אסטרולוגיה - צילה שיר אל

מאת: או-מד מדיקל ● 25/5/2016 09:45 ● ערב ערב 2760
אסטרולוגיה - צילה שיר אל
תחזית לתאריכים שבין ה- 26.5.16-1.6.16

טיפ לילידי מזל השבוע

השבוע נפתח כאשר כוכב וונוס שמביא איתו צורך ביופי ושיתוף במערכות יחסים צמוד אליכם. נראה שמצפות לכם הפתעות משמחות מצד הקרובים לכם.

 

טלה

כוכב התקשורת התיישר סוף סוף מהנסיגה שהייתה לו בחודש האחרון בבית הכספים שלכם ,עובדה שהקשתה עליכם את ההתנהלות הרגילה, כיוון שכל פעם היו לכם הפתעות חדשות שבגללם נאלצתם לשנות את דעתכם בנוגע להתנהלות הכספית שלכם. נראה שלאחרונה אתם מצליחים להרגיז אנשים קרובים לכם בגלל העובדה שלעיתים אתם עונים בצורה אימפולסיבית מדי.

 

שור

אתם נכנסים לתקופה קלה ונוחה יותר בגלל העובדה שסוף סוף אתם יכולים להרגיש נינוחים והדברים מתחילים להסתדר כפי שאתם רוצים. תקופת יום ההולדת שלכם הייתה רצופה באירועים חדשים ולעיתים בגלל שיבושים שאירעו, נאלצתם לשנות מהתכנון היסודי שלכם. גם כספים שמתעכבים זמן רב יש להם סיכויים שתתחילו לראות את היכולת שלהם לחזור אליכם.

 

תאומים

מזל טוב לכם ! נראה שתקופת יום ההולדת עוברת עליכם בצורה נעימה במיוחד כיוון שכוכב וונוס מבקר אצלכם וגורם לכם להרגיש פופולאריים יותר מתמיד. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם להשקיע ולהיענות בשמחה לכל מי שרוצה לפנק אתכם. את דעותיכם בשלב הזה אני מציעה לכם להשאיר עבור עצמכם ולא לשתף את מי שאתם לא בוטחים בו במאה אחוז לגבי מחשבותיכם הכמוסות.

 

סרטן

נראה שמבחינה חברתית אתם עסוקים מאוד באירועים שלוקחים לכם את כל תשומת הלב ולעיתים אתם עושים זאת בכוונה כדי לא להיות לבד עם עצמכם ועם מחשבותיכם. זה בדיוק הזמן הנכון לכך כיוון שהיקום בעצמו מזמן לכם אירועים על מנת שלא תצטרכו להתעמת עם כאבים פנימיים. אתם ממשיכים לעבוד קשה ולעיתים מתישים את עצמכם . מתי תדאגו גם לנוח ?!

 

אריה

כוכב השפע יופיטר עדיין נמצא בבית הכספים שלכם ומאפשר לכם התחלות חדשות בנושאים אלה. זה בדיוק הזמן לעצור ולחשוב מה עוד ניתן לעשות על מנת שתנהלו מעשיכם בקפידה ובתכנון מקדים. ייתכן ותקבלו עצות מאנשים קרובים וקשורים אליכם באופן מקצועי ולכן נראה שכדאי לכם לחבור אליהם ולפעול ביחד איתם על מנת שתוכלו לקדם את עצמכם.

 

בתולה

אתם נמצאים כבר תקופה ארוכה במקום שאתם מחפשים את עצמכם ומה לעשות כדי להמשיך ולהתייעל ולהראות לעצמכם ולסביבה שאתם הכי טובים במה שאתם עושים. זה בדיוק הזמן להרפות קצת ולקחת לעצמכם פסק זמן על מנת לנוח ולהחליט מה אתם עושים בהמשך וכיצד אתם מגשרים על פערים שנוצרו בתקופה האחרונה עם הקרובים לכם ביותר, שחסרים אתכם.

 

מאזניים

זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית לקחת על עצמכם מטרות חדשות וליישם אותן. אתם יכולים להקשיב לקול הפנימי שלכם ולדעת כיצד אתם צריכים להתנהג עם האירועים השונים שנקלעתם אליהם לאחרונה. אתם עדיין מרגישים שהחובה העליונה שלכם היא לסביבה הקרובה ובעיקר לבני המשפחה. ובפעמים אלה אתם אף מקבלים את מלוא התודה והברכה מהמשפחה.

 

עקרב

נושא השותפויות מעסיק אתכם מאוד לאחרונה כיוון שאתם רוצים לקבל אישור מהקרובים לכם ביותר שאתם אכן עושים את הדבר הנכון עבור עצמכם וגם בדינאמיקה שלכם עם הסובבים אתכם. מבחינה ,כספית זוהי תקופה שאתם בוחנים את עצמכם ואת היכולות שלכם ושואלים כיצד אתם יכולים למנף את חייכם למקום שיאפשר לכם לחיות כפי שאתם רוצים.

 

קשת

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם והמחשבות וחשבונות הנפש שלכם רבים מתמיד. מצד אחד אתם דואגים כיוון שעייפות ומתח מצטבר נותנים בכם את אותותיהם ומצד שני אתם רוצים להמשיך ולפרוץ קדימה בדרכים החדשות שאתם מנסים ליצור לעצמכם. זהו זמן שחשוב מאוד שתאפשרו לעצמכם לנוח כמה שיותר ואל תעמיסו על עצמכם מטלות חדשות.

 

גדי

השבוע יכול להיות מאוד נחמד עבורכם כיוון שכוכבים נעימים מאוד נכנסים אליכם לבית העבודה ונראה שאכן ייתנו את אותותיהם לכך. יש לכם פוטנציאל לקבל עבודות נוספות דרך קשרים עם חברים שמאמינים בכם ואף יסדרו לכם עבודות נוספות במקומות שאתם שואפים להגיע אליהם. נסו לשתף אנשים שאתם מרגישים שמחפשים את קרבתכם, ובלו איתם זמן איכות.

 

דלי

תקופה ארוכה אתם די מתלבטים עם עצמכם האם כדאי לכם להמשיך באותה צורת חיים כפי שאתם מצויים בה היום או שהגיע הזמן עבורכם לעשות שינוי משמעותי. נראה שאנשים קרובים לכם מאוד מעסיקים את דעתכם ואתם מנסים כל פעם דרכים חדשות לחשוב כיצד אתם יכולים להתמודד איתם ולשפר את חייכם המקבילים זה לזה ביחד, בצורה הטובה ביותר.

 

דגים

בשבוע הקרוב תתחילו להיות עסוקים עם ענייני בית ומשפחה ותחשבו כיצד אתם יכולים לתת מעצמכם עוד ועוד על מנת לשפר את האווירה על ידי יצירת אירועים חדשים. נראה שהאנשים הקרובים לכם גם יודעים שהם יכולים לסמוך עליכם שתתנו את המיטב שבכם כך שהם יכולים להיות בטוחים שתתנו להם גיבוי בכל מה שהם מתכננים לעשות. זה הזמן שלכם להראות נכונות ושיתוף.

 

 

 

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש