ספיר בריכות שחיה - לבריכה המושלמת

מאת: אביבה דקל ● 15/6/2016 10:18 ● ערב ערב 2763
חולמים על בריכת שחיה פרטית בחצר או על מערכת ספא ביתית להירגע בה בתום יום עבודה? היכנסו לסניף אילת של 'בריכות ספיר' ברחוב המוצר 17 ותנו להם להגשים לכם חלום - בריכת שחיה בהתאמה אישית באיכות גבוהה אצלכם בחצר וכתובת מהימנה באילת אליה תוכלו לפנות בכל שאלה או בעיה
ספיר בריכות שחיה - לבריכה המושלמת

הייחוד של חברת 'ספיר בריכות שחייה' הוא שהינה היבואנית של כל המוצרים שהיא מוכרת. מניסיונה רב השנים, החברה מייבאת לישראל אך ורק את המוצרים הטובים ביותר והנדרשים לישראל. כך, החברה מייבאת בריכות פיברגלס איכותיות מאוסטרליה, כיסויי בטיחות לבריכת השחייה של חברת COVERSTAR האמריקאית, את הספא הטוב בעולם של חברת VILLEROY & BOCH הגרמנית ומתנפחים ייחודים מחברת SWIMLINE  האמריקאית. בין המתנפחים תוכלו למצוא את הברבור הלבן הענק איתו חגגה בר רפאלי את מסיבת הרווקות שלה וכן עוד מגוון מוצרים ייחודיים שלא תראו במקום אחר.

'ספיר בריכות שחיה', החברה המובילה בישראל בתחום בריכות השחייה בבתים פרטיים, פתחה סניף באילת לפני כשנתיים ומאז היא פועלת בעיר בהצלחה גדולה. בריכות השחייה מפיברגלס שהחברה מייבאת מחברת FREEDOM האוסטרלית מותקנות כבר בבתים רבים באילת. בריכות אלו שמיועדות לעמוד במזג אוויר הדומה מאוד לאילת, נבחרו על ידי מיטב הקבלנים הבונים באילת, לשם התקנה בבתים אותם הם בונים. בריכות הפיברגלס האוסטרליות של חברת FREEDOM מיועדות לעמוד במזג האוויר האילתי השונה ממזג האוויר באיזורים אחרים. בריכות אלו מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת ומצופות ב- GEL COAT - כיסוי ג'ל המבוצע בטכנולוגית MARBEL TECH המקנה לבריכות עמידות לאורך שנים רבות ומונעת את דהיית צבע הבריכה. לבריכות אלו ניתנת אחריות למשך 35 שנים למבנה הבריכה ו-10 שנים כנגד דהיית הגוון.

כיסויי הבטיחות האוטומטיים הטובים בעולם של חברת COVERSTAR האמריקאית נמכרים על ידי 'חברת ספיר' שכבר התקינה רבים כאלו בבריכות פרטיות באילת. כיסויים אלו אוטמים את הבריכה לחלוטין תוך דקה ומסוגלים לשאת עליהם משקל של עד שני טון.

בשנת 2014, החלה 'ספיר בריכות שחיה' לייבא גם את בריכות הגינה של חברת BESTWAY, בריכות המותקנות על דשא. החברה מציעה לתושבי אילת את הבריכות במחירים ללא תחרות, במחירי היבואן. בחנות החברה תוכלו למצוא את כל מגוון הבריכות ובכל הגדלים.

בנוסף לכך, בחנות של 'ספיר בריכות שחיה' תוכלו למצוא את מיטב האביזרים מבית POOL MASTER הנדרשים לאחזקת בריכת השחייה, כימיקלים כגון כלור, חומצת מלח ועוד.

השנה תמצאו בחנות חומר ייחודי אשר מתאים במיוחד לאילת והוא חומר נוזלי היוצר שכבה מולקולרית על פני המים וכן מונע את התקררות המים בלילה והורדת טמפרטורת המים. כך שגם בבוקר ניתן יהיה להתרחץ בבריכה מבלי לקפוא במים הקרים.

 

כתובת: רח’ המוצר 17 מול הביג. שעות פתיחה א-ה 09:00-18:00, שישי 09:00-15:00, טלפון: 08-6259385.

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש