אסטרולוגיה מאת צילה שיר-אל

מאת: או-מד מדיקל ● 18/8/2016 14:25 ● ערב ערב 2772
טיפ לילידי  מזל השבוע: ילידי השבוע עדיין יכולים ליהנות ממעבר כוכבים חיובי בבית הכספים ומהיכולת שלכם לקבל עזרה ממקום שלא ציפיתם לו.
אסטרולוגיה מאת צילה שיר-אל
תחזית לתאריכים 18.8.16-24.8.16

אריה

כבר בטיפ ציינתי כי אתם בתקופה טובה מאוד מבחינה כלכלית כיוון שנראה שעד היום למרות הקשיים פעלתם נכון, והנה הכוח בידיים שלכם ואתם יכולים להפעיל אותו כפי שאתם רוצים על מנת להשיג את המטרות שלכם. התמדה בחשיבה הגיונית ולא רגשית תעזור לכם לפעול גם בהמשך בצורה מעשית על מנת להגיע להישגים אליהם אתם שואפים להגיע. במידת הצורך הפעילו קשרים אישיים.

 

בתולה

גם בשבוע הזה אתם יכולים להמשיך וליהנות ממעבר הכוכבים האישיים המסמלים עבורכם את ההתחלות החדשות בנושאים שכל כך חשוב לכם להצליח בהם. הכוכב וונוס בדרך כלל פחות מרגיש בנוח במזל שלכם בגלל הביקורתיות הסמויה שלכם לאנשים, אך מבחינה כספית הוא בדיוק הכוכב שמאפשר לכם להפעיל קשרים על מנת למנף את עצמכם למקומות שאתם שואפים אליהם.

 

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות רבות בחייכם מתנהלות מאחורי הקלעים. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לתכנן את עתידכם ובהתאם לכך לפעול. נצלו קשרים קיימים על מנת לחזק אתכם, כדי שברגע שתרצו תוכלו לפרוץ החוצה עם תוכניותיכם. נראה שהחשיבה שלכם נכונה, אך כרגע עדיין לא הגיע זמן ההבשלה ואתם בתהליכים ובעבודה פנימית.

 

עקרב

התוכניות שלכם מתחילות להבשיל ולשאת פרי. זה בדיוק הזמן שאתם עדיין לא ממש מגובשים בדעותיכם אך הכיוון כבר ברור לכם. הקשיים הכלכליים הם אלה שמביאים אתכם לפעול ונראה שאתם בהחלט בכיוון הנכון. אתם נחשבים מאוד במעגל בו אתם חיים כיוון שכולם יודעים להעריך את סגולותיכם הטובות והחיוניות לקידום ושמירת מטרות וערכים.

 

קשת

נראה שהכוכב סטורן התיישר בימים אלה, ואלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל יכולים להתחיל לנשום לרווחה כיוון שסוף סוף אתם יכולים להרגיש שהנה קשיים משמעותיים נמצאים כבר מאחוריכם ובעיקר בריאותיים שעיכבו אתכם בדרככם. אתם נמצאים עכשיו בתקופה של התחלות חדשות ומומלץ לכם לחשוב בצורה חיובית ואופטימית על מנת שתוכלו לייצר לעצמכם מעגלים נכונים.

 

גדי

בשבוע הקרוב, ייתכן ויהיו לכם חלומות שלא תבינו את פשרם וייתכן שחלקם יהיו גם אגרסיביים לטעמכם. אל תילחצו כיוון שזו דרכו של תת המודע לשחרר מתחים פנימיים. הקשיבו לחלומות שלכם, ייתכן שתמצאו שם פתרונות לבעיות שהציקו לכם עד היום ולא ידעתם כיצד לפתור אותן. נסו לצאת לחופשה קצרה ומרעננת שתכניס אליכם אנרגיה .

 

דלי

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבעיקרה חשבונות נפש על העשייה בשנה האחרונה, כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם ומה עליכם עדיין לעשות על מנת שתוכלו לסמן לעצמכם וי כשתגיעו למטרות הנכספות. ייתכן ונושאי כספים עדיין לא מגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני מהי הדרך הנכונה עבורכם לפעול.

 

דגים

אתם עובדים קשה ולעיתים קשה מדי בגלל הצורך שלכם להספיק ולסגור קצוות. ייתכן שבתקופה האחרונה התקרבתם קצת יותר לאנשים שבעבר הייתם מרוחקים מהם פיזית ורגשית, אך נראה שהפעם אתם במקום הנכון על מנת לעשות שלום עם הסביבה שבה אתם חיים ובעיקר עם עצמכם. אל תחמירו עם כל התובנות שלכם לגבי עצמכם, כיוון שאתם בהחלט במקום הנכון.

 

טלה

זה הזמן שלכם להשקיע הרבה חשיבה כיצד אתם יכולים לחזק מערכות יחסים שהתרופפו. נראה שלעיתים אתם רואים רק את הצד שלכם ופחות קשובים לצרכים של הצד שכנגד. ייתכן ואנשים מצפים להרגיש מכם אכפתיות אישית לגבי כל הסובב אותם וייתכן שהיו פעמים שלא נתתם לקרובים לכם להרגיש שהם במרכז תשומת הלב שלכם, וזה הזמן לתקן זאת.

 

שור

נראה שאתם מוטרדים מאוד בענייני כספים ובעיקר כאלה שציפיתם להם, ואתם רואים שהזמן עובר ואין לכם יכולת לקבל את הכספים שחייבים לכם בחזרה. אתם נמצאים במצב עדין מאוד, כיוון שנראה שאלה שחייבים לכם הינם אנשים קרובים ועכשיו אתם במלכוד כיצד להתנהג איתם. לא תהייה לכם ברירה אלא לערוך סדרי עדיפויות ולהחליט האם הכסף חשוב יותר או היחסים.

 

תאומים

הקונפליקט שאתם חשים נמצא עכשיו בעיצומו של זמן שבו צריך להגיע להחלטות. מצד אחד כל דבר מרגיז אתכם והפתיל שלכם מאוד קצר, ומצד שני נראה שאתם מרגישים בתוך תוככם שאתם חייבים להחזיק מעמד ולשמור על איזון על מנת שתוכלו לעבור את הסערה הנוכחית עם תחושה שהנה הצלחתם לעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם. אל תמהרו להסיק מסקנות.

 

סרטן

אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לטיפוח וטיפול בסביבה הטבעית שלכם גם אם היא רחוקה מכם גיאוגרפית. אנשים מצפים מכם שתעזרו להם, ומאחר והם קרובים אליכם מאוד רגשית ואף משפחתית, אין ספק שאתם משקיעים את מקסימום הזמן על מנת לעשותם מאושרים , על ידי כך שאתם לוקחים על עצמכם את מרבית החובות המשפחתיים (לא בהכרח רק כספים) ומנסים לפעול על מנת לסגור קצוות.

 

 

 

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש