"ברוך הבא למשפחת תמנון"

מאת: או-מד מדיקל ● 27/1/2016 09:35 ● ערב ערב 2743
מאת: לוסי בוקאי / מי שאוהב אופנה ולא רוצה חור בכיס, 'תמנון' זו החנות בשבילו. רשת האופנה הישראלית הקיימת כבר 22 שנה על מפת האופנה, משתלמת במחיריה ההוגנים ובפרטיה הטרנדיים. ועכשיו- 'תמנון' סניף מרכז ה'ביג' מחכה לכם בעיצוב חדש, מואר ומזמין
''ברוך הבא למשפחת תמנון''


22 שנה שרשת האופנה 'תמנון' משנה את שם המשחק בארץ. עם 80 סניפים בפריסה ארצית וקולקציה טרנדית, עכשווית המתאימה לכל המשפחה, מציגה 'תמנון' שאפשר להיות 'אין' בענייני אופנה ולא לפשוט את הרגל ומציגה מחירים הוגנים לכל כיס.
כשמעצבים ישראלים צעירים, לרוב בוגרים טריים מבתי הספר המובילים לאופנה, יוצרים יחדיו אופנה עם תעוזה ישראלית בשילוב גלובלי, ההימור להיתקל בביגוד שיכניס בנו את רוח השינוי גבוה מאוד. בסניף 'תמנון' המחודש מזה חודשיים במתחם ה'ביג' בעיר כבר לבטח ביקרתם וגם הכרתם את דלית גיבור המנהלת - 22 שנה ברשת. ותאמינו לה, את הסגנון שלכם היא בקלות תקרא. "אני אקלוט מה את אוהבת וכשתשובי חזרה כבר אדע מה להתאים לך", מסבירה לי דלית. 
עם פסיעתכם הראשונה בחנות המעוצבת, מרווחת ומוארת, תחוו את האופטימיות והקלילות של להקת בנות 'תמנון' שילבישו אתכם בהתאמה אישית. את הדאגות תשאירו מאחור. "ערך מוסף שלנו זה לתת התייחסות אישית לכל לקוחה ולקוח", מוסיפה דלית. 
לאורך השנה המחירים הנוחים עושים את שלהם וכל אחד באם זו אשה, נערה, גברים וילדים, ימצאו כאן את מה שהם הכי אוהבים. הסניף משרה אווירה ביתית לאורך כל תהליך הקנייה, אם מדובר במציאת הפריט המתאים, חוות הדעת המקצועית והשירות החם מצוות המכירה. החנות צבעונית, מכילה מגוון בגדים לכל גיל ומגזר, מה שהופך את החנות לבית ישראלי ולא סתם עוד חנות בגדים. הרי מה שמייחד את הישראלים משאר התרבויות זה המגוון, וזו בדיוק מטרת 'תמנון'- להכיל הכל מכל וכל - לכל האוכלוסיה.      
זהו סניף המשדר רמת קנייה אחרת! אז אם אתם מאלה שאוהבים לבחור, למדוד ולהתאים את לבושכם ברוגע, מובטחת לכם קנייה חכמה שלא תמצאו בכל רשת אופנה.
ניתן להצטרף כחבר מועדון ללא תשלום וליהנות כל השנה ממחירים סופר אטרקטיביים.    
אז בין אם אתם תושבי אילת או מטיילים בעיר הנופש ועורכים שופינג ללא מע"מ, אל תפספסו את 'תמנון'.

 

 

 
'תמנון', הסתת 20, פאוור סנטר ביג אילת. פתוח: א'-ה' 09:30-21:39, ו'- 09:3015:00, מוצ"ש: חצי שעה אחרי צאת השבת עד השעה 22:30. טלפון: 052-4572157. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש