יישור שיניים שקוף

מאת: או-מד מדיקל ● 31/8/2016 08:04 ● ערב ערב 2773
ילדים ומבוגרים כאחד חולמים על חיוך מושלם, כזה המאפשר לחשוף את השיניים בגאווה וללא בושה. שיניים הן סמל סטטוס ומשדרות תחושה של אסתטיות, של סדר. אך לא כולם יכולים לחייך לרווחה ויש כאלה שהחיוך שלהם הוא באמת קו טיפה עקום.
יישור שיניים שקוף

אנחנו מכירים את הטיפולים הקונבנציונליים לשיניים עקומות, כאלו היוצרים תחושה של אי נעימות. ברזלים ומתכות מסביב לשן הפוגעים במראה הפנים ובביטחון האישי כאשר לתחושה הזו מתלווה אי הנוחות הנוצרת כתוצאה מאביזרים חיצוניים המונחים על הפנים.

ילדים ומבוגרים כאחד הנאלצים לעבור סדרת טיפולים עוברים את אותה התחושה הלא נעימה אשר פוגעת בביטחון ורובם מעדיפים להימנע ממנה ולהישאר עם שיניים המטפסות אחת על השנייה.

 

פריצת דרך חדשה

הרפואה עם פניה לקדמה מצאה פרצת דרך חדשה בתחום יישור השיניים, טכנולוגיה חדשה שמשאירה שובל אחרי הטיפולים הקונבנציונליים בתחום יישור השיניים ובמקום גשר מתכתי המולבש עליהן, מונחת על השיניים מערכת פלטות שקופה כזו שרק המטופל יודע על קיומה.

למעשה מדובר על מערכת של שלוש פלטות אשר יוצרת דגם שיניים שרמת דיוקו זהה לדגם השיניים של המטופל. לפני בניית מודל השיניים אוספים את נתוני מידות השיניים של המטופל שלו וכך יוצרים דגם הזהה לחלוטין למערכת השיניים שלו.

 

יישור שיניים בשלושה שלבים פשוטים

הטיפול מחולק לשלושה שלבים, כאשר בשלב הראשון מניחים את הפלטה הראשונה שהיא הפלטה האדומה שמטרתה ליצור לחץ על מערכת השיניים ולהזיז זו את זו. לאחריה תונח על השיניים הפלטה הלבנה וזו תונח על השיניים לתקופה של לא יותר מחודשיים ואחרונה זו הפלטה הכחולה והיא תונח על השיניים פחות מקודמותיה ובהתאם לתוצאה.

 

יתרונות הגשר השקוף

לשיטה הזו יתרונות עצומים כאשר היתרון הבולט הוא השמירה על אסתטיות הפנים. לא עוד ברזלים בשיניים, גומיות מאחורי הצוואר וכל סממן אחר המעיד על תהליך. למעשה, עד היום ילדים ובני נוער סרבו לעבור תהליך של יישור שיניים רק כיוון שהם היוו מושא ללעג. גשר שקוף מיועד בעיקר למתבגרים היות והוא חוסך מהם רגעים של סבל ומבוכה מיותרים.

הפלטות המונחות על השיניים ניתנות להסרה במהלך היום מה שמאפשר שמירה על היגיינת השן. במהלך הטיפול ניתן לתמרן ולהסיר את הפלטות לפני האוכל ולהחזירם בתום הארוחה ולאחר צחצוח השיניים.

לעומת טיפולים קונבנציונליים, יישור שיניים שקוף מניב תוצאות בטווח הקצר כאשר התוצאות הן ידועות מראש וזאת הודות ליכולת לנבא מראש את התוצאה הצפויה בתום ההליך. טרם תחילת הטיפול, הרופא המטפל בונה דגם המציג את מראה השיניים בתום ההליך, כך שלא ייתכנו הפתעות בלתי צפויות בסופו.

יישור שיניים שקוף הוא המענה הטוב ביותר למי שרוצה לחסוך זמן ומחפש תוצאות בטווח הקצר. הוא אסתטי לעין ובכך מונע אי נעימות ומבוכה הן בקרב מתבגרים והן בקרב מטופלים בוגרים יותר וזאת תוך שמירה ודאגה על היגיינת הפה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש