נישה 17

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 20/1/2016 10:24 ● ערב ערב 2742
שולחנות סנוקר מקצועיים. בר עשיר. מוסיקה מגוונת בדיוק בווליום הנכון. אווירה נעימה. תחנת רדיו מקומית. והכל במרכז העיר ובמחירים שווים לכל נפש. ועוד לא אמרנו מילה על הבעלים המקסים – שאוהב את עבודתו ואנשים – ואנשים אוהבים אותו בחזרה. שישו ושמחו
נישה 17

איזה כיף שיש לנו האילתים וגם לתיירים מקום מקסים וברמה לשחק בו סנוקר באווירה כייפית, עם שולחנות מקצועיים, עם איזה משקה טוב ומוסיקה נהדרת. ואיזה כיף שיש לנו את הבעלים, גיא שישו, איש מקסים, כזה שאוהב לארח אנשים, שהביא את הבשורה לאילת.

לגיא שישו ניסיון מלונאי עשיר: עבד כשמונה שנים ב'הילטון' ואחר כך עבר לרשת 'פתאל' ול'עיר המלכים' והתמקצע במגוון רב של תחומים. לאחר שנים של עבודה כשכיר, מצויד בארגז כלים עצום, החליט לצאת לדרך עצמאית ולהביא לאילת משהו שהיה חסר כאן – מועדון סנוקר ברמה אחרת. את שם המקום שאב ממועדון ותיק שהיה קיים במלון 'נפטון' ואת המספר 17 – כי זה מספר מזל עבורו (סכום הספרות 8 – המייצג אינסוף).

ב'נישה 17' תוכלו למצוא חמישה שולחנות סנוקר: אחד מהם בגודל 12 פיט, שמשמש בתחרויות מקצועיות, והוא היחידי בעיר. מעבר לכך, יש במקום עוד שלושה שולחנות בגודל 9 פיט – המיועדים לכל מי שרוצה להנות מהמשחק החברתי הזה ושולחן נוסף של 10 פיט.

כאן תוכלו למצוא בר עשיר מאוד ובמחירים אטרקטיביים מאוד. בנוסף תקבלו ליד המשקה: בייגלה, זיתים, בוטנים וחמוצים, ואם אתם ממש רעבים – יש למקום שיתוף פעולה פורה עם 'עומרס' ו'שווארמה איציק' שבסמוך, לשם כך נבנו מנות מיוחדות – אז אתם יכולים להזמין בכיף (המטבח פתוח עד 02:00 בלילה).

גיא: "הרעיון מאחורי הסנוקר והבר הוא שגם יהיה עניין, משקאות והכל במחירים נוחים ביותר. לדוגמה: שני חברים שבאים למשחק של שעה, לוקחים שתי בירות ומקבלים שני צ'ייסרים במתנה, וכך כל הבילוי מסתכם אך ורק ב- 95 ₪. מחיר המשחק לשעה לאילתים – 45 ₪ ולתיירים – 50 ₪".

ב'נישה 17' תמצאו גם עמדת קריוקי חופשית, כך שתוכלו להנות מבילוי שכולל הכל ללא צורך להפריע לשכנים ולנקות אחרי האירוע בביתכם.

המוסיקה המתנגנת במקום היא בבחירה אישית על גבי עמדת מחשב נייד המחובר לאינטרנט.

ממש בתוך המועדון תמצאו את תחנת הרדיו הלא מסחרי באינטרנט שמפעיל גיא: "רדיו חוף אילת", גימיק בפני עצמו, תחנה המפרגנת לעסקים מקומיים ומשמיעה מוסיקה. השידור נשמע גם במועדון וגם מחוצה לו (יש מאזינים לה בכל העולם!). רק לאחרונה ביקרה כאן קבוצה של חיילי חיל הים, וגיא פתח שידור במיוחד עבורם, שידור שנשמע בכל הארץ, "והיתה זו חוויה מדהימה, מה גם שכל החיילים שיתפו את הלינק של התחנה, וזה עשה באז מטורף. בנוסף, התארחו ברדיו עוד אנשים מוכרים – כשהמטרה לדבר על מוסיקה אהובה ולהשמיע מוסיקה".

גיא שישו פתח גם קבוצה בפייסבוק, "במטרה לפרגן לעסקים מקומיים– הקבוצה נקראת 'אילתי בפייס', קבוצה המונה כמעט 117,000 אנשים, כשבעצם הלקוחות שלי עזרו לי לפתוח אותה. נוצרה קבוצה איכותית ומשפיעה שרק הולכת וגודלת. למשל, אנשים שמגיעים ל'נישה 17', מתייגים ומפיצים, וכך הבשורה עוברת. במקביל פתחתי קבוצה מיוחדת לתחנת הרדיו האינטרנטית, המונה 65,000 איש".

האוכלוסיה המגיעה כאן מגוונת: מקומיים ותיירים, כולם מוצאים כאן את עצמם. המקום מתאים לגילאי 18 ומעלה, אך גם בני נוער מלווים במבוגר.

במקום אפשרות לערבי גיבוש וערבי צוות, ימי הולדת, אף הם במחירים אטרקטיביים. למשל שעת משחק + חבילת אלכוהול ועמדת קריוקי - הכל ב-300 ₪. בימי רביעי, למשל, מגיע למקום ג'וש ממועדון הצלילה 'דיפ סיאם' עם כל החבר'ה מהמועדון, פותחים שולחנות ונהנים. אט אט הצטרפו עוד מועדוני צלילה לחוויה.

'נישה 17' – עם הפנים לקהילה: גיא מארח את נכי צה"ל. כמו כן – מארח נוער בסיכון (יחד עם מדריכים) לחוויה מעצימה ומלמדת.

תוכניות לעתיד: טורנירים של סנוקר ב'נישה 17' המוכר על ידי האיגוד הארצי וכן חוגים לילדים ולמבוגרים – "שהרי במשחק יש המון אלמנטים של למידה: למשל לילדים בעלי בעיות קשב וריכוז – זהו משחק שמצריך ריכוז, יש המון פיזיקה, הנדסה וגאומטריה".

מבצע: למביא/ת הכתבה – חצי שעת משחק בחינם!

 

 

'נישה 17', מרכז 'רזין' 37. שעות פתיחה: א' – ה' ושבת 19:00-05:00, יום שישי 21:30-05:00, טלפון: 08-6750888.

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש