שווארמה הַלֵּל

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 6/7/2016 10:57 ● ערב ערב 2766
בס"ד / צילום: חיים דוד / לפני שלושה שבועות לערך, נולדה 'שווארמה הלל' במרכז העיר עם כשרות בד"ץ בית יוסף, הכל טעים ונקי והשמחה רבה = אז קבענו לשווארמה או פלאפל ב'הלל'?
שווארמה הַלֵּל

היו אלה אביאל ואשתו בר המקסימים שהביאו לפני שלושה שבועות את הבשורה לעיר – סוף סוף מקום שהוא כשר בד"ץ בית יוסף. לשאלתי לגבי בחירת שם העסק, ענתה לי בר: "פתחנו בספר תהלים באופן אקראי וזה מה שיצא, וזה פשוט מדהים, שהרי אין כמו להלל ולשבח".

המיקום גם הוא נבחר בקפידה ותוכלו למצוא אותם ממש מול אגד, כך שכשאתם במהלך הסידורים או בכלל ובא לכם לחטוף מנת שווארמה או פלאפל, אתם פשוט מגיעים למקום, מתיישבים, נהנים מכל ביס ומהללים.

אז מה אוכלים ב'שווארמה הלל'?

מנות ממנות שונות בפיתה, בבאגט, בלאפה או בצלחת: שווארמה, שניצל, חזה עוף, מעורב ירושלמי, פלאפל ושקשוקה – הכל נעשה כאן במקום באהבה. למנות מתווספים סלטים מבר סלטים עשיר שמכינים טרי טרי מדי יום וגם ממרחי הבית הטעימים שמכינים השניים, כמו סחוג ירוק ולימון כבוש למשל וכמובן שתיה קלה. והטעם והטריות מדברים בעד עצמם. ככה זה כשמכינים הכל באהבה ומכל הלב ודואגים לפנק כל לקוח.

'שווארמה הלל' חרטו על דגלם – כשרות בד"ץ בית יוסף, ניקיון והיגיינה, טעם ושירות לבבי וכמובן אווירה נעימה.

במקום הנחה של 10% לחיילים.

 

 

 

שווארמה הלל, כשרות בד"ץ בית יוסף. שעות פתיחה 10:30-21:30 בימי א-ה (יתווספו שעות בהמשך), וביום שישי – 10:30-15:30. כתובת: שדרות התמרים 19 (מול אגד). טלפון למשלוחים: 08-9210865, 0508683064.

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש