מסגריית מרום שערים

מאת: אביבה דקל ● 3/2/2016 09:05 ● ערב ערב 2744
צילום: יחסי ציבור' / מרום שערים' נפתחה  לפני שמונה חודשים וצירפה אל שורותיה את המסגרים והרתכים מהשורה הראשונה באילת - כולם ותיקים ומנוסים וידעו לתת מענה בכל אחד משטחי ההתמחות של החברה. בנוסף לאנשים ממדרגה ראשונה, עומד לרשות החברה הציוד החדיש ביותר הקיים בשוק לעבודות ברזל ומתכת. צירוף זה של צוות מקצועי ממדרגה ראשונה וציוד משוכלל מבטיח שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר. 
מסגריית מרום שערים

חברת 'מרום שערים' היא ספקית ונותנת שירות לרשתות וחברות כמו מלונות 'פתאל' ו'ישרוטל', לחברת 'מבני תעשיה', למסעדות, מוסדות ציבור והרבה לקוחות פרטיים.

חברת 'מרום שערים' מתמחה בעבודות קונסטרוקציה לפרויקטים גדולים, ייצור והתקנת סככות ואגדים, עבודות נירוסטה וכל עבודות המסגרות כמו מדרגות, מעקות, סורגים, שערים, פרגולות ברזל ועוד.

התמחות מיוחדת של החברה היא ייצור שערים מכל הסוגים - שערי הזזה, שערים קונזולים, שערים צפים, פשפשים ושערים חשמליים מכל הסוגים.

התמחות נוספת של החברה היא עבודות הנגשה לנכים (על פי  חוק רישוי העסקים) גם לעסקים וגם לבתים פרטיים. כל העבודות נעשות על פי התקן של משרד התמ"ת.

כמו כן עושים ב'מרום שערים' גם עבודות אמנות במתכות שונות על פי הזמנות מיוחדות. עבודות אמנות כולל עבודות חיתוך ברזל בלייזר, עבודות בנירוסטה, אלמנטים מברזל יצוק ועוד. לקוח יכול לראות במחשב הדמיה תלת ממדית של העבודה שהזמין לפני שמבצעים אותה ויכול לדעת בדיוק כיצד תיראה התוצאה ולבצע שינויים לפי ראות עיניו, והעבודה תתבצע רק אחרי שההדמיה שראה תהא לשביעות רצונו. ברשות החברה אלמנטים עיצוביים רבים לעיצוב מעקות, גדרות ושערים מהם ניתן להתרשם במסגריה. חברת 'מרום שערים' מבצעת גם צביעה למוצרים שהיא מייצרת גם בתנור וגם בהתזה בצבעים האיכותיים ביותר הנבחרים על ידי הלקוח מתוך קטלוג RAL.

עבודה גדולה שביצעה 'מרום שערים' לאחרונה אפשר לראות במסוף טאבה במעבר הגבול, שם הוקמה על ידי 'מרום שערים' סככה בגודל 150 מ"ר הכוללת אגדים שתצופה בעתיד ב'אלוקו בונד'.

"הדגל שלנו בחברה", אומר ארז בוסקילה בעל החברה, "הוא עמידה ביעדים ובלוח זמנים ולקוחות מרוצים".

 

 

מרום שערים, כתובת רח' המסגר 4, אילת מאחורי 'עולם הצבעים'. טלפון: 08-6333343, פקס 08-6510161. נייד ארז 0527288488. פתוח: א-ה  07:00-18:00, שישי 07:00-12:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש