מלונות באילת  - כיצד בוחרים מכל המבחר הזה? 

מאת: או-מד מדיקל ● 20/3/2016 11:19 ● ערב ערב 2750
רבות מדובר על אילת כעיר הנופש העיקרית של ישראל, הריביירה הישראלית. אין ישראלי שלא נפש פעם באילת ורבים מאיתנו עושים זאת כל שנה ולעיתים מספר פעמים בשנה. העיר שמציעה את חופי הים היפים ביותר עם הטיילת הייחודית, המצפה התת ימי, קניונים ומגוון מסעדות ופאבים, אין ספק שמדובר בעיר אשר קל מאוד למצוא מה לעשות בה וקל מאוד ליהנות בה בעת נופש. 
מלונות באילת  - כיצד בוחרים מכל המבחר הזה? 

כעיר נופש מובילה אנחנו יכולים למצוא לא מעט מלונות באילת ברמות שונות, חלק גדול מהמלונות הינם ותיקים ומוכרים בעוד שבשני העשורים האחרונים נבנו שורה של מלונות חדשים וייחודים שמציעים מוון אטרקציות ייחודיות לזוגות צעירים ולכל המשפחה כולל לילדים. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה למצוא את המלון שמתאים לנו ולהזמין מקום. 
לפני שנציג כאן שורה של פרמטרים להזמנת חדר, אנחנו רוצים לומר שאם החלטתם לחפש מלונות באילת לצורך נופש, הרי מוטב שתבחרו בהקדם היכן אתם רוצים לשהות על מנת שיישארו לכם חדרים בתאריכים המועדפים עליכם. עליכם לזכור שבתקופות מסוימות, למשל תקופות של חגים, תקופת הקיץ וכן בסופי שבוע, המלונות עלולים להיות עמוסים ויהיה לכם קשה למצוא מקום, מצד שני, בתקופות אלו גם המחירים הם גבוהים מאוד ולכן אולי עדיף לכם להמתין לתקופות רגועות יותר או לחפש דילים שכוללים מלונות באילת. 


כיצד לבחור מלון בצורה חכמה 


תקציב
 עליכם לבחור את המלון על פי התקציב שעומד לרשותכם. אתם יכולים למצוא מלונות באילת שהם זולים אך מציעים רמת שירות טובה וחדרים גדולים ונקיים. תחילה תבחנו מה התקציב שעומד לרשותכם ורק לאחר מכן תחליטו האם המלון שמוצע לכם הוא מספיק טוב עבורכם. 


מיקום
 תבחנו את המיקום שלו. במידה ואתם מגיעים עם רכב, אז אין משמעות אמיתית למיקום של המלון, כי אילת איננה עיר גדולה וניתן להגיע בה ברכב בקלות. אם אתם מגיעים בטיסה או באוטובוס, אז רצוי שהמלון יהיה ממוקם באזור מרכזי, קרוב לים. אחרת אתם עלולים לגלות מהר מאוד שאתם מבלים זמן רב בהליכה או משלמים כסף רב למוניות (שזו התחבורה הציבורית המועדפת בעיר). 


הרכב הנופשים
אם אתם באים עם ילדים, רצוי שתבדקו מה המלון מציע להם. האם המקום כולל הפעלות, הופעות, בריכה. אלו דברים שיאפשרו לילדים שלכם ליהנות ולכם לעבור את הנופש בשלווה. 


ארוחות
 אומנם אילת משופעת במסעדות ובתי קפה, אך בכל זאת אתם תרצו לחסוך בהוצאות ולכן חשוב לוודא אילו ארוחות מציעים לכם בבית מלון, ומה ההבדל במחיר בין פנסיון מלא לחצי פנסיון. 
חשוב להדגיש, אתם יכולים לחפש מלונות באילת ברגע האחרון ולמצוא מקומות איכותיים במחירים זולים ואתם יכולים גם להזמין מקום שבועות מראש ולמצוא מלונות שיתאימו לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט מתי אתם רוצים לנסוע ומה התקציב שלכם. 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש