צלייה, קומקומים, ווק ברזל ועוד.
הביגוד משתנה על פי עונות השנה. לקראת החורף תמצאו כאן ביגוד חורף איכותי, בעיקר של חברת 'קולומביה' המובילה בתחום: פליזים, מעילי פוך, מעילי סקי, ביגוד תרמי וציוד חורף כמו: חם צוואר, כפפות, כובעים, גרביים ועוד.
עוד תמצאו ב'ליזרד קמפינג' תיקי מים מקצועיים לרוכבי אופניים, שעונים, לדרמנים ועוד. בעתיד הקרוב יתווספו מוצרים נוספים בתחומי ספורט, ים ועוד.

 

 

לקבל הכוונה ממביני עניין

המשפט -  אין חכם כבעל ניסיון תופס כאן ובגדול, שכן בחנות תוכלו לקבל ממתי ולורי טיפים על מסלולי טיולים, הדרכה והמלצות על הציוד שיתאים לצרכים שלכם ואפילו תקבלו ממתי ה'מומחה', מתכונים לפוייקה בשטח או אפילו בגינה. על זה בדיוק נאמר - כשאהבה וניסיון לשטח חוברים זו לזה. ואם לא די באלו, הרי שכמי שמכירים מקרוב את יוקרם של ציודי השטח, עושים השניים כל מאמץ להיות הוגנים במחירים. 


'ליזרד קמפינג', מיקום: אזור התעשייה. רחוב המלאכה 1 (בין מסעדת 'אשכרה' ל'ג'חנון של חני'). פתוח: ימים א'-ה' 9:30-19:30, יום ו'- 9:30-14:00, שבת- סגור. חנייה- יש בשפע. טלפון: 08-6318277.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש