אנטיב ואילת – ערים תאומות גם באמנות ותיירות

מאת: או-מד מדיקל ● 17/2/2016 16:23 ● מה נשמע 431
במסגרת הידוק מתמיד של יחסי ערים תאומות בין העיר אילת לבין העיר אנטיב שבצרפת, הגיעו בשבוע שעבר לביקור שני סגני עיר מאנטיב, אדואן רמבו ואיב דהאן המשמש גם כאדריכל העיר
אנטיב ואילת – ערים תאומות גם באמנות ותיירות

בישיבה עם ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, סוכם על הקצאת כיכר באזור התיירות, בה יוצב מונומנט אומנותי שיוענק לעיר אילת מהעיר אנטיב. הכיכר תיחנך בחודש יוני, ותכלול סביבה מספר אירועים משותפים בין נציגי שתי הערים. עוד בישיבה עם סגן וממלא מקום ראש העירייה, אלי לנקרי, המשמש כיו"ר תאגיד התיירות העירוני, סוכם על הידוק היחסים גם בתיירות בדגש על פסטיבל הג'אז המתקיים בשתי הערים ושיווק הדדי. את נציגי אנטיב ליוו במהלך ביקורם חברי ועדת ערים תאומות, ד"ר אבי ברנס, אילן אסטהרזי ושמוליק תגר. 
לצד שיתופי פעולה בתחומי התיירות הכוללים שיווק של העיר אילת באנטיב, חילופי משלחות נוער ועוד, תעניק העיר אנטיב פסל לעיר אילת, שיוצב בכיכר באזור התיירות. כך סוכם בפגישה עם ראש העירייה, בה השתתפו נציגי ועדת ערים תאומות וחבר מועצת העיר אילת, רוברט סיבוני, שמונה לאחרונה כאחראי על קשרי החוץ. בפגישה בתחום התיירות, בה השתתפו גם נציגי התאגיד העירוני לתיירות, סוכם על קידום הדדי לפסטיבלים על ידי הצבת ביתן באירוע של כל אחד מהצדדים, בדגש על קידום פסטיבל ג'אז קיץ גם בפאריז ובקאן. עוד סוכם על הטסת הרכבים צעירים שינגנו האחד בפסטיבל של השני ברחבה המרכזית, ואירוח הדדי של מנהלי העיר בפסטיבל אנטיב שעתיד לציין שלושה עשורים לקיומו. עוד סוכם על הרחבת שיתופי הפעולה בשיווק הדדי של הערים.
עוד במסגרת הביקור, היו שני סגני ראשי העיר מאנטיב, אורחי העיר אילת בפסטיבל ג'אז חורף וביחד עם נציגי ועדת ערים תאומות העירונית סיירו בעיר אילת וביקרו באטרקציות המקומיות. 
הערים אילת ואנטיב, שתיהן ערי תיירות הממוקמות על חוף ים ומונות פחות או יותר את אותו מספר תושבים. קשרי הידידות שהתפתחו בשנים האחרונות בין ראשי הערים מאפשרים היום הרחבת שיתוף הפעולה במסגרת קשרי ערים תאומות. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש