חדש ב'אילת קרוואנס' – הסבת רכבים לקרוואן מגורים/נופש

מאת: אביבה דקל ● 17/2/2016 11:24 ● מה נשמע 431
צילומים: יח"צ אילת קרוואנס / 'אילת קרוואנס' הוא מפעל לייצור קרוואנים בו מתגאה העיר אילת מאד, שכן המפעל שנפתח לפני שש שנים על ידי משפחת יאיר ומנוהל כיום על ידי חזי יאיר, מייצר קרוואנים ברמה הגבוהה ביותר שהפכו לשם דבר בארץ ובחו"ל
חדש ב'אילת קרוואנס' – הסבת רכבים לקרוואן מגורים/נופש

למרות ההצלחה המרובה לה זוכים הקרוואנים של 'אילת קרוואנס', לא קופאים כאן על השמרים ולאחרונה, נפתחה במקום מחלקה מיוחדת המתמחה בהסבה של רכבים מסחריים קטנים או גדולים למגורונים ממונעים. כעת כבר אין צורך להשקיע כסף רב בקניית קרוואן. כל בעל רכב שיש לו מרחב פנימי מתאים למטרה זו, יכול להגשים לעצמו חלום ולהפוך את הרכב שלו למגורון מגורים/נופש ממונע.
 
לקוחות מכל רחבי הארץ וגם אילתים שמאסו במגורי קבע וחלמו תמיד על מקום מגורים מאובזר ונוח שאפשר להעמידו בכל מקום בארץ, בהרים או על שפת הים, אבל לא יכלו לעמוד בעלות של קרוואן, מגיעים ל'אילת קרוואנס', וכאן עושים לרכב שלהם הסבה למגורון ממונע שיש בו כל מה שצריך כדי לחיות בחיק הטבע ולעבור ממקום למקום בכל רגע שהם מרגישים צורך בכך. 
 
הרכבים שעברו הסבה למגורונים ממונעים הם בית לכל דבר ומכילים בתוכם כל מה שאדם צריך לחיים נוחים בכל מקום בו הוא נמצא. בכל רכב שעבר הסבה יש מקלחת, שירותים, מטבח מאובזר, מערכות מיזוג, מערכות סולאריות, סלון/פינת ישיבה ומיטות במספר וגדלים שונים לפי הצורך, והכל ברמת ביצוע גבוהה ביותר.
 
את עבודות העץ והנגרות מבצעים בנגריה של 'אילת קרוואנס'. הנגריה שבמקום היא נגריה עצמאית לכל דבר המייצרת מטבחים, חדרי שינה, חדרי ילדים, פינות ישיבה, ארונות הזזה וכל רהיט אחר גם לקרוואנים, גם לרכבים העוברים הסבה למגורונים וגם לתושבי העיר לפי הזמנה ובמפרט טכני עשיר העונה על כל הדרישות.
 
נופשים מאילת ומחוצה לה המעדיפים לנפוש בחיק הטבע ולא בבית מלון יכולים לשכור ב'אילת קרוואנס' קרוואן לתקופות קצרות בתיאום מראש.  צוות 'אילת קרוואנס' יעמיד לכם את הקרוואן ששכרתם במקום שתרצו ובתום החופשה, יפנו אותו חזרה למפעל.
 
אז למה אתם מחכים? חולמים על מגורון שתוכלו לחיות בו בנוחות בחיק הטבע? בואו ל'אילת קרוואנס' וכאן יעזרו לכם להגשים חלום בין אם זה בשכירת קרוואן, ברכישת קרוואן או ברכב אותו יהפכו לכם כאן למגורון מגורים/נופש נוח ברמה גבוהה.
 
 
 
 
אילת קרוואנס,  רח' השרברב איזור תעשיה שחורת, טלפונים ליצירת קשר: איציק 0507774998,  חזי: 0537277268, פתוח 08:00-18:00. 
 
 
חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש