מהו פוליש?

מאת: או-מד מדיקל ● 26/6/2016 12:20 ● ערב ערב 2764
פוליש הוא תהליך של שיוף והברקת המרצפות ישנם מספר סוגים של תהליכי פוליש, העיקריים מביניהם הם פוליש ווקס, פוליש אקרילי ופוליש קריסטל. כל שיטה מתאימה לסוג אחר של ריצוף וכן לרמת שחיקה שונה. פוליש איכותי מתבצע בעזרת מכשור מתקדם שתורם בביצוע הניקיון היסודי, השיוף העדין של השריטות, ויישום חומרי ההברקה בצורה אחידה. פוליש שהתבצע בצורה איכותית עשוי ללוות אותנו לאורך שנים רבות, ולשדרג את המראה הכללי של הדירה שלנו משמעותית!
מהו פוליש?

האם ניתן לבצע פוליש לבד?

ביצוע מוצלח של עבודת פוליש הוא אינו עניין של מה בכך. פוליש איכותי שמתבצע בצורה מקצועית יכול לשדרג משמעותית את המראה של הבית כולו! השיש מבריק, מנצנץ ויוצר אוירה מרשימה. עם זאת, ניתן לבצע סוג של "פוליש" חובבני לבדנו, כדי לחסוך בהוצאות.

כיום ניתן לרכוש חומרי ניקיון מיוחדים שאמורים ליצור אפקט דומה לאפקט הברק של הפוליש. בפועל הם לא מצליחים ליצור תוצר מרשים, אך הם מתאימים לכאלו שאינם מעוניינים להוציא כסף על פוליש ומוכנים להסתפק בתוצאה בינונית.

אדם פרטי לא יצליח להגיע לרמת הברק ולמראה המרשים של ריצוף לאחר פוליש מקצועי, שכן פוליש צריך להתבצע תוך שימוש בכישורים ומיומנות רבה, וכן בעזרת ציוד ומכשור מקצועי המיועד לביצוע פוליש.

מה היתרונות של פוליש על ידי חברת ניקיון?

חברת ניקיון מקצועית מצליחה לבצע עבודה מושלמת ולשדרג את המראה של הריצוף שלנו בצורה משמעותית. ללא ספק אין מה להשוות בין עבודת פוליש עצמאית וחובבנית לבין פוליש מקצועי. אלו הם הייתרונות של ביצוע פוליש על ידי חברת ניקיון:

1. מהירות- חברות הפוליש מבצעות את העבודה במהירות וביעילות רבה, שכן הן מורכבות מצוותים מיומנים ובעלי מספר עובדים. צוות גדול ומיומן מסוגל לבצע את העבודה במהירות ולחסוך אי נוחות ללקוח בבית מגוריו, לעומת זאת אם תנסו לבצע את הפוליש בעצמכם התהליך יארוך זמן רב והבית יהיה מבולגן לאורך ימים.

2. עמידות- התוצאה שמתקבלת לאחר פוליש איכותי, שהתבצע על ידי חברה מקצועית (לדוגמא פוליש ברקת), תשתמר לאורך שנים רבות. העמידות של פוליש איכותי היא מאוד גבוהה ולכן נצטרך לבצע את ההליך הזה שוב רק בעוד מספר שנים. כמובן שעבודה עצמאית וחובבנית, לא רק שלא תביא לתוצאות מרשימות, אלא שהן גם יחזיקו מעמד למספר שבועות עד שיעלמו כלא היו.

3. חוסך מאמץ פיזי וטרחה רבה- כאשר נזמין חברה מקצועית לביצוע פוליש בביתנו נוכל לחסוך את המאמץ של הזזת כל הרהיטים הלוך ושוב, והפעולה הסיזיפית של הניקיון היסודי והפוליש. 

4. תוצאה- היתרון הגדול ביותר של חברות הפוליש הוא מבחן התוצאה. אין ספק שהבית ישתנה מן הקצה אל הקצה לאחר פוליש מקצועי, האווירה משתדרגת, נעים יותר לחזור לבית נקי ואסתטי. את אלה תוכלו להשיג רק לאחר ביצוע פוליש איכותי ומקצועי על ידי חברת פוליש.

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש