עולם הקולנוע - מביאים את הקולנוע אליך הביתה

מאת: אביבה דקל ● 20/7/2016 16:45 ● מה נשמע 453
צילם: חיים דוד / אוהבים קולנוע אבל לא תמיד רוצים לראות את הסרט שמציעים לכם, או שאתם פשוט לא רוצים לטרוח ולצאת מהבית?.  ואולי הסיבה היא ההוצאה הגדולה הכרוכה ביציאה לסרט?. היכנסו ל'עולם הקולנוע' ותמורת סכום לא גדול רכשו מערכת קולנוע ביתית והביאו את הקולנוע אליכם הביתה
עולם הקולנוע - מביאים את הקולנוע אליך הביתה

המחיר? לא בשמים. בהתחשב בעובדה שאינכם מוגבלים בכמות הסרטים בהם תצפו, בסופו של דבר תחסכו כסף רב. וסרטים מאיפה? בימינו, כשמאגר אינסופי של סרטים להורדה נמצא באינטרנט, תוכלו לראות כל סרט שתרצו, בלי כל ההוצאות הנלוות. אם בחרתם במערכת קולנוע ביתית בתלת מימד, מחכה לכם חוויה מיוחדת במינה, שכן לצפות בסרט תלת מימד במערכת ביתית, זה כמו להיות חלק מהסרט. אפילו המשקפיים שחייבים להרכיב, כדי ליהנות מטכניקת התלת מימד, הרבה יותר סימפטיים.

 

בשם המקצוענות

 

"רשת 'עולם הקולנוע' היא הרשת הגדולה בארץ וידועה גם כרשת הזולה ביותר. 'עולם הקולנוע' באילת היא החנות הנחשבת למקצועית ביותר למסכים ולמערכות קולנוע ביתי בעיר. את הסניף האילתי של הרשת פתחו רוני פורינזון וג'קי בונומו לפני כעשר שנים. רוני מנהל את הסניף וג'קי מטפל בהתקנות ובמכירות, והשניים דואגים שתושבי אילת ייהנו מכל ההוזלות, ההנחות והמבחר הגדול שהרשת מציעה ללקוחותיה. "אנחנו מביאים את כל החידושים בתחום, עובדים עם כל החברות המובילות בשוק, ואצלנו אפשר לרכוש את כל המותגים: LG, טושיבה, פנסוניק, סמסונג ועוד", אומרים  רוני וג'קי, "ב'עולם הקולנוע' מספקים את המכשיר, ג'קי מתקין אותו בבית הלקוח, והלקוח מקבל אחריות לכל מכשיר בהתאם לאחריות היצרן. במידה ויש תקלה, נציגי החברה מגיעים לבית הלקוחות, מנסים לפתור את הבעיה, אם אפשר מתקנים במקום ואם לא, יזמינו עד אליך שירות של היצרן. ב'עולם הקולנוע' תמצאו את כל החידושים בשוק: מסכי קולנוע רגילים ומסכי קולנוע תלת מימד בכל הגדלים, סטרימר (להורדת סרטים מהאינטרנט), רמקולים מוגברים לקריוקי, מקרנים ומערכות סאונד. והשירות? אמין ומהיר.

 

מחירים מנצחים

 

ב'עולם הקולנוע' מסכי טלוויזיות מכל הגדלים, עד גודל שמונים אינץ' של החברות LG , סמסונג, תושיבה פירלס ועוד, והמחירים נוחים במיוחד. להלן מספר דוגמאות:

מסך חמישים אינץ' -1499 ₪

מסכים בגודל ששים וחמישה אינץ' במחיר -3999 ₪

מערכות קולנוע ביתי, מקרני קול, מקרנים לחצר במחיר החל מ -399 ₪.

מבצעים מיוחדים על מערכות קריוקי במחיר החל מ -289 ₪ בלבד.

ולחדרי שינה – מערכות מוסיקה מיני עם רמקולים בלוטוס החל מ -399 ₪.

בחנות גם מחלקה לאביזרי עזר שונים כמו אוזניות, רמקולים ומחלקה לטלפונים סלולריים של LG , סמסונג ובה גם מבחר של אביזרים נלווים לניידים, הכל במחירים זולים ביותר .

 

וגם אופניים חשמליים

 

מחלקה מיוחדת ב'עולם הקולנוע' מוקדשת לאופניים חשמליים. 'עולם הקולנוע' הייתה החנות הראשונה שהביאה לאילת את בשורת האופניים החשמליים ובמקום תמצאו תצוגה גדולה של אופניים תוצרת חברות שונות: סמרט, BMW, צ'מפיון, גרין בייק וקל אופן במחירים נוחים. אופניים 36 וולט במחיר של החל מ -2000 ₪ ואופניים 48 וולט במחיר החל מ -3990 ₪. אחריות מקבלים על כל זוג אופניים שרוכשים ב'עולם הקולנוע', בהתאם לאחריות היצרן, ובכל תקלה יטפל  ג'קי. השירות מקצועי, אמין ואדיב.

 

 

אז למה אתם מחכים- קדימה מתפנקים

'עולם הקולנוע'

מיקום: מרכז מבנה ('שמי בר' לשעבר), ליד 'זול סטוק', 'יינות ביתן' ו'הפיראט האדום'

טל: 08-6325355

פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00, שישי- 09:00-14:00, שבת סגור.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש