שחף אלדר - מטפל מומחה באי שקט, רעב רגשי ואכילה רגשית

מאת: או-מד מדיקל ● 20/1/2016 12:21 ● מה נשמע 427
תלמיד של החיים ומדריך בסגל ההוראה בהסמכת מטפלים בנשימה מודעת של מכללת רידמן בת"א. | www.shahafheal.com
שחף אלדר - מטפל מומחה באי שקט, רעב רגשי ואכילה רגשית

סדנה חינמית מרתקת לשחרור רגשי וחיבור מחודש לרגש הפנימי שבנו

כולנו מתמודדים במהלך היומיום עם מצבי קיצון בהם גורם חיצוני כלשהו משפיע עלינו באופן שגורם לנו לאבד שליטה ולפנות לפעולות בלתי נשלטות ש'מסייעות' לנו להתמודד עם רגשות וחוויות מטלטלות. אכילה לא מבוקרת, היא דוגמה אחת לאופן שבו רובנו מתרגמים לחץ, מתח וחרדה. אי שקט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו בעולם המודרני, ורובנו מתמודדים עמו על בסיס יומי. 
מתח ופחדים, לעיתים לא רציונליים, גורמים לנו לקפוא, ועוצרים אותנו מלהתקדם בחיינו ולהשיג את המטרות החשובות באמת. אנו עסוקים יותר מידי ב'מה לאכול', 'מי כתב אודותינו', 'מה ברשתות החברתיות', 'מה נעשה מחר', 'מה קרה אתמול' ו'מה יהיה אם'... 
לעיתים קרובות משתלטים הפחדים הללו על חיינו, עד שהם יוצרים בנו את התחושה שאין דרך לשנותם, וכי הם בגדר "גזירת גורל" שנועדנו לחיות עמה. 
ובכן לא כך הם הדברים. 
שינוי הוא בהחלט אפשרות ברת השגה. כל מה שנדרש מאתנו הוא ללמוד טכניקות פשוטות ליישום, שייסעו לנו להתמודד ולפוגג את המתחים והפחדים שעוצרים בעדנו מלהתקדם.
בדרך לחיים חופשיים, משוחררים, ומלאי סיפוק והשראה, עלינו ללמוד לנקות את העבר, לחוות את הרגע הנוכחי ולסייע ביצירת עתיד טוב יותר עבורנו וכתוצאה מכך גם עבור סביבתנו הקרובה.
ביום שישי ה- 29.1.16, אגיע במיוחד לאילת, לסדנה חינמית מרתקת, בה תחוו את רגשותיכם באופן חדש ומעמיק. תלמדו להתחבר למקומות חדשים פנימה אל תוך נשמתכם, ותגלו כיצד ניתן לשחרר מטענים רגשיים המעיקים ופוגמים בשמחת החיים שלכם.
אם כל מסע מתחיל בצעד ראשון, הרי שאתם מוזמנים לעשות אותו בהדרכתי, במה שיכול ותהיה תחילתו של מסע מרתק אל המשך חייכם. הסדנה כאמור הינה ללא עלות או התחייבות משום סוג, ומטרתה להכיר לכם דרכים חדשות להתמודדות עם משא החיים.
מאחר והסדנה כרוכה בהתייחסות אישית לכל אחת ואחת מהמשתתפים, מספר המקומות בה מוגבל.
הסדנה תערך באחד המקומות הקסומים באילת – 'נאות מדבר' (החווה של בני).
התקשרו עוד היום לטל: 052-3688666 ושריינו מקום.
או בקישור shahafheal.ravpage.co.il/eilat 

מתי? יום שישי ה29/1/16- 
מה בתוכנית?
9:00 - קבלת פנים, כיבוד קל ושתייה
9:15- 10:00 מתרגלים יוגה של גיבורים - מתאים לכולם
(גם כשיעור ראשון ביוגה וגם למתקדמים)
10:00- 11:00 חווים דמיון מודרך רב עוצמה משולב בתנועה
11:00-11:15 - מגלים את העוצמה שבנו ואת המתנה שלנו לעולם
11:15-11:30 נפרדים לשלום

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש