מתחם הכל בו לרכב - הפנצ'ריה/אביזרים/השטיפה-ארנון שווק דלקים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/4/2016 15:06 ● ערב ערב 2753
במתחם 'הכל בו לרכב' - כל מה שצריך לרכב במקום אחד ועכשיו גם כיוון פרונט וחנקן 
מתחם הכל בו לרכב - הפנצ'ריה/אביזרים/השטיפה-ארנון שווק דלקים

בשטח תחנת הדלק 'צוף ים', מול מפעלי תובלה בסמוך לגן הבוטני, נמצא מתחם 'הכל בו לרכב' בו יכולים הנהגים למצוא כל מה שהם צריכים לרכב קל וכבד. השירות הנוסף ב'כל בו לרכב' הוא עד בית הלקוח או מקום עבודתו: "מגיעים, לוקחים, מטפלים ומחזירים", אומרת סיגל, "בין אם שטיפה, החלפת צמיגים או כל טיפול אחר. כאן גם יכינו את הרכב שלכם לטסט, יעבירו אותו את הטסט ויחזירו אותו אחרי הטסט. כך חוסכים ללקוח זמן רב. חשוב מאד לדעת - אצלנו המחירים תמיד סבירים וגם בערב פסח אנחנו לא מעלים מחירים.
ואלו השירותים אותם תקבלו במתחם 'הכל בו לרכב':
שירות שטיפת רכבים  ניקוי חיצוני ופנימי, ידני או במכונה, ניקוי ריפודים, פוליש ווקס לרכבים פרטיים למשאיות, לאוטובוסים וגם לטרקטורים.
תחנת סיכה - החל מטיפול 10.000 ועד טיפול גדול. השמנים הם על פי תו תקן יצרני הרכב.
מכירת מצברים של מיטב החברות (מצברים סגורים).
פנצ'ריה – תיקון תקרים, כיוון פרונט, מכירת צמיגים וג'אנטים של מיטב החברות: דנלופ, מישלין, יוקוהמה, בריג'סטון, טויו ועוד. מחיר צמיג סיני החל מ- 150 ₪.
שירותי חילוץ 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע בטלפון – 052664997.
חנות אביזרים - אין כמו 'הכל בו לרכב' לשדרוג הרכב. בחנות האביזרים תוכלו לרכוש מערכות שמע, מולטימדיה (כולל התקנה), מצברים, ריפודים, כיסויי הגה, נורות, שטיחים, תוספים וכל האביזרים הקשורים לרכב. הכנה לטסט: מומלץ להגיע לפני טסט, להחליף וישרים או צמיגים במידת הצורך, לבדוק מנורות, לעשות טיפול 10,000 ו- 15,000 (טיפול גדול), החלפת שמנים ועוד. כאן בודקים ומכינים עבורכם את כלי הרכב לטסט ועושים כל מה שצריך כדי שהרכב יעבור בהצלחה את הטסט ואתם תקבלו תמורה מלאה לכספכם.  
חידוש רכבים - רוצים למכור את הרכב? ב'הכל בו לרכב' יטפלו ברכב ויחדשו אותו עד שייראה חדש, ואולי כשתראו אותו אחרי הטיפול, תחליטו להשאיר אותו אצלכם.
הצוות במקום מקצועי, אדיב וקשוב לצרכי הלקוחות, וכמו שמעיד לקוח ותיק, מנו אהרון, נציג חברת 'יונייטד טורס' אילת, "אני לקוח קבוע מאז נפתח העסק וממליץ עליו בפה מלא. השירות טוב, היחס חם, אנושי ואדיב מאוד ומתחשב בלקוח. המחירים סבירים, אבל העיקר - העבודה מקצועית ומצויינת". 

 

 


הכל בו לרכב, מיקום: הכרמל 10, תחנת דלק 'צוף ים' אילת, טלפון 08-6335688. פתוח א-ה 08:00-18:00, שישי וערבי חג 08:00-15:00.שירותי חילוץ 24/7 בטלפון 052664997.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש