האפליקציה שתחסוך לכם את הזמן, שמעולם לא ידעתם שיש לכם

מאת: אביבה דקל ● 27/1/2016 09:34 ● ערב ערב 2743
בשנת 2015 הגיעה Gett לאילת והציגה בפני תושבי העיר דרך מקוצרת להזמנת מונית. לחיצה אחת באפליקציה, והמונית בדרך אליכם, באופן בו תוכלו לעקוב אחרי מסלול ההגעה והנסיעה באמצעות הטלפון החכם שלכם
האפליקציה שתחסוך לכם את הזמן, שמעולם לא ידעתם שיש לכם

את חברת Gett הקימו רועי מור ושחר וייסר, המשמש גם כמנכ"ל החברה. מנכ"ל החברה בישראל הוא מארק און. האפליקציה הושקה. בשנת 2010, וכיום בממוצע בכל שתי שניות, מוזמנת מונית באמצעותה. החברה מעניקה ללקוחותיה שירות מוניות אמין, פשוט ומהיר המבוסס על אלפי נהגים מקצועיים, בעזרתם ניתן לנוע ממקום למקום בכל עת, בדרך הבטוחה והמהירה ביותר.

האפליקציה מספקת את שירות הזמנת המונית בערים מרכזיות ברחבי העולם ביניהן ניו יורק, מוסקבה, סנט פטרסבורג ולונדון. נכון לינואר 2016, בישראל ישנם מעל ל- 7000 נהגים העובדים עם Gett ברחבי הארץ..

גם באילת, רבים מאוד מתושבי העיר הנהנים משירותיה של GETT וכמו בכל הארץ, ניתן לראות מוניות רבות של החברה מסיעות נוסעים בצמתים ובכבישים מרכזיים בעיר. בימים אלה מציעה החברה ללקוחותיה באילת מבצע במסגרתו נסיעה אל קניון האייסמול עולה 10 ש"ח בלבד (בכפוף לתנאי המבצע). שירות נוסף שהחברה מציעה הוא האפשרות לשלם  באשראי. כל שצריך לעשות הוא להכניס את פרטי האשראי שלכם לאפליקציה, וזו תחייב את כרטיס האשראי שלכם ותשלח למייל שלכם קבלה על התשלום ללא עמלה.

בשנת 2015 הורחבה פעילות האפליקציה גם להזמנת שליחויות, והחברה מבטיחה להמשיך להוביל את מהפכת התחבורה ולהתרחב למוצרים ושירותים יומיומיים חשובים נוספים.

 

Gett

רחוב הברזל 19, כניסה D, קומה 1

רמת החייל, תל אביב

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש