כיצד ניתן להעלים ורידים בולטים ברגליים?

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 16/9/2016 14:16 ● ערב ערב 2776
בעבר, הופעה של ורידים בולטים ברגליים, נחשבה לבעיה שהצריכה התערבות ניתוחית על מנת לטפל בוורידים הבולטים שנקראים דליות.
כיצד ניתן להעלים ורידים בולטים ברגליים?

התפתחות הרפואה המודרנית, הביאה לפיתוח טיפולים חדשניים, המאפשרים לטפל בוורידים בולטים ברגליים ללא ניתוח, ובאחוזי הצלחה גבוהים. בישראל קיימות מרפאות פרטיות איכותיות, בעלות ציוד ומכשור רפואי מתקדם, המתמחות בטיפולים מסוג זה. כל המרפאות מעסיקות רופאים בכירים, מומחים בתחום העלמת הורידים, ובעלי מוניטין וניסיון רב.

כיום, יכולים המטופלים לבחור בשיטת הטיפול המועדפת עליהם, בין אם בניתוח העלמת ורידים ברגליים, או בטיפול באמצעות לייזר או חומר מטרש (קצף). הטכנולוגיה החדישה בתחום מציעה העלמה של ורידים ללא צורך בחיתוך ושליפה ממשית של הורידים הפגומים מתוך הגוף. הטיפולים החדשים משמידים את הורידים ומעודדים תהליך טבעי של החלמה והתפרקות כלי הדם בגוף. השיטות החדישות מציגות אחוזים גבוהים של הצלחה ורשימה ארוכה של מטופלים מרוצים.

 

ורידים בולטים ברגליים - עניין של תורשה?

 

הנטייה לפתח בעיות של ורידים בולטים ברגליים עוברת בתורשה בין אמהות ובנות. מבנה הגוף, משקל הגוף, אורח החיים ותפקוד מערכת כלי הדם והשסתומים לוקחים גם כן חלק בדבר. בעזרת שמירה על אורח חיים בריא, משקל גוף תקין ואבחון מוקדם אפשר יהיה למנוע התפתחות של דליות, כאבים, תחושה של נפיחות ובצקות. אל הקליניקה כדאי להגיע כבר בשלבים הראשונים להתפתחות הבעיה ולאבחן את הגורמים ושיטות הטיפול המתאימות.

טיפול בוורידים בעולם המודרני מעולם לא היה פשוט יותר ויעיל יותר, המרפאות המובילות בתחום מציגות נתוני הצלחה של 95% בטיפולי העלמת ורידים בלייזר וחומר מטרש. אפשר כבר לשכוח מניתוחים כואבים, קומפרסים של מים חמים וחומץ ושאר תרופות סבתא. ורידים בולטים ברגליים אפשר להעלים בכל גיל ולחזור ללבוש בגדים קצרים שנמנעתם עד כה ללבוש בגלל הבושה מוורידי הרגליים.

ההתמודדות עם התופעה משותפת ל-40% מהנשים בעולם המערבי, את הצעד הראשון לקראת העלמת הורידים אפשר לעשות כבר עכשיו!

 

ורידים בולטים ברגליים - איפה כדאי לטפל?

 

בכל רחבי הארץ אפשר למצוא היום מרפאות מתאימות לטיפול בבעיות של ורידים בולטים ברגליים. את הקליניקה הטובה ביותר יש לבחור בהתאם לשיקולים של מצב רפואי, קירבה גאוגרפית, תקציב כספי והמלצות של חברים ומטופלים וותיקים.

הדרך הטובה ביותר לקבלת החלטה נבונה היא ביקור במרפאה והתרשמות אישית. בכל אחת מהמרפאות כדאי לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית להתרשמות הדדית ובניית תכנית טיפול, הפגישה אינה כרוכה בהתחייבות מצד הלקוח.

במהלך הפגישה כדאי לבחון היטב את חדר ההמתנה, הציוד הרפואי, היחס למטופלים ורמת הניקיון במקום. מרפאה שמקפידה על סטנדרטים גבוהים של ניקיון בחדר ההמתנה וחדרי הבדיקה משקפת רצינות וטיפול רפואי הולם.

ורידים בולטים דורשים טיפול רפואי מקצועי וייעוץ של רופא מומחה לכלי דם. כבר בתחילת הפגישה חשוב לבחון את תחום ההתמחות של הרופא ושנות הניסיון שלו בתחום. כמו כן, רופאים שונים עשויים להעדיף שיטות מסוימות בהן הם מתמחים, על כן חשוב לקבל 2-3 חוו”ד מכמה רופאים בכירים.

לסיכום, לא כדאי להמשיך ולהתעלם, ורידים בולטים ברגליים דורשים טיפול. את תהליך סקירת המרפאות וקבלת ההחלטות מתחילים כבר היום, דחייה למחר עשויה להביא להחמרה במצב. טיפול בוורידים בולטים ברגליים בשלבי ההתפתחות הראשוניים מונע כאבים והוצאות כספיות גבוהות בעתיד.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש