RG שיווק ומכירות: בואו וקחו לגימה של מים צלולים..

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 3/2/2016 08:46 ● ערב ערב 2744
איזה תענוג צרוף זה כשיש לך מים רותחים וקרים זמינים בכל רגע, ללא צורך בקומקום חשמלי או במילוי בקבוקי מים והעמסתם במקרר, מים נקיים ומסוננים ממיני בר מעוצב וזמין לכם כל הזמן.
RG שיווק ומכירות: בואו וקחו לגימה של מים צלולים..

כדי להנות מהמיני בר ומשירותים נוספים (שיפורטו בהמשך), כל שעליכם לעשות הוא לפנות לרודי גרין, יליד אילת, נשוי + 2 (בעברו - טכנאי קירור וחשמלאי, משווק ועוד), איש המים שלכם באילת והערבה כבר שלוש שנים ומזה חצי שנה - בעל חברתRG  שיווק ומכירות.

חברת RG שיווק ומכירות הינה חברה משווקת ומעניקה שירות למערכות שתיה למים חמים, קרים ואף לסודה – למגזר העסקי (בתי מלון, בתי ספר ועוד) והפרטי כאחד. מערכות השתיה של החברה הן באיכות בלתי מתפשרת ועומדות בכל התקנים הנדרשים. המוצרים מעניקים נוחות תפעולית ומגוון אפשרויות עיצוביות לבחור מתוכו – בהתאם לצרכים הייחודיים של הלקוח ובמחירים שווים לכל כיס וכמובן עם אחריות.

בין המוצרים שמשווקת החברה ומעניקה להם שירות - תיקונים, החלפת סננים ותחזוקה שנתית: כאמור מיני ברים על כל אביזריהם, ברזיות, קולרים, משקורים, מכונות קרח (מ- 15 ק"ג ועד 3 טון ייצור ביום), מכונות גלידה וברד, מכונות סודה, מכונות קפה ומכירת קפסולות למכונות קפה.

מה מיוחד במיני ברים שלך?

רודי: "המיוחד בחברה שלי הוא שאני מעניק סינון על פי צריכה. למשל באזורים עם תשתיות חדשות יש צורך ברמת סינון מינימלית. באזורים הישנים יותר ובערבה, אני מתאים עצמי לתשתיות בהם מבחינת רמת סינון של המכשיר. וכמובן השירות והמחיר השווה לכל כיס".

באילת המים מותפלים, אז למה זקוקים למיני בר?

"ראשית כל, כמו שאמרת, הנוחות והזמינות של מים חמים וקרים. שנית, הסנן מורכב משני אלמנטים: פרופילן - שסופח את כל החלודה – כי יש חלודה במים באילת, ובלוק פחם – סופח מתכות שאף הן מצויות במים של אילת. ואם יש ממש בעיה גדולה עם איכות המים (מי ביוב וקולחין למשל) – אני משתמש במכשיר – אוסמוזה הפוכה לניקוי וטיהור המים".

חברת RG שיווק ומכירות חרטה על דגלה: שירות מעל הכל, אמינות, עמידה בלוח זמנים, זמינות, מקצועיות וכמובן פתרונות ספציפיים לכל בעיה ומחירים הוגנים.

RG שיווק ומכירות, ליצירת קשר, פרטים וייעוץ: רודי – 054-2625848.

 

 

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש