בוק בת מצווה בים– למצוא את הסטודיו הנכון

מאת: או-מד מדיקל ● 1/5/2016 10:22 ● ערב ערב 2756
מה נשאר מאירוע בת המצווה לאחר שכל החלומות, התכנון, הדאגה, הקניות והבחירות הסתיימו ואחרי שהאירוע נגמר?
בוק בת מצווה בים– למצוא את הסטודיו הנכון
צילום: רונן הרצוג מפלאשבק הפקות

הבת שלכם, שזה עתה נכנסה לעולם המבוגרים, אולי מרגישה תחושת הקלה מסוימת שהלחץ הסתיים, וייתכן שאתם ההורים עדיין צריכים להתמודד עם תשלומי החשבונות ולא לשכוח להודות לכול האורחים שהשתתפו בשמחת המשפחה... אבל חוץ מזה, איך באמת תוכלו לזכור את האירוע הכול כך משמעותי בחייכם?

וידאו שצולם במהלך המסיבה או בוק בת מצווה בים, בסטודיו או בגן מקסים –הם אלה שידאגו לכך שהחגיגה תהפוך לתזכורת יקרה של היום שבו הבת שלכם קיבלה את האחריות להפוך מילדה לנערה בוגרת. מעכשיו, כל פעם שתדפדפו באלבום התמונות או תצפו בסרטון שתיעד את השמחה, עדיין תעלהבגרונכם תחושת ההתרגשות שחוויתם באירוע עצמו.

כדי להיות סמוכים ובטוחים שאכן תזכו לזיכרונות משובחים בדמות הבוק או הווידאו, כדאי לעשות שיעורי בית לפני הבחירה בסטודיו. רוב הצלמים היותר פופולריים תפוסים לפחות שנה מראש, כך שאם אתם רוצים להגדיל את ההיצע שעומד לרשותכם, כדאי לנסות להזמין את הצלם מספיק מוקדם מראש.

לבחור את הצלם המתאים לכם

אחת הדרכים הטובות לבחירת הצלם המתאים היא להקשיב להמלצות של אחרים, בעלי ניסיון. תוכלו להתבונן באלבומים של בנות החברים שלכם, לבדוק אם יש באלבום גם צילומים מחוץ לסטודיו, למקרה שאתם רוצים לצלם בוק בת מצווה בים ומבקשים להבטיח שהצלם מיומן גם בצילומי חוץ. בנוסף, בטח תרצו לוודא שאותן בנות מצווה עברו חוויה נעימה בחברת הצלם או הצלמת, כך שלא תמצאו את עצמכם מפקידים את הילדה היקרה שלכם בידי אדם עצבני וחסר סבלנות, גם אם הוא צלם מעולה.

בנוסף, כדאי לבדוק איזה סוג של אלבומי תמונות מציע הסטודיו. למשל, בדקו האם אתם יכולים לבחור בין תמונות מט למבריק, או לקבל תמונות על גבי עמוד שלם?

חשוב לסכם גם כמה זמן לאחר הצילומים תקבלו את האלבום. אם אתם מתכוונים להציג אותו באירוע ולהזמין את האורחים לברך את הבת באלבום זה, חשוב שהוא יהיה מוכן בזמן.

לבחור בלוקיישן המדהים מכולם – חוף הים

לא נפתיע אתכם אם נאמר שהים מעניק את אחד הלוקיישנים הטבעיים הכי יפים ומרהיבים. חוף הים מעניק לצלם מגוון רב של אפשרויות צילום: על רקע גלי הים המתנפצים אל שובר הגלים, על רקע טיילת מטופחת, על רקע החול הנקי ובעיקר על רקע השקיעה המרהיבה.

ובל נשכח את כול פעילויות המים שיכולות גם הן ליצור תמונות שובבות ומקסימות כמו, רכיבה על אופנוע ים, משחק במים עם השיער הרטוב, הפגנת בגדי חוף שונים, ואפילו סתם השתובבות או שחייה בתוך המים הקרירים.

קחו בחשבון שעל מנת שיתקבלו תמונות איכותיות שמצולמות באזור הים, הצלם צריך להיות בעל ידע וניסיון בתחום. רק כדי לסבר את האוזן, כדאי שתדעו שאפשרויות התאורה בים הן אחד היתרונות הנוספים של בוק בים, מלבד הנוף הנפלאוצלם מנוסה יכול להגיע לאפקטים מדהימים של תאורה על שפת הים, כשהוא פשוט שולט היטב בצמצם המצלמה שלו.

 

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש