כל המבצעים, הטרנדים והעיצובים שרק יצאו מהתנור

מאת: או-מד מדיקל ● 15/6/2016 10:07 ● ערב ערב 2763
כל המבצעים, הטרנדים והעיצובים שרק יצאו מהתנור

'מגה ספורט' משיקה קולקציות בגדי הים לקיץ 2016

 

 

 

 

המגמות הבולטות: צבעים נועזים, דגמים ספורטיביים במראה אופנתי וטרנדי ותחושת נוחות מרבית. בין המותגים המובילים שיוצעו בקולקציה החדשה: Adidas, Nike, Arena ו- Reebok.

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: מכנסי גלישה לגברים, בגדי ים שלמים, חולצות גלישה לנשים ולגברים, חלקים עליונים וטייצים לשחיה.

 

מגה ספורט. רחוב חטיבת גולני 40 אזור התעשייה. 

 

'מוזס' מציגה: קיץ של פעם ב-4 שנים

 

 

חודש יוני השנה הוא לא חודש רגיל לחובבי הספורט בכלל, ולאוהדי הכדורגל בפרט; לכבוד משחקי יורו 2016 והאווירה הייחודית שהם מביאים איתם, שישודרו בין 10 ביוני ל- 10 ביולי, יוצאת רשת 'מוזס' בשלל הטבות למכורי הכדורגל ולבני משפחותיהם, החל משידור המשחקים בכל המסעדות, ועד לארוחת ספיישל ליורו 2016 במחיר אטרקטיבי, המוצעת גם בתפריט המשלוחים.

ארוחת הספיישל 'מוזס יורובורגר' תוגש במסעדות הרשת כולל באילת במהלך כל חודש היורו, בימים ובשעות בהם משודרים המשחקים בין השעות 17:00-23:00. המנה כוללת המבורגר 200 גרם בקר קלאסי בלחמניית שמרים מתוקה, בתוספת 'בצל שיכור' ורוטב אלף האיים + תוספת לצד המנה (צ'יפס, פירה, סלט ירוק, שבבי בצל, וודג'ס- בתוספת 3 ש"ח, ירקות חמישה צבעים ואורז בריאות- בתוספת של 5 ש"ח) + שליש כוס בירת 'גולדסטאר' (במשלוחים תוגש בבקבוק) - במחיר של 75 ש"ח בלבד (במקום 93 ש"ח) ובמסעדות הכשרות ב-77 ש"ח.

ניתן להזמין את הארוחה עם המבורגר 400 גרם, במחיר של 89 ש"ח ובמסעדות הכשרות ב-91 ש"ח (בהזמנה במסעדות בלבד). צילום דור בן-שמעון

מוזס . הים 4, טיילת מלון דן, אילת

 

רשת Columbia פותחת חנות חדשה באילת

 

החנות החדשה של 'קולומביה', שתיפתח במרכז הקניות 'ביג' באילת, תתפרש על 130 מ"ר. ההשקעה הכוללת בפתיחת החנות החדשה עומדת על מעל ל- 800,000 ₪, והיא תשרת תיירות חוץ ופנים (ללא מע"מ) המודעת לאיכויות וחדשנות המותג בתחום הOUTDOOR-.

החלל מעוצב על פי סגנון החנויות של 'קולומביה' בעולם, מחולק לנושאים וקטגוריות מביגוד טיולים, תיקים, אביזרים, נעליים ועד ביגוד סקי.

יש למה לצפות.

 

מתכון בריאות עסיסי

רשת 'קפה גרג' מציעה, מתכון בריאות עסיסי ועשיר בטעמים - סלקים מתקתקים עם שמנת חמוצה ואגוזים

 

 

מרכיבים – מתכון ל- 4 סועדים:

6 סלקים בינונים מקולפים וחתוכים לרבעים, כוס חומץ, כוס סוכר, כוס מים, חצי כפית מלח,

גביע שמנת חמוצה \100 גרם גבינת רוקפור, 50 גרם חמאה, מעט בצל ירוק קצוץ, 40 גרם אגוזי מלך קלויים.

 

אופן הכנה: בסיר קטן שמים את החומץ, המים, הסוכר, המלח והסלקים ומבשלים על אש נמוכה עד לריכוך הסלקים. לפני ההגשה, מוסיפים את החמאה עד לקבלת רוטב אחיד ומבריק בצבעו. מעבירים לצלחת הגשה באופן חופשי, שמים את השמנת החמוצה \גבינת הרוקפור ומפזרים בצל ירוק ואגוזים.

בתיאבון . צילום: אלעד גוטמן

 

קפה גרג, מרכז 'ביג' אילת. כשרות בית יוסף. טלפון: 054-948-9980.

 

כפר השעשועים 

 

 

שבועות כבר עבר, אבל קיץ שלם לפנינו וקיץ כידוע זה בריכות וים.

עכשיו ב'כפר השעשועים אילת' מבחר גדול של אקדחי ורובי מים, מזרקים, בלוני מים עם שפריצרים, מתנפחים וכל מה שצריך לבילוי מהנה ובטוח בים ובבריכה.

 

כפר השעשועים. מרכז חנויות ביג אילת. לפרטים נוספים: 08-631-5468.  

 

 

 

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש