הלב הרחב סטייק האוס - מסעדת הבשר המיתולוגית של אילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● צילום: רוני בלחסן ● 2/3/2016 10:44 ● ערב ערב 2064
האוכל הכי חביב עלינו הוא בשר על האש ● אבל במסעדת 'הלב הרחב סטייק האוס' הכשרה באילת ‏זה מתחיל בשטיח צבעוני של סלטים טריים וטעימים ועוד פינוקים של חצילים פריכים ופלאפל נפלא ● ממשיך בקבב מיוחד ועסיסי, מתובל בשמחת חיים ועשבי תבלין, פרגיות עסיסיות, סטייק אנטרקוט עגלה מבקר מובחר ועוד מגוון בשרים- מכבד אווז, צלעות כבש ועד פילה רוסיני. לאוהבי הדגים יש דגים טריים על הגריל ‏ ● הוסיפו לזה את הלאפה החמה מהטבון וקבלו חגיגה בכל ביס
הלב הרחב סטייק האוס - מסעדת הבשר המיתולוגית של אילת
ללא ספק מסעדת הבשרים המפורסמת והמועדפת באילת. הלב הרחב

את מסעדת 'הלב הרחב סטייק האוס' פתחו ב-2018 צחי ועמית בנדהאן שהם דור המשך למומי ובת שבע בנדהאן שהקימו את המוסד המיתולוגי 'הלב הרחב' במרכז סולל בונה באילת בשנת 1978 והפכו אותו למרכז חיים שוקק בזכות טעמם המיוחד של הפלאפל והשווארמה, ובמיוחד בזכות נדיבות ליבם שהפכה לסמל המסחרי של המשפחה.

מאחורי הקלעים מקבל צחי גיבוי מקצועי ואוהב מאשתו דנה שמנהלת את כל מערכות הניהול של העובדים, הבנקים והספקים,שיווק ובקרה על התפעול.

את התפריט המיוחד של המסעדה, שמאז צברה לעצמה מעריצים רבים מכל רחבי הארץ, בנה צחי מתוך ניסיון של שנים רבות, תוך שילוב של איכות ללא פשרות, מגוון עשיר ויצירתי והרבה אהבה, הבשרים בתפריט נבחרו בקפידה רבה הכוללת מסעות לחוות בקר בצפון הרחוק.

את הבשרים, הדגים, הירקות הטריים וחומרי הגלם הכי טובים בשוק הפקיד צחי בידי צוות טבחים מיומן ומקצועי שעובד איתו כבר שנים רבות, על הכנת הבשרים לפני הצלייה מופקד הייתם שעובד עם צחי כבר יותר מעשור ומשמש כיד ימינו בתפעול המסעדה, אבל על הטעמים המיוחדים והתיבול של הבשרים אחראי צחי, ובמיוחד הקבב וקציצות הטלה הנפלאות.

חווית האוכל ב'לב הרחב סטייק האוס' מתחילה כבר בכניסה למסעדה. חלל מעוצב בקירות לבנים, מדפי יין עמוסים יינות משובחים וצמחיה מפרידים בין אזורי ישיבה אינטימיים המשלבים ישיבה על ספות או על כסאות נוחים מאוד, מוזיקת רקע נעימה ברקע וריחות נפלאים שפותחים את התיאבון.

את חווית האוכל ב'מסעדת הלב הרחב סטייק האום' משלים צוות מלצרים מיומן ומקצועי שמעניק לכם שרות מכל הלב ולפי המסורת ביד רחבה ונדיבה.

במסעדה גם חדר יין בטמפרטורה מבוקרת שמציע תפריט יין ואלכוהול שכולל בתוכו מגוון עשיר ומאוזן של יינות מובילים מהארץ ומהעולם, בר משקאות חריפים מיוחדים.

להשלמת החוויה - מגוון מנות אחרונות יצירתי, עוגת שוקולד חמה וגלידת ווניל, רול קוקוס פריך, בוואריה ברוטב שוקולד, המלבי החלומי תוצרת בית ועוד הפתעות מתוקות.

ב'מסעדת הלב הרחב סטייק האוס' זכינו לחוויית אוכל חובקת חושים ובוודאי נחזור בקרוב.

רחוב חיל ההנדסה 6 אילת (למרגלות קלאב הוטל)

 08-9205040

פתוח: א'-ה' –12:00-24:00 ו'- סגור, מוצ"ש – שעה אחרי צאת השבת עד חצות.

 

לאתר המסעדה

 

לתפריט

 

פייסבוק

 

אינסטגרם


 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת