Burgerim אילת

מאת: אביבה דקל ● 17/2/2016 11:32 ● מה נשמע 431
סניף Burgerim אילת הינו הסניף הדרומי ביותר של רשת מסעדות ההמבורגר Burgerim ואחד מ- 68 סניפי הרשת הפרוסים בפריסה ארצית רחבה ממג'דל שאמס בצפון ועד אילת בדרום
Burgerim אילת
צילום: מיכאל קבוט

לפני שלוש שנים, הקימו בוריס בלקין ופבל פילוננקו את סניף 'בורגרים' האילתי בטיילת מול הכדור ברחוב בית הגשר 19, והם מנהלים אותו עד היום בהצלחה רבה. גודלו של הסניף הוא כ-150 מ"ר והוא יכול לארח כ-100 סועדים.  קהל הלקוחות הרבגוני של הסניף, המורכב מתושבי אילת רבים ומהתיירים  המגיעים מהארץ ומחו"ל לנפוש בעיר הדרומית, יכול למצוא כאן את שילוב הטעמים המועדפים והאהובים עליו בכל ארוחה. מאות הסועדים הפוקדים את הסניף נהנים מחוויה נעימה של אוכל משובח, שירות מצוין  ואווירה נעימה. כמו כן מציע הסניף שירות משלוחים. 

צוות הסניף שומר באדיקות על איכות האוכל, השירות והנראות, לטובת קהל הלקוחות הנאמן הפוקד אותו. סניף Burgerim אילת מציע תפריט עשיר במחירים שונים לאורך כל שעות היום, כולל תפריט עסקיות ותפריט לילה ומעניק שירות מהיר, אדיב ומקצועי לאורך כל שעות הפעילות. הסניף הינו בין סניפי הרשת הבודדים אשר אינם כשרים והוא פועל בכל ימות השבוע, בימי שבת – רביעי בין השעות 11:30-01:00 ובימי חמישי ושישי - בין השעות 11:30-02:00/03:00.

רשת 'בורגרים' יזמה שינוי משמעותי בתרבות האכילה. הרשת מתמחה במיני בורגרים (80 גר') במבחר טעמים שונים ומפתיעים, המוגשים ללקוח באריזות אישיות כזוג, שלישיה, שמינייה או 16 יחידות.  בסניף אילת כמו בכל סניפי הרשת, מגישים מיני בורגרים, עם דגש על בשר איכותי ועסיסי אשר עשוי מנתחים מובחרים בטעמים ייחודים אותם אין למצוא ברשתות אחרות. בסניף אילת כמו בכל הרשת מציעים לכם חוויה שונה וייחודית שמורכבת מסניפים מעוצבים, שירות מקצועי ואדיב, אבל החשוב ביותר - את מבחר טעמי הבורגרים של הרשת לא תמצאו בשום מקום.

אבי בראל, 36, התמנה לשף ראשי של רשת Burgerim באוגוסט 2014, והוא אמון על עבודתם של 68 סניפי הרשת, המצויים בפריסה ארצית רחבה מצפון לדרום.
בראל, בוגר בית ספר 'תדמור' ובוגר הפקולטה לחקלאות של 'האוניברסיטה העברית' ברחובות, הוא בעל רקע עשיר בקולינריה, החל דרכו במטבח מלון 'גלי צאנז' בנתניה ובהמשך עבד כשף ברשת 'קפה ג'ו'. לאחר מכן שימש כסו שף במסעדת MEDZZO במרינה הרצליה ובתפקידו האחרון כיהן כשף ברשת BBB במשך כשלוש וחצי שנים.

בתפקידו הנוכחי כשף הראשי של רשת Burgerim מוביל בראל שינוי בכל מטבחי הרשת מהפן הקולינרי ובמקביל שוקד בראל על פיתוח מנות חדשות, תפריטים, ארוחות וקונספטים חדשניים, כל זאת על מנת למצב את רשת Burgerim כרשת איכותית ומובילה בתחום.

נשמח לראותכם בין לקוחותינו.

Burgerim אילת
טיילת אילת, מול הכדור, בית הגשר 19 אילת.
טלפון בסניף: 08-6636338.
שעות פעילות:
שבת – רביעי 11:30-02:00
חמישי – שישי 11:30-05:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש