מ.מ.א - המכללה הטכנולוגית אילת – וותק, מקצועיות ואהבה

מאת: אביבה דקל ● 20/5/2016 19:11 ● ערב ערב 2759
צילום: מהאלבום הפרטי / שמה של המכללה הטכנולוגית מ.מ.א. באילת הולך לפניה. זה השילוב המנצח של וותק, שיטת לימודים מיוחדת ויחס אישי, שעושים את ההבדל. ועם מאות לקוחות מרוצים אי אפשר להתווכח
מ.מ.א - המכללה הטכנולוגית אילת – וותק, מקצועיות ואהבה

 

 

כתבה: אביבה דקל  

המכללה הטכנולוגית אילת-  מ.מ.א בע"מ, היא המכללה הפרטית הוותיקה באילת. היא נוסדה לפני 37 שנים על ידי משה ארוך וחרטה על דגלה את המשפט ״חינוך הנער על פי דרכו״. כל זאת תוך שמירה על מקצועיות, מחיר ואמינות. במקרה של המכללה הטכנולוגית זו לא רק סיסמא. מה שהיה נכון לפני 37 שנים, כשהמכללה נפתחה, נכון גם היום. יהונתן ארוך, מנהלה, מבטיח שכך יהיה גם בעתיד.

 

לימוד ותגבור במתמטיקה, אנגלית והבנת הנקרא

במכללה לומדים בנוסף למקצועות המחשב, את מקצעות הליבה: מתמטיקה, אנגלית והבנת הנקרא. מקצועות שנחשבים ל'בעייתיים' ביותר כיום בבית הספר. תוכנית הלימוד היא אישית. אחרי מספר מפגשי היכרות, בונים לכל תלמיד תוכנית לימודים אישית לפי הצורך ומתקדמים בקצב שלו בלבד. הקורסים מיועדים לתלמידים מכתה א' ועד י'ב  ויש גם קבוצות למבוגרים.

התלמידים מגיעים למכללה עם הישגים ממוצעים ומטה ומצליחים בזכות שיטת הלימוד של מ.מ.א - המכללה הטכנולוגית, להגיע להישגים גבוהים וגם להצטיינות במקצועות הליבה!

 

המחלקה הטכנולוגית של מ.מ.א

במכללה הטכנולוגית מ.מ.א, תוכלו ללמוד את כל מקצועות המחשב. הצוות מונה 12 מורים, כולם מקצועיים בתחומם, הנדסאים ומהנדסים. שיטת הלימוד הייחודית הנהוגה במכללה, מצליחה לשמור על אחוזי זכאי תעודה הגבוה ביותר באילת. חלק מהקורסים מתנהלים בקבוצות קטנות של 4-8 תלמידים וחלק בקבוצות של 12 תלמידים. כל שיטת לימוד מותאמת לתלמיד בהתאם למסלול הלימודים שבחר. תלמיד שירצה ללמוד, לא יצטרך לחכות לקבוצת לימוד חדשה, אלא יצורף לקבוצה קיימת ויתחיל ללמוד מיידית בשיטת ה-ח - בה לומדים בקצב אישי (יש תוכניות בהן כל התלמידים מתחילים ביחד ולומדים באותה רמה- השיטה הפרונטלית).

ב- מ.מ.א מקפידים שרמת הלימודים תהא שווה לזו שבמכללות מהשורה הראשונה בתל אביב.

אחד הקורסים המובילים של המכללה הוא קורס צילום מקצועי, שנפתח לאחר שנים של דרישה בעיר ללימודי צילום מקצועיים. בנוסף מציעה המכללה קורס טכנאי P.c ורשתות. תלמידים שסיימו את הקורס, יכולים להמשיך בקורס מנהלי רשתות או אבטחת מידע וטכנולוגיית ענן. בנוסף נפתח קורס תחזוקת סמארטפונים וטאבלטים- המקצוע המבוקש ביותר בעולם נכון להיום בהתחשב בעובדה שכיום בישראל רוב המכשירים הינם ״מכשירים חכמים״, מה שהופך את התעודה של מסיימי הקורס לחזקה בשוק העבודה.

 

ניו-מדיה הכרתם ? גרפיקה, צילום ועריכת וידיאו

המילה האחרונה בתחום הניו מדיה הגיעה לאילת ונלמדת רק במ.מ.א. מדובר בקורס הכולל לימודי גרפיקה - 400 שעות, כולל לימודי פוטושופ, אילוסטריטור, אינדיז'ין והבאה לדפוס. בנוסף יש שעורי עיצוב ותוכנית לימודים של 200 שעות אקדמיות בעריכת וידיאו. חלקו השני של הקורס כולל 150 שעות אקדמיות של צילום. התוכנית כוללת יציאות לשטח, עבודה בסטודיו מקצועי ועוד.

וישנם קורסים נלווים לניו-מדיה: פרסום, שיווק ובניית קמפיין. המורים בקורסי הניו-מדיה, כמו בכל הקורסים, הם אנשי מקצוע מנוסים, מוסמכים ובעלי ניסיון. המדריך הראשי לגרפיקה, אורן קרן, לשעבר גרפיקאי ראשי בחברות 'ראובני פרידן' ו'פוגל לוין', מלמד גם בניית קמפיין פרסום למוסדות עסקיים. המורה לעיצוב היא בוגרת המגמה לעיצוב של 'בצלאל'  , את תורת השיווק מלמד הנדסאי תעשיה וניהול ובעל תואר במנהל עסקים. בוגרי קורסי הניו מדיה במכללה מקבלים תעודה ממכללת מ.מ.א ותעודה של משרד התמ"ת והופכים מרגע שסיימו את לימודיהם לאנשי מקצוע ממדרגה ראשונה.

"אנו המכללה היחידה שיש לה 60 בוגרי גרפיקה בשנה אשר משתלבים בשוק העבודה", מדגיש יהונתן ארוך, "אנו מביאים לאילת את הקורסים המקצועיים והטובים ביותר היישר ממרכז הארץ, באותה איכות, מקצועיות ומחיר אטרקטיבי".

במ.מ.א. ישנם מסלולים הכוללים מלגות לחיילים. חלק מהקורסים כוללים קבלת מחשב של 'אפל' מתנה. אז אם אתם מחפשים כיוון בחיים- המכללה הטכנולוגית מ.מ.א היא הכתובת עבורכם. (תדמית)

 

 

המכללה הטכנולוגית – מ.מ.א בע"מ

כתובת: האיצטדיון 40

טלפון:

08-6317011

שעות פתיחה: ימים א' – ה' 10:00-19:00

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש