אסטרולוגיה - צילה שיר אל

מאת: או-מד מדיקל ● 3/2/2016 09:20 ● ערב ערב 2744
צילה שיר-אל - מנחת קבוצות - יועצת אישית וזוגית
אסטרולוגיה - צילה שיר אל
תחזית לתאריכים שבין ה- 04.2.16-10.2.16

טיפ לילידי  מזל השבוע

ילידי המזל יכולים לנשום לרווחה כיוון שסוף סוף השתחרר כוכב התקשורת בבית תת המודע שלכם ומאפשר לכם להקשיב לאני הפנימי שלכם ולקבל משם תשובות.

 

טלה

אתם נמצאים בתקופה מצוינת מבחינה חברתית, כיוון שסוף סוף אתם יכולים להכיר אנשים מתאימים ובעזרתם לקדם את עצמכם בדיוק כפי ולאן שהייתם רוצים. מבחינה מקצועית אתם גם יכולים לנשום לרווחה. נראה שאתם מכירים את האנשים שיכולים לעזור לכם להגיע לדרגים החשובים לכם ולגרום לאנשים נוספים להבין עד כמה הם יכולים לסמוך עליכם מבחינה מקצועית.

 

שור

זהו חודש רגיש במקצת בגלל העובדה שאתם נדרשים להביא תוצאות משמעותיות לאנשים שרוצים לעזור לכם ברמה המקצועית. זהו זמן שבו מומלץ לכם ללכת ללמוד נושאים שיקדמו אתכם במקומות הרחוקים ממקומכם הרגיל. ייתכן ובמקום החדש תוכלו לקבל עזרה שלא צפיתם אותה מראש ולכן זה בדיוק הזמן שאתם חייבים עבור עצמכם על מנת להמשיך ולדחוף את עצמכם קדימה.

 

תאומים

זה הזמן שלכם לפתח קשרים עם ארצות רחוקות וכל מה שקשור לחו"ל. עושה רושם שתצליחו בכל מעשה ידיכם כיוון שאתם פועלים קודם כל עם הראש ואחר כך עם הרגש. נראה שהקרובים לכם מצפים מכם לקחת מחויבות על סגנון חייכם בכל שקשור אליהם ואכן הם צודקים, אתם חייבים לגבש לעצמכם דעה ולא להמשיך ולהיטלטל מצד לצד. אתם בשלים להחלטות בוגרות.

 

סרטן

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם וזוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שהיא נושאת בחובה את הצורך להגיע להחלטות מאוד משמעותיות בחייכם, ביחס ליכולת שלכם להתחלק עם אחרים בנוגע לנושאים שונים של אחריות שאתם חייבים לקחת על עצמכם בתוקף נסיבות חייכם המשתנות. הרשו לעצמכם לקבל עזרה ואל תיקחו הכול על עצמכם.

 

אריה

בחודש הקרוב תאלצו להתמודד עם נושאים שונים ורבים שלא חשבתם עליהם עד עכשיו כיוון שסוף סוף אתם מוכנים לקחת אחריות על חייכם ולהפסיק את סגנון חייכם הקודם בו הייתם פחות קשובים לאחרים ויותר קשובים לעצמכם. נראה שנושאים של עבודה יהיו מאוד משמעותיים עבורכם ואתם מנסים להמשיך ולעבוד במלוא המרץ על מנת שתוכלו להגיע לתוצאות הרצויות מבחינתכם.

 

בתולה

היצירתיות בתקופה זו של חייכם הינה גבוהה מתמיד בגלל העובדה שכוכב יופיטר המכונה כוכב השפע והמזל עדיין יושב במזל שלכם ומשפיע עליכם לטובה ובעיקר על אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל. זה הזמן שאתם עסוקים יותר עם צעירים מכם במשפחה בגלל העובדה שהם דורשים מכם להיות זמינים עבורם ולעיתים קשה לכם עם כך. המקום הזורם ביותר עבורכם הוא מקום העבודה.

 

מאזניים

נראה שהסביבה הקרובה דורשת מכם התמסרות שלא תמיד אתם מעוניינים לעשות אותה כפי שמצופה מכם. מבחינה כספית זוהי תקופה יותר עמוסה ונראה שאתם משקיעים כספים שלא תכננתם ולא חשבתם להוציא אותם לפני כן. ייתכנו חילוקי דעות במעגל הראשון שלכם כיוון שלא כל אחד יכול ורוצה לחיות את חייו לפי הבנתכם ואתם כועסים בשל כך.

 

עקרב

זוהי תקופה מעניינת בתוך מכלול שלם של אפשרויות שנפתחות עבורכם כיוון שאתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה. לאחרונה אתם יותר מחויבים לסביבה הקרובה שלכם בגלל אירועים חיצוניים שאירעו והכריחו אתכם לשנות סדרי עדיפויות. כל התכונות הטובות שלכם מוקרנות בשלב זה וגורמות לאנשים קרובים אליכם להתלהב מכם ולרצות להתקרב אליכם עוד ועוד.

 

קשת

פרופורציה היא המילה החשובה ביותר עבורכם בשלב זה של חייכם כיוון שהיא מאמתת אתכם יותר ויותר עם כל המתרחש מסביב. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקחת ללב בכל פעם שקורה דבר שאינו בשליטה שלכם ואתם אינכם יכולים לנהל אותו. מאחר ולאחרונה הייתם גם במצב של חוסר איזון , עליכם להקפיד לשמור על יציבות ולא לתת לאירועים השונים לערער אתכם.

 

גדי

סטורן הכוכב המביא איתו מודעות יושב בבית תת המודע שלכם וגורם לכם להגיע לתובנות שבהן אתם לא יכולים לרצות את כולם אלא חייבים קודם כל לדאוג לעצמכם. מבחינה כספית אתם נמצאים בדיוק בזמן הנכון לטפל בהצלחה בפרויקטים שונים , כיוון שיכולת ההשתכרות שלכם טובה יותר מאי פעם. חברים קרובים יעזרו לכם לממש את עצמכם בתחומים החשובים לכם והיצירתיות שבכם תגבר.

 

דלי

אתם עסוקים עם מחשבות מאוד עמוקות ומשמעותיות בגלל מקבץ כוכבים שנמצא אצלכם בבית תת המודע. לא בהכרח אתם רואים נכון את המצב הכלכלי בו אתם שרויים בגלל ביקור כוכב נפטון שמטבעו מערפל במקצת את יכולת הראייה האובייקטיבית. זה הזמן שלכם להתייעץ עם חברים קרובים על מנת לגרום לכך שאת ההחלטות שלכם תעשו בצורה מאוזנת והגיונית.

 

דגים

מבחינה חברתית זוהי תקופה שבה אתם צריכים לבחון את עצמכם ביחס לנסיבות החברתיות והאישיות. נראה שאתם רואים דברים בצורה מסוימת שהיא שונה וחריגה ממה שאחרים רואים אותם. מבחינה כספית אתם חסרי יציבות ומצפים שאחרים יעזרו לכם ויעשו לעיתים את העבודה במקומכם. הגיע הזמן שתפעלו בהתאם למה שבאמת צריך ולא רק לפי מה שנוח לכם ולפי ראות עיניכם.

 

 

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק

לתחזית אישית, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש