א.א.גיזום – מומחים לעבודות כריתה, כירסום, גיזום וגינון

מאת: או-מד מדיקל ● 27/4/2016 19:34 ● ערב ערב 2756
צילום : מתוך האלבום הפרטי / א.א. גיזום הוא עסק אחד שנוצר ביולי 2015 מהתמזגות של שני בעלי עסקים ותיקים בעיר:
א.א.גיזום – מומחים לעבודות כריתה, כירסום, גיזום וגינון

אבי פרץ, שהגיע אלינו מדימונה ומאחוריו 22 שנות ניסיון בגיזום. אבי ידוע ומוכר בעיר וכבר רכש לעצמו לקוחות רבים שיודעים שאם צריך מישהו שאפשר לסמוך עליו שיעשה את עבודת הגיזום כמו שצריך - אבי הוא הכתובת הנכונה.

ארז קמחי הגיע לאילת לפני 12 שנה. כשבכיסו שתי תעודות מומחה מטעם משרד החקלאות - תעודת גוזם מומחה וגם תעודת מטפס מומחה המסמיכה אותו לטפס ולכרות את הענפים הנדרשים לכריתה מעצים גבוהים (דקלים לדוגמה), פתח ארז עסק לכריתה, טיפוס וגינון ואף הוא רכש לעצמו לקוחות קבועים רבים.

בקיץ האחרון החליטו לחבר את שני העסקים לאחד, שכן טובים השניים מן האחד ומה טוב יותר משילוב של תעודות הסמכה עם ניסיון רב שנים.

כדי להוסיף ערך מוסף לעסק שלהם רכשו יחד משאית עם מנוף סל מבודד המגיעה לגובה של עד 18 מ' שמקלה עליהם את עבודת הטיפוס והכריתה בגובה. את המשאית הם גם משכירים לכל דורש בליווי של אחד מהם כמפעיל.

גם ארז וגם אבי עובדים באופן עצמאי וגם מבצעים עבודות גינון משותפות המשלבות גיזום, כריתה, כירסום וגינון. ובימים אלה, כשהם עובדים גם כל אחד בנפרד וגם מבצעים עבודות משותפות, מתקצר מאד גם זמן ההמתנה לתור לעבודה, שצריכה להתבצע וגם העבודה עצמה דורשת פחות זמן.

"עכשיו, לקראת תחילת הקיץ ותחילת עונת הבשלת הפירות כמו תמרים למשל שיש לגזום אם לא רוצים מדרכות מכוסות תמרים, חצרות מלוכלכות ודבורים הנמשכות אל התמרים והפירות שנשרו", אומר אבי, "כל מה שצריך לעשות זה לטלפן אלינו ואנחנו מגיעים, כורתים את מה שצריך, גוזמים ומנקים את האיזור בצורה מקצועית ביותר. אנחנו מבצעים עבודות עבור רשת 'ישרוטל', רשת 'פתאל', רשות שדות התעופה ועיריית אילת וגם בהרבה בתים פרטיים. העבודה שלנו היא מקצועית ואמינה, ואנו עומדים בלוח זמנים ומשאירים אחרינו את השטח נקי מגיזומים, ענפים ופירות שנשרו".

אז אם אתם זקוקים לכריתה, טיפוס, גיזום או גינון או לחילופין כיסוי שטח בדשא מלאכותי, או לשכור משאית מנוף עם סל מבודד  - א.א.גיזום היא הכתובת בשבילכם.

טלפון ליצירת קשר - אבי: 0507695003,  ארז: 0537868657.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש