גאדג'טים: בייבי אלקטרוניק

מאת: רותם נועם ● 25/5/2016 17:41 ● מה נשמע
תערוכת CES לאלקטרוניקה, שנערכה בינואר האחרון בלאס ווגאס, הציגה שלושה חידושים מרהיבים עבור תינוקות (אבל לא רק). חוץ מאלה, אספנו עבורכם עוד כמה משובחים, שאם לא יעלו על שפתותיכם חיוך, לבטח יגרמו לכם להוריק מקנאה
גאדג'טים: בייבי אלקטרוניק

אפשר לישון בשקט

 


חברת Emfit הוציאה לשוק את ה- Emfit Movement Monitor, שמיועד לחולי אפילפסיה הזקוקים למישהו שיתעורר במקרה והם חוטפים התקף בעת השינה, או לאנשים הסובלים מ"הליכת ירח" (Wondering). המכשיר מתריע במקרה של התקפה בחדר סמוך והוא נפלא לילדים ולמבוגרים כאחד.
600 דולר
emfitcorp.com

לא צריך יותר לדחוף

 


זה אולי נראה כמו ליפסטיק גדול, אך זהו למעשה Thermo  - המדחום החכם מבית Withings, הכולל 16 חיישנים וצג דיגיטלי, המאפשרים מדידת חום גוף באמצעות נגיעה פשוטה של המכשיר במצח. פתרון מושלם עבור תינוקות. מד החום כולל התקן Wi-Fi כך שאת הנתונים תוכלו לראות גם על גבי צג הסמרטפון שלכם. מאחר ואין צורך להכניס אותו לפה, לאוזן או לעכוז, הוא היגייני לשימוש עבור כל בני המשפחה. האפליקציה של המכשיר אף תספק לכם מידע התואם את גיל הנבדק.
100 דולר
withings.com


כחום הגוף

 


מבקשים לנטר את חום התינוק שלכם לאורך 24 שעות רצופות מבלי להעירו כל הזמן? חברת Blue Spark, הציגה בתערוכה את ה-Temp Traq, מדבקה בעלת התקן אלחוטי מסוג בלוטות', הנדבקת בכל מקום על הגוף וכאמור פעילה למשך 24 שעות. לא משנה היכן תהיו, תוכלו לצפות בנתוני החום של הנבדק על גבי הסמרטפון שלכם מבלי שתצטרכו לשהות עמו באותו חדר. במידה ותחול עליה במדדי החום תקבלו על כך התראה וניתן כמובן לשמור את התוצאות השונות שהתקבלו ולהציגם לרופא.
20 דולר למדבקה
temptraq.com


עגלה להורים?

 


עגלת התינוקות הזו אמנם משובחת, מומלצת וכלל לא זולה, אך מה שלכד את תשומת לבנו היה בעיקר הקמפיין הגאוני בה בחרה היצרנית, חברת Contours להציגה, במקום להלל ולשבח עד כמה היא נוחה, הם עשו את מה שלא ברור איך לא עשו לפניהם – לבנות מודל בגודל שמתאים ל...הורים, וכך הם יצאו לרחובות, עם עגלת הענק שלהם, וביקשו מהורים ושבים להתיישב בה רגע, על מנת להרגיש בעצמם עד כמה היא נוחה. אנחנו ממליצים בחום לסרוק את הברקוד ולצפות בסרטון המקסים שתיעד את תגובות ההורים, שלראשונה חוו את מה שילדיהם מרגישים כשהם שכובים בעגלה. כל כך פשוט, כל כך גאוני. העגלה אגב, מגיעה גם בדגם כפול עבור תאומים, וייחודה בכך שהיא צומחת עם ילדכם: היא מתחילה כמושב נסיעה בטיחותי לרכב, צומחת למנשא ידני, הופכת לעגלת תינוקות עד גיל שנה, ובשלב האחרון ניתן להגדילה גם עבור תינוקות עד גיל 3, מה שאומר שעל אף מחירה הגבוה, לא תזדקקו לעגלה נוספת מלבדה. 
400 דולר
contoursbaby.com
http://golem13.fr/contours-baby-stroller-test-ride


שיהיה לכם לתרופות

 


גם ילדכם שונא לשתות סירופ תרופות? גם על כפית אווירון אין על מה לדבר? קבלו את הפתרון האולטימטיבי – כוס שפותרת את הבעיה במחי רעיון גאוני אחד. ה-Sippy Sure Medicine Cup, היא בעלת שני תאים נפרדים, לאחד מזגו את המשקה האהוב על ילדכם, ובתא השני הכניסו את סירופ התרופה, כשילדכם ישתה, יתמזגו השניים לשלוק אחד, שיסווה את טעם התרופה כך שילדכם לא ירגיש בהבדל. ההפרדה שומרת כמובן על התרופה שלא תתקלקל, והכוס עצמה בנויה כך שגם אם תיפול, לא תישפך על הרצפה.  13 דולר relevantdad.com


כסא המלכות

 


כסא התינוקות Baby Bloom Highchair אולי לא ממציא את הגלגל מחדש, אבל הוא ללא ספק המעוצב והמודרני ביותר שתפגשו. המותג Bloom הוקם על ידי ארבעה אבות שהם לא במקרה גם מעצבים שהחליטו שנמאס מכך שמוצרי תינוקות נראים נורא ואיום והחליטו לשלב פרקטיות עם עיצוב עילי. מי שהפרוטה מצויה בכיסו ושאינו מוכן להתפשר על כסאו, מוזמן להיכנס לאתר ולהתרשם משלל מוצרי התינוקות שלא היו מביישים את מיטב מעצבי העל. עם המחיר הגבוה מגיעה גם איכות בלתי מתפשרת. לכסא מצוות מגש מפלדת אל-חלד, לצדו תמצאו מגש משחקים נוסף, שניהם כמובן ניתנים להסרה ולרחיצה במדיח, הוא מתכוונן לגבהים שונים וניתן לסובבו 360 מעלות, חלקי הפלסטיק שבו מאושרים על ידי ה-FDA, ואת הרתמות שלו ניתן לשחרר בלחיצת כפתור פשוטה.
לא ליפול בבקשה – 600 יורו
bloombaby.eu


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש