ב'הכי זול בעיר' הכל גם יפה וזול

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 16/9/2016 09:43 ● מה נשמע 461
את השם 'הכי זול בעיר', נתנה נטלי אסולין לחנות שלה, משום שכאשר החליטה שהגיע הזמן לפתוח עסק משלה, חשבה על דברים שאנשים צריכים בבית ביום יום וגם לאירועים ולחגים ● דברים יפים, מיוחדים וזולים, כך שכל אחד יוכל להרשות לעצמו לרכוש אותם
ב'הכי זול בעיר' הכל גם יפה וזול

נטלי, אם חד הורית לשלושה ילדים, הגיעה לאילת לפני 12 שנה מקרית מלאכי. נטלי שעברה משברים רבים בחייה, הצליחה להתגבר על כל המכשולים בזכות הכוח הפנימי שבה, בזכות הילדים ובזכות אמונתה הגדולה באלוהים. למרות הקשיים והמהמורות הצליחה נטלי לגדל לתפארת את בניה וכולם מצליחים, חברותיים ואופטימיים כמו אמא שלהם.

אז מה פתאום עסק? אני שואלת את נטלי שמשיבה:

"בוקר אחד התעוררתי והחלטתי שנמאס לי לעבוד בשכר של 25 ₪ לשעה ושהגיע הזמן לעלות מדרגה. בחרתי לפתוח עסק שידעתי שאהנה לעבוד בו. אני מקווה להצליח, למרות התחרות הרבה, ועל אף העובדה שאני עושה הכל בעשר אצבעותיי. אני צריכה ורוצה להעביר לילדיי את המסר, שבחיים צריך להעז ולנסות להתקדם, שגם אם נכשלים זה לא נורא, כי הכישלון הוא המקום ממנו צריך לקום וממנו אפשר רק להתקדם".

 

הכל מכל וכל

 

נטלי בחורה אמיצה, שכרה מקום שנראה כמו חורבה, שיפצה אותו והפכה אותו לחנות גדולה מזמינה, יפה נקייה ואסתטית, בו היא מציעה ללקוחותיה שירות אדיב וחם, הרבה מאד טעם טוב ומוצרים לבית במחירים שלא יאמנו.

 

מה בחנות:

 

  • מבחר גדול של כלי פלסטיק 'מהודר' לאירועים ולחגים, וכלים פשוטים יותר לשימוש יום יומי, כלים חד פעמיים, אותם בוחרת נטלי בקפידה ומציעה שירות מיוחד של עיצובי שולחן מרהיבים לחגים לשבתות לימי הולדת ועוד. עיצוב שולחן לחינה הוא התמחות מיוחדת של נטלי, והשולחנות אותם היא מעצבת עוצרי נשימה. נטלי מעצבת שולחנות לחינה ומציעה מגוון רחב של סלסילות מעוטרות וכלים מעוטרים ומעוצבים: כלים לחלוקה של דראג'ה לאורחים, כוסות יין מעוצבות לחתן ולכלה ועוד.
  • מבחר גדול של כלי אפיה: תבניות לעוגות מכל הסוגים וסירים להכנת ג'חנון והכל במחירים מצחיקים. לדוגמא: 25 תבניות לאינגליש קייק ב- 10.90 ₪
  • כלי שולחן – צלחות, כוסות לשתיה קרה וחמה, כוסות ליין, מפיות נייר ומחזיקי מפיות חד פעמיות. ולדוגמא מספר מחירים: 10 צלחות חד פעמיות במחיר 7.90 ₪,  25 צלחות 9 חד פעמיות במחיר 4.90 ₪, 3 שרוולים של כוסות בירה חד פעמיות במחיר 19.90 ₪ , שרוול כוסות לשתיה קרה -2 ₪, 3 שרוולים של כוסות לשתיה חמה במחיר 9.90 ₪ , 6 לפתניות חד פעמיות 9.90 ₪, מארז של סכין כף ומזלג מפלסטיק קשיח ב- 3.90 ₪ ועוד ועוד.

בנוסף אפשר למצוא כאן כל מה שצריך בבית: פחי זבל, כלי ניקוי לשירותים, סלי כביסה ועוד הרבה דברים  והכל במחירים מצחיקים. אז כדאי שתגיעו ל'הכי זול בעיר', לפני כל אירוע  או חג וגם בסתם יום של חול, מובטח לכם שתיהנו מחוויית קניות מיוחדת ומהנה במחירים ללא תקדים. (תדמית)


'הכי זול בעיר'-

כתובת: רח' חרושת 10 בצומת של 'הום סנטר'

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:00-20:00 , ימי ו' וערבי חג 09:00-15:00

טלפון: 08-9176717,  052-5999521


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש