'עגבניה' – פיצה שכולה אהבה

מאת: אביבה דקל ● 15/6/2016 16:01 ● מה נשמע 448
צילום: משה חזן / עם 30 סניפים בפריסה ארצית- 'פיצה עגבניה' נחתה גם באילת= דקה, איכותית, טעימה וממכרת. ראו הוזהרתם- מרגע שתטעמו, לא תוותרו
'עגבניה' – פיצה שכולה אהבה

רשת 'פיצה עגבניה', שהוקמה בתל אביב בשנת 1999 היא מותג בוטיק ישראלי שאותו ניתן למצוא היום בכשלושים סניפים בפריסה ארצית. 'עגבניה' היא לא סתם  עוד מקום לאכול בו פיצה. היא מסע בזמן לימים שלא היו מגיעים לפיצרייה רק כדי לאכול וללכת, אלא לבלות זמן איכות, באווירה צעירה ונעימה עם חברים או עם המשפחה וליהנות ממאכלים איטלקיים טעימים וטריים.

 

עיצוב כמו של פעם

המסע בזמן מתחיל בעיצוב המדהים. הריצוף עשוי אריחים בדגמים של פעם, על הקירות צילומים של שחקני קולנוע איטלקיים, מכוניות מרוץ ואפילו כרזה של "אל איטליה", בקדמת החלל הפנימי שולחן עץ בסגנון עתיק, מעליו נברשת שכאילו נלקחה מנפולי או מתל אביב הקטנה– סביבו יכולה לשבת חבורה, או משפחה גדולה וליהנות מהאווירה של המקום ומהפיצה הנהדרת. סביב סביב פזורים שולחנות קטנים יותר, עגולים ומרובעים, שאליהם יכולים לשבת שנים ארבעה ואפילו יותר סועדים- הכל מבריק ומזמין. ריחות השום והבזיליקום מתערבבים בריחות הנישאים מתנור הפיצה עשוי האבן וממלאים את החלל. אתה מבין, שגם האוכל שתקבל כאן יהיה טעים ביותר בדיוק כמו האווירה המיוחדת. המקום נותן מענה למשפחות, ובשל קרבתו למקומות בילוי רבים, הוא גם נותן מענה לאלו היוצאים לבלות ורוצים ליהנות מאוכל טוב ואווירה מיוחדת לפני או אחרי בילוי של ערב, והאוכל מצוין. תוכלו לבחור בין ישיבה בחלל הפנימי המעוצב, שבו 40 מקומות ישיבה, או בחוץ ברחבה, כשמזג האוויר מאפשר זאת, זבה שבה 20 מקומות ישיבה.

 

איכות וטריות הן מילות המפתח

הפיצה הדקה והאיכותית של 'עגבניה' עשויה בסגנון איטלקי, מחומרים טבעיים טריים בלבד: רוטב עגבניות טרי, גבינת מוצרלה איכותית ומגוון תוספות. גם בימים אלה, כשהרשת התרחבה לשלושים סניפים בפריסה ארצית, מכינים את הבצק הטרי של הפיצה טרי מדי יום. ויש גם פיצות ללא גלוטן. בפיצה 'עגבניה' איכות וטריות היא מילת המפתח: הבצק הטרי, הפריך והדק, עשוי מתערובת הקמחים הייחודית של הרשת, גבינת המוצרלה היא האיכותית ביותר (100% חלב) ואת רוטב העגבניות הטעים מכינים במיוחד עבור הרשת. גם שמן הזית ממנו עשויים בצק הפיצה והרוטב, נמסק במיוחד עבור הרשת– כל אלה מתאחדים לכדי פיצה איכותית וטעימה הנאפית בתנורי האבן לעיני הלקוח. מאפיין נוסף של 'פיצה עגבניה', הוא הגודל של הפיצה. המגש של 'פיצה עגבניה' הוא בגודל XL וכך גם הנגזרת של המנה האישית שהינה רבע מגש, (2 משולשים = מנה כפולה), דבר המאפשר לסועדים לקבל תמורה גבוהה ביחס למחיר- מה גם שהתוספות הן ללא הגבלה – תוכלו לקבל מגש תוספות  ולהוסיף פטריות, זיתים ירוקים, זיתי קלמטה, עגבניות, בצל סגול, פלפל חריף, חציל קלוי, תירס, בטטה בצל ירוק, בזיליקום, פסטו ועגבניות מיובשות.

תוספות כמו מוצרלה/ בולגרית/טונה/גוואקמולי/אנשובי/ גבינת עיזים או ארטישוק- בתשלום.

 

טעים וגם בריא

חידוש נוסף שהנהיגה 'פיצה עגבניה' היא הפיצה מקמח מלא (כוסמין). הפיצה הבריאה של 'עגבניה' היא פיצה דקה וקריספית, העשויה מקמח כוסמין מלא שנחשב לקמח האיכותי והבריא ביותר מבין הקמחים. דל בגלוטן ועשיר בויטמינים, חלבון וסיבים תזונתיים, קל לעיכול, מזין ובעל סגולות ריפוי. פיצה קמח מלא (כוסמין) מציעה את כל האיכויות שבהפיצה עגבניה', אבל הפעם בפיצה בריאה ומזינה יותר, וגם אם אתם רגישים לגלוטן ב'עגבניה' תוכלו ליהנות מפיצה ללא גלוטן.

בנוסף לפיצות מציעים לכם במקום גם פסטות מצוינות:

פסטה פומודורו – עגבניות שמן זית שום ובזיליקום, פסטה רוזה – עגבניות ושמנת, מלנזנה – עגבניות בזיליקום וחצילים קלויים ועוד. ויש גם סלטים: סלט פסטה עם גבינה בולגרית, עגבניות שרי ופסטו, סלט ים תיכוני – ירקות חציל בולגרית וקלמטה סלט טונה – ירקות, ביצה קשה טונה וחמוצים ועוד. ועדיין לא דיברנו על  לחם השום הטעים, הפוקצ'ה ההורסת, יין, בירה ומשקאות קלים. ולקינוח: גלידה, קפה הפוך, אספרסו ועוד.

 

מבצעים רבותיי, מבצעים

בימים אלה ישנו ב'פיצה עגבניה' מבצע של 2 פיצות XL  ב-109 ₪

שתי פיצות L ב-99 ₪

אז למה אתם מחכים? (תדמית)

'פיצה עגבניה'-

מיקום:  מרכז תיירות מפלס תחתון

טלפון: 08-932-77-47

פתוח: ימים א'-ה' 11:00-02:00, שישי 11:00 עד שעה לפני כניסת שבת, מוצ"ש שעה אחרי צאת שבת עד .02:00. המקום כשר למהדרין שומר שבת

משלוחים בין 12:00-02:00בעלות 8 ₪ למינימום משלוח 55 ₪.

 

 

 

 חדשות אילת