אילתים, אתם מוזמנים להירשם ל'סוף שבוע של גיבורים' – מסע פנימי לשיפור חיינו

מאת: אביבה דקל ● 3/2/2016 16:33 ● מה נשמע 429
לאור הצלחת האירוע הקודם והביקוש הרב, נרד שוב לאילת לקראת סוף חודש פברואר, בין התאריכים 25-27.2.16, הפעם על מנת להעביר לכם 'סופשבוע של גיבורים', בו נלמד כיצד להישאר יציבים ולהתמודד עם אתגרי היומיום.
אילתים, אתם מוזמנים להירשם ל'סוף שבוע של גיבורים' – מסע פנימי לשיפור חיינו

עלינו להיות מודעים לעצמנו ולגשר בין הראש ללב והבטן", מסביר שחף אלדר, "להבין שכאשר אנו מאבדים שליטה נפשית הביטוי לכך הוא בגוף". ומוסיפה רונית סבורוביץ':"בין אם מדובר בכאבים, חולי, אכילה רגשית, התפרצויות זעם, או כל דבר שגורם לנו סבל. נוצרת אצלנו בגוף במצבים אלה 'מלחמה' בין הלב הראש והבטן והדבר משפיע על האופן שבו אנו נראים ומתנהגים", מסביר שחף. "ברגע שנגלה כיצד לגשר בין מה שהלב רוצה למה שהראש מבין, נצליח למגר את המלחמה ונהפוך רגועים, שלווים וקשובים לעצמנו ולסביבה הרבה יותר. ניפטר מהתפרצויות כעס, אכילה רגשית ואי שקט שלא נתן לנו מרגוע", משלימה אותו רונית.

 

בדרך לאילת

ביום חמישי שעבר, ירדנו רונית סבורוביץ' ואני, שחף אלדר, לאילת, על מנת להעביר סדנאות לשחרור הגוף והנפש בנאות מדבר (החווה של בני). פתחנו בערב חמישי עם סדנת ריברסינג (טכניקה לריפוי מהיעילות והמהירות הקיימות בימינו), מדובר בסדנא אינטימית ורבת עוצמה, שהתפרשה על פני שלוש שעות, בה חוו המשתתפים שחרור רגשי. בשישי בבוקר העברנו למשתתפים את סדנת 'בוקר של גיבורים' - סדנא ייחודית המשלבת יוגה, ריברסינג, דימיון מודרך, תנועה והעצמה. במהלך הסדנא חווינו מסע שהוביל אותנו לשחרור רגשי עמוק המסייע למציאת הטוב והחזק שבתוכנו.

במהלך סוף השבוע, נגלה כיצד לשפר את איכות חיינו ולקדם את השלום בעולמנו האישי והחיצוני.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס לקישור המצורף:

http://shahafheal.ravpage.co.il/wkndeilat

או לצלצל אלינו לטלפון: 0523-688666 (שחף).

אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ

 

בדרך לאילת, מסע הגיבור

ביום חמישי האחרון יצאתי לדרך חדשה, הדרמתי לאילת על מנת להביא לאילת את הסדנאות שלי, וללוות את אחי הגיבור שהשתתף בתחרות איש הברזל בפעם החמישית בחייו. הגעתי נרגש ל'נאות מדבר' והכנתי את המרחב לקראת הסדנאות.
בערב ערכנו סדנת ריברסינג עוצמתית ביותר, בתוך חממה חמימה בלב מדבר קר, עברנו תהליך מדהים שלקח אותנו למחוזות חדשים בנפש ויצרנו שחרור רגשי גופני רוחני שהכניס בכולנו תחושת השראה ואהבה. בשישי בבוקר רונית ואני העברנו לראשונה סדנה יוצאת דופן, 'בוקר של גיבורים': סדנה המשלבת שלל כלים לשחרור רגשי, גופני ורוחני.
היה זה הצעד הראשון שלנו יחד, שהרגיש מדויק. החיבור בין רונית לביני היה מהיר ואינטנסיבי. מצאנו שביחד יש לנו את הידע, הכח והניסיון לגלות לאנשים את הדרך אל עצמם, ולאפשר להם להבין באילו אופנים מתבטאת הרוחניות בעולם הגשמי. רק מתוך ההבנה הזו ניתן לשחרר את העבר, לחוות את ההווה וליצור את העתיד. לפעמים נפלא לגלות שלא נדרש לכם שום מקור כוח חיצוני על מנת להגשים את עצמכם – הכלים כולם שלובים בתוככם וכל שנדרש מכם הוא את השקט, הסבלנות והרצון ללמוד כיצד לחלצם ולרותמם למענכם. בתום הסדנא המתנתי לאחי שישוב מרכיבת אופניים בת 180 ק"מ בהרי אילת בתנאי מזג אויר קיצוניים וליוויתי אותו בחלק האחרון של הריצה בתחרות. לא היה לי קל אבל היה מרגש מאוד להיות שם לצדו, פשוט להיות. למי שעוד לא נרשם אני מזכיר לכם שביום שלישי הקרוב (9.2.16) נקיים 'ערב של גיבורים' - שהוא הצעד הראשון בדרך להפיכת אי שקט לאי של שקט - במושב חניאל. נותר מספר מקומות מוגבל וניתן להרשם בקישור המצורף: 
http://shahafheal.ravpage.co.il/herof?ref=ps

נתראה בקרוב
שחף

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש