הדינוזאורים כבשו את אילת

מאת: אביבה דקל ● 3/8/2016 11:34 ● ערב ערב 2770
צילום: חיים דוד / על שטח של שני דונמים על שפת ים 'מקסימה' הצמודה ל'ארומה נביעות', משתרע 'דינולנד' - פארק דינוזאורים שבו מחכות לכם אין ספור הפתעות מהנות ומכל פינה מתבוננים בכם דינוזאורים
הדינוזאורים כבשו את אילת

 

פארק הדינוזאורים מכוון למשפחות. משפחה יכולה להכנס לפארק בבוקר, ליהנות מארוחת בוקר מצוינת,  להשתרע להנאתם על החוף שבו פזורים כסאות על משטח דשא סינטטי, לטבול במי הים הקרירים, להצטלם עם דינוזאורים, ובין לבין יכולים ההורים להירגע על החוף ולהשתזף על כוס בירה קרה בעוד הילדים עסוקים בהשגחת מדריכה מנוסה בפינת היצירה, או רוכבים על דינוזאורים וחווים באמצעות משקפת תלת מימד חוויה וירטואלית מדהימה של טיול בעולם הדינוזאורים בהשגחת מדריכים מנוסים. 

 

בין חוויה אחת לשנייה, תוכלו ליהנות מגלידה איטלקית מצוינת, קרפים טעימים, ופל בלגי, שלגונים, שייקים טבעיים, פלטות של פירות העונה, שערות סבתא, פופקורן, ארטיקים, קרטיבים והמון דברים שילדים אוהבים.

 

בנוסף לכל המתוקים, תוכלו ליהנות כאן ממשקאות חמים וקרים, מיין טוב ומנשנושים שונים שיוגשו לכם בכל מקום ב'דינולנד' שבו תעדיפו ליהנות מהם, עד שיגיע הזמן לארוחת צהריים או ערב שמכינים כאן במסעדה ואחרי או לפני הארוחה - לצפות בשקיעה על רקע הרי אדום ולגלוש לתוך הלילה.

 

לא הבאתם בגד ים? אין בעיה - כאן תוכלו לרכוש בגד ים לגברים, נשים וילדים, וגם כפכפים, כובעים, תיקי ים, צעצועים למשחק על החוף, מצופים, בגדי חוף צבעוניים, מגבות עם הלוגו של 'דינולנד', וגם שמן שיזוף וקרם הגנה ולרכוש מזכרות בדמות בובות דינוזאורים והכל מבלי לעזוב את המתחם ולצאת בסוף היום מרוצים מאד והכל במחירים סבירים ביותר.

 

הצוות הדינמי מורכב כולו מאילתים צעירים בעלי ראש יצירתי, כולם אמונים על רמת שירות גבוהה ומהם תקבלו אתם וילדיכם שירות אישי, יחס חם וטיפול מעולה בכל אחת מהפעילויות שהפארק מציע לכם ולילדיכם.

 

המקום פועל 24/7, והמסעדה שבו פועלת משמונה בבוקר ועד חצות ומגישה מגוון גדול של מאכלים  במחירים שווים לכל כיס, כמו:

*ארוחות בוקר מצוינות הכוללות ביצים, סלט אישי, מטבלים, לחם, קפה או תה ומיץ תפוזים סחוט במחיר 25 ₪ בלבד.

*ארוחות עסקיות מוגשות כאן במשך כל שעות הים וכוללות שני סוגי בשר לבחירה, צ'יפס, טבעות בצל, סלט אישי ושתיה ב- 50 ₪ בלבד.

*המנה היקרה ביותר במסעדה היא סטיק אנטרקוט מובחר במשקל 280 גרם במחיר של 75 ₪ בלבד כולל תוספת לבחירה וסלט אישי.

*מנת ברבוניות או מנת ארסים תעלה לכם 70 ₪ בלבד.

ועוד מנות טעימות רבות ומבחר ענק של קינוחים מעולים.

 

אוהד, מנהל המקום, הוא גבר צעיר ודינמי עם הרבה רעיונות וראש יצירתי. הוא מטפל אישית במקום ולצדו - גלי מור הממונה על הקשר עם הלקוחות, והיא גם זו שמנהלת את פינת היצירה ואת פעילות הילדים בהצלחה מרובה, ומור פאר הברמן של המקום הוא מנוסה ויודע כל מה שצריך לדעת על הכנת קוקטיילים, משקאות חריפים, שייקים מיוחדים והלימונערק שלו הידוע כלימונערק הטוב ביותר בעיר. מור פאר הוא זה שדואג למשקאות וגם לברים של הגלידות, הממתקים והנשנושים.

 

בקרוב מתחילים כאן ליין של מסיבות וגם עליהן אחראי מור פאר.

 

אוהד, מור פאר, גלי מור ושאר אנשי הצוות עושים הכל כדי שכל אורח במקום יצא מ'דינולנד' כשחיוך על פניו ויהפוך ללקוח חוזר.

 

בשבתות נוספים למגוון האטרקציות מתנפחים והופעות לילדים.

 

ומה יכול להיות מוצלח יותר לילדים מאשר חגיגת יום הולדת או בר/בת מצווה בין הדינוזאורים?

 

 

 

כתובת: על שפת הים, חוף צפוני, צמוד ל'ארומה נביעות'. פתוח: 24/7. המסעדה פתוחה מ- 08:00 ועד חצות. טלפון: 0532565122. חניה יש בשפע ויש גם חניה וגישה לנכים.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש