אולה  - מסע חוויתי חובק עולם של טעמים וניחוחות

מאת: אביבה דקל ● 29/6/2016 19:48 ● ערב ערב 2765
צילום: חיים דוד / משהו טוב קורה ב'אולה' בימים אלה, משהו חדש, מסקרן משהו שלא הכרתם. המקום עבר שינוי מוחלט של הקונספט ומתיחת פנים עיצובית רצינית בהתאם. 'אולה' של היום היא מטבח בינלאומי כשר הלוקח אותך לחוויית טעמים חובקי עולם, שכל פינה בו מעוצבת בקפידה בהתאם לאחת המדינות אותה תעברו במסע הטעימות שלכם
אולה  - מסע חוויתי חובק עולם של טעמים וניחוחות

החדר הפרטי, שבו ניתן לערוך גם אירועים פרטיים, מעוצב בסגנון ספרדי, הכניסה למסעדה היא בסגנון בריטי, הפינה היוונית מעוצבת בסגנון יווני ומצוידת באביזרים שנאספו בקפידה, בפינה המרוקאית תוכלו להתרשם מהאוסף המרשים של טז'ינים, קומקומים ודרבוקות, ואילו הפינה הצרפתית מעוצבת בריהוט לבן בסגנון לואי ה- 14. על הקירות הלבנים תלויות בכל פינה תמונות וצילומים השייכים למקום, ומעל הדלת המפרידה את הכניסה מהחלל המרכזי תלוי אוסף מרשים של כלי עבודה עתיקים של ארץ ישראל הישנה והטובה, ובתפריט תוכלו למצוא מגוון מנות האופייניות למקומות בהם תבקרו במסע הקולינרי שלכם.

המנות הראשונות הן מנות חובקות עולם, החל מפוקצ'ה נפוליטנית בתנור אבן, דרך סלט אורוגוואי, חציל ים תיכוני, כרובית מטוגנת ישראלית, קרוסטיני נוסח בורדו, קרפצ'יו סינטה האופייני לסביליה שבספרד וגם קרפצ'יו פילה בקר בסגנון מרסיי שבצרפת, שקדי עגל מרוקאים, שישקבאב טורקי אסלי ועד פטריות פריזאיות ועוד.

בין המנות העיקריות - מנות מהמטבח האיטלקי וההרדי כמו ספגטי בולונז, פפרדלה ורדורס, לינגוויני בהרטי או נתחוני פילה מובחרים, צ'יקן טיקה מסאלה.

מנות הדגים ייקחו אתכם לנורבגיה בה תטעמו  סלמון נורבגי, דרך חריימה מרוקאי שייקח אתכם היישר למרוקו ותנחתו שוב בישראל כשתטעמו דניס או לברק אפויים בסגנון ישראלי. ויש גם מנות עוף, בקר וטלה: כמו פרגית לבנונית, חזה עוף נוסח טוסקנה, המבורגר נוסח ניו יורק, מניפת סינטה נוסח ארגנטינה, אנטרקוט נוסח ברזיל ומדליוני פילה בקר בנוסח פריזאי, ומהגריל הדרום אמריקאי: סינטה אנגוס, אנגטרקוט אנגוס, סטייק פילה בקר, צלעות טלה צעיר, פריים ריב פרימיום ופריים ריב עגל חלב פרימיום  וקינוחים נפלאים כמו מקפא חלבה טורקי, צ'ורוס  ספרדי, סופלה שוקולד בלגי או מלבי קוקוס.

המקום כשר ויש גם אפשרות להזמין מנות בשריות כשרות 'חלק למהדרין'.

מה שנפלא בכל המסע הבינלאומי הזה הוא שאתם יכולים לשבת בחבורה בחדר הספרדי או בפינה הצרפתית וכל אחד מהסועדים יכול לאכול מנה שתיקח אותו למקום אחר על פני הגלובוס, או לחילופין אתם יכולים להחליט שהערב יוצאים כולם לטיול קולינרי בצרפת או ביוון או בספרד ונהנים מהמנות האופייניות למקום הזה.

בעתיד מתכננים להנהיג במקום ערב אחד בשבוע אשר יוקדש כולו לביקור במקום מסוים והאוכל, המוסיקה, התלבושות של המלצרים, יגיעו כולם מהמקום לו מוקדש הערב.

בחזית המסעדה לכל אורכה הכינו לכם מרפסת נעימה בסגנון ספרדי שתענוג לשבת בה בערבים קרירים של קיץ או בימים חמימים של החורף.

העסקיות הן לדברי אבי טנג'י הטובות בעיר. במחיר של החל מ- 69 ₪, תוכלו ליהנות מעסקית זוגית הכוללת פוקצ'ה כמנה ראשונה, עיקרית מתוך התפריט ושתיה קלה. ויש גם מנות לילדים עד גיל 12  - שניצלונים וצ'יפס, נקניקיות וצ'יפס או ספגטי ברוטב עגבניות.

 

אז למה אתם מחכים? היכנסו ל'אולה' והצטרפו למסע קולינרי מדהים ברחבי הגלובוס.

 

 

 

כתובת: תרשיש 7.

שעות פתיחה: א-ה 13:00 עד אחרון הסועדים, שישי סגור, ומוצ"ש מצאת השבת עד אחרון הסועדים.

טלפון להזמנות:  08-6325566.

המסעדה כשרה ויש אפשרות לארוחות כשרות למהדרין.

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש