ככה ייעשה למצטיינת

מאת: או-מד מדיקל ● 6/7/2016 16:34 ● ערב ערב 2766
צחית חמו, רכזת המיחזור ביחידה לאיכות הסביבה בעירייה, זכתה בפרס העובדת המצטיינת ומחוללת השינוי של הסתדרות המעו"ף. את ההודעה בדבר הזכייה קיבל יו"ר ארגון העובדים בעירייה, משה אזולאי, שפנה והמליץ על עובדים מחוללי שינוי, ממקום של הערכה והעצמה של העובדים המצטיינים
ככה ייעשה למצטיינת
מצטיינת וטוב לה- מימין לשמאל: ארנון בר דוד- יו"ר הסתדרות המעו"ף, משה אזולאי- יו"ר ארגון העובדים בעיריית אילת, צחית חמו -  רכזת המיחזור ביחידה לאיכות הסביבה ואופיר אלקלעי מנכ"ל הסתדרות המעו"ף.

את התעודה קיבלה צחית ביחד עם יו"ר ארגון העובדים בטקס מרשים שהתקיים בשבוע שעבר ב'מרכז פרס לשלום'. לצד עבודתה הברוכה בכל תפקידיה, הביאה אתה צחית פעולות מחוללות שינוי, ביניהן: תחרות הבניין הממחזר, אותה יזמה והובילה, עיצוב הטווס הפורח, אדניות מתכת בדמות פרות באיי תנועה ועוד. צחית החלה את עבודתה בעיריית אילת בשנת 2000 באגף שפ"ע, שם שימשה כמזכירה במשך ארבע שנים. משם המשיכה כמפקחת וטרינרית באגף השירות הווטרינרי ובשנת 2014 הצטרפה ליחידה האזורית לאיכות הסביבה במינהל תפו"ח בעירייה, כמרכזת תחום המיחזור. אסף אדמון, מנהל היחידה האזורית לאיכות הסביבה, ציין בהמלצה לפרס, כי עם כניסתה לתפקיד קידמה צחית את תחום המיחזור ביחד עם צוות היחידה. ביוזמתה החלו להתבצע ביקורות מסודרות ומתועדות, סבב שיחות עם מנכ"לי בתי מלון ומנהלי עסקים כחלק מעידוד למיחזור זאת לצד הסברה עירונית. מעבר לעבודתה השוטפת, אותה היא מבצעת כאמור בצורה טובה מאוד, ציין אסף בהמלצתו, שני פרויקטים בולטים, אשר מדגישים היטב את היוזמה החיובית של צחית ויכולותיה הרבות: בשנת 2015 יזמה צחית פרויקט ראשוני וייחודי – תחרות הבניין הממחזר, כחלק מעידוד תושבים להוסיף ולמחזר. "אין ספק שבזכות צחית ודבקותה במטרה, הצליח הפרויקט לחולל שינוי בהיקפי המיחזור, בהרגלי התושבים ואף בתפיסת האגף את הנושא", ציין אסף והוסיף, כי לאור הצלחת הפרויקט הוא משמש כבר מודל בערים אחרות בארץ. עוד על רקע ההצלחה, נערכת היחידה לאיכות הסביבה באילת למחזור השני של התחרות. הפרויקט השני, אותו יזמה צחית הוא פרויקט הטווס הפורח, שעשוי כולו מחומרים ממוחזרים ומוצג לראווה במדשאה במרכז העיר. גם לפרויקט זה רתמה צחית גורמים שונים בעירייה ממחלקות התחזוקה, שסייעו בבניית השלד והגינון שגיננו את הטווס ונוצותיו.

זו השנה השנייה בה מקיימת הסתדרות המעו"ף  את בחירת העובד המצטיין ומחולל השינוי במקום העבודה, במטרה להביע הוקרה פומבית לעובדים שחוללו שינוי, על הצטיינות בעבודה ועל תרומה ייחודית למקום העבודה ולאווירה החברתית בו. המועמדים השונים מומלצים על ידי ראשי ארגוני העובדים במקומות העבודה המאוגדים בהסתדרות המעו"ף.

 

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש