"אני לא בטוח שתאגיד התיירות מבין בשיווק באינטרנט"

מאת: רותם נועם ● 27/4/2016 22:16 ● ערב ערב 2756
לפני חודש וחצי הסתיימה התקופה הראשונה של מכרז הקמת ותפעול אתר האינטרנט העירוני (והאפליקציה שבצדו) 'אילת פלוס', בו זכתה לפני שלוש שנים חברת פיונט מחיפה. בראיון מאוכזב מבקר מנכ"ל החברה שלי מחרז את העברת המושכות מידיהם לחברה אילתית, ללא הליך של מכרז. מפתיע כי הקמת והפעלת האתר לא היו רווחיים עבורם. ומספר על אי הסכמה מהותית לגבי אופי והניהול האסטרטגי של האתר בין סגן ראש העיר, אלי לנקרי, שראה את הדברים כמותו, ליוסי חן, מנכ"ל התאגיד, שעמדתו היא זו שגברה בסופו של דבר. התאגיד: "לאחר תקופה של שלוש שנים עם תוצאות לא גבוהות במיוחד ואי שביעות רצון מצד התאגיד לנעשה באתר, הוחלט לסיים את ההתקשרות עם פיונט...הנתונים מראים כי עדיין אנו שומרים על מקומנו הגבוהה בכל רכיב חיפוש"
''אני לא בטוח שתאגיד התיירות מבין בשיווק באינטרנט''
על אלי לנקרי: "אדם חיובי בצורה בלתי רגילה"









תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש