תלמידי 'גלים' יהיו שותפים לעיצוב אולם הספורט

מאת: או-מד מדיקל ● 21/1/2016 09:20 ● ערב ערב 2742
דוברת העירייה: במסגרת בניית אולם הספורט החדש בבית הספר היסודי 'גלים' שבשחמון, סייר השבוע ראש העירייה – מאיר יצחק לוי, במטרה לעמוד מקרוב אחר קצב התקדמות העבודות. כהרגלו, צרף אליו את נציגי מועצת התלמידים של בית הספר וביקש לשמוע את דעתם
תלמידי 'גלים' יהיו שותפים לעיצוב אולם הספורט
מפגש תלמידי גלים עם ראש העיר

את הסיור ליוו גם מהנדס העיר – אסף אריכא, סגנית מנהל הנדסה אזרחית – מזל נחמני וסגנית גזבר העירייה – ליאורה בייסקי. במהלך הסיור קיבלו התלמידים ביחד עם ראש העירייה והצוות המקצועי, החלטות עיצוביות בנוגע לאולם שעתיד להימסר כבר בחודשים הקרובים לשימוש בית הספר.

 

התלמידים וראש העיר באולם גלים

 

אולם הספורט החדש, שבנייתו עומדת להסתיים לקראת סוף שנת הלימודים הנוכחית, נבנה על שטח של כ-680 מ"ר בשתי קומות, כאשר חציו התחתון מפולש, על מנת לאפשר לתלמידים מרחבי משחק נוספים המחוברים לחצר בית הספר. אולם ההתעמלות נבנה בחלקו העליון של המבנה. גג המבנה יהיה גג חביתי, על מנת לאפשר שחרור של אוויר חם בחלק העליון לטובת חיסכון באנרגיה וכן ישווה למבנה מראה מודרני. המעטפת החיצונית תותאם לחומרי הגמר של מבנה בית הספר על מנת לשוות מראה אחיד. עלות ההקמה 6.8 מיליון שקלים, במימון מפעל הפיס ועיריית אילת. העבודות צפויות להסתיים לקראת חודש מאי 2016.

בהחלטה משותפת של נציגי מועצת התלמידים ביחד עם ראש העירייה הוחלט, כי קיר הכניסה התחתון יעוצב על פי טעמם והחלטתם של התלמידים. בנוסף, הציגו התלמידים בפני הצוות ההנדסי והחברה המבצעת - חברת 'מתאג" – חברה להנדסה ובניין בע"מ, את דרישותיהם מהאולם. זו לא הפעם הראשונה בה התלמידים והצוות החינוכי לוקחים חלק בעיצוב ובהקמת מבני ספורט וחינוך עוד בשלב התכנון וההקמה, כך היה גם בהקמת אולם הספורט 'צאלים' שם בחרו תלמידי בית הספר את צבעי האולם. ראש העירייה ציין בהתרגשות "אין מאושר ממני לפתוח את הבוקר יחד אתכם עם ההתרגשות שלכם, אני מקווה ומצפה שמבנים כאלה המקדמים אורח חיים בריא, יפעלו לאורך כל שעות היום ולא רק בשעות הלימודים".

 

 לצד הקמת אולם הספורט וכחלק ממדיניות העירייה להצללת כל מוסדות החינוך פועלת העירייה בשנים האחרונות לקרות שטחים נרחבים במוסדות החינוך, אשר מבטיחים צל מרבי. במסגרת זו, קורו מגרשי ספורט כמעט בכל  בתי הספר ברחבי העיר, נבנו שלושה אולמות ספורט בבתי הספר 'היובל', 'עציון גבר' ואולם מודרני ייחודי בבית ספר 'צאלים', וכן נבנה היכל הספורט סמוך לבית הספר התיכון 'בגין'. בקרוב מתוכנן קירוי המגרש הסמוך לבית הספר היסודי 'ים סוף', בניית אולם ספורט לבית הספר וגם הקמת אולם ספורט לבית הספר 'תל"י הרי אילת'.

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש