רמי-לי אילת - בגדים אופנתיים וצעירים לנשים בהיריון

מאת: אביבה דקל ● 8/5/2016 14:48 ● מה נשמע 445
צילם : חיים דוד  / לפני חצי שנה, פתחה הזכיינית מיכל עמוס חנות לבגדי היריון מרשת 'רמי-לי' שלה 22 סניפים בפריסה ארצית.פתיחת החנות נתנה לנשות אילת מענה למציאת בגדים מתאימים אופנתיים וצעירים לתקופת ההיריון במחירים נוחים ביותר ואין צורך לנסוע למרכז הארץ כדי להתלבש טוב, נכון ויפה גם בתקופת ההיריון
רמי-לי אילת - בגדים אופנתיים וצעירים לנשים בהיריון

'רמי-לי' היא רשת בגדי היריון ואופנת נשים במידות 36 עד 52 במכנסיים ובמידות 38 עד 46 בחולצות ושמלות. בטווח מידות כזה יוכלו נשים רבות ליהנות משלל הבגדים האופנתיים שבחנות גם אם אינן בהיריון.
מיכל, ילידת אילת, החלה לחשוב על העובדה שאילת זקוקה לחנות לבגדי היריון בזמן שהרתה את התאומים שלה, שהם היום בני שנתיים וחצי. היא הסתובבה בין החנויות השונות בעיר, לא מצאה משהו לטעמה ונאלצה לנסוע למרכז הארץ כדי לרכוש בגדי היריון. תוך כדי חיפושים אחר חנויות לבגדי היריון גילתה את החנויות של רשת '"רמי-לי', אהבה את מה שמצאה בחנויות אלה והחלה לגלגל את הרעיון לפתוח סניף של 'רמי-לי' באילת. לקח למיכל זמן לאזור אומץ להפוך את הרעיון למשהו ממשי ולפני חצי שנה, הפך החלום למציאות, וסניף זכיינית של 'רמי-לי' באילת נפתח.
צעד אמיץ עשתה מיכל כשהחליטה לפתוח עסק עצמאי משלה בעיר, אבל מהר מאד הבינה מתגובת הלקוחות וההיענות הרבה שגילו בחנותה, שהצעד שעשתה היה צעד נבון כלכלית וגם נותן מענה לצורך חשוב בקרב נשים אילתיות בהיריון.
מהר מאד הצליחה מיכל ליצור לעצמה חוג לקוחות רחב מאד, ולא רק בקרב נשים בהיריון. חוג הלקוחות מגוון מאד שכן אפשר למצוא בחנות מבחר גדול של בגדים אופנתיים גם מבחינת המידות, גם מבחינת הדגמים המתאימים לכל הנשים - גם לצעירות וגם למבוגרות, גם לרזות וגם לנשים במידות גדולות  ולמרות שהחנות היא חנות לבגדי היריון, כל אחת יכולה למצוא כאן משהו שיתאים לה. אילתיות רבות גילו זה מכבר את החנות, אבל גם נשים מהצפון ומהמרכז מגיעות לחנות בכל פעם שהן מבקרות באילת, שכן הן מכירות את רשת 'רמי-לי' מהמקום בו הן מתגוררות ומשתדלות לרכוש את הבגדים שהן אוהבות דווקא כאן שכן באילת המחירים הם ללא מע"מ, וההבדל הוא משמעותי. 
בחנות תוכלו למצוא מכנסיים, חולצות, חצאיות, שמלות וטוניקות, טייטס וגם הלבשה תחתונה להיריון כמו תחתונים להיריון וחזיות הנקה לאחר הלידה. בימים אלו, תוכלו ליהנות מקולקציית הקיץ והאביב החדשה שהיא מגוונת, צבעונית, ססגונית וצעירה. בקולקציה שולטים צבעי הג'ינס, הכחול, הכתום וכמובן הצבעים הקלאסיים - לבן ושחור. לקראת החגים, נוסף לקולקציה המקסימה מבחר גדול של בגדים לבנים אופנתיים, יפהפיים וחגיגיים.  
טווח המחירים בחנות נע בין 50 - 300 שקלים – מחירים סבירים בהחלט ושווים לכל נפש. בנוסף למחירים הנוחים מאד, קיים ב'רמי-לי' מועדון לקוחות שכרטיס חבר בו עולה רק 21.40 ₪ לשנתיים. חברות המועדון  נהנות מצבירת נקודות, ממבצעים מיוחדים וממחירים נמוכים במיוחד על מגוון פריטים גדול.
בהזדמנות זו מבקשת מיכל עמוס לברך את כל תושבי אילת ואורחיה.

 


כתובת: שד' הבולבארד במלון 'רויאל גארדן'. טלפון: 08-9355300. פתוח: א-ה 10:00-22:00 שישי 10:00-15:30 ומצאת השבת עד 22:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש