זודיאק

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 21/9/2016 15:13 ● מה נשמע 462
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 22-28/9/16
זודיאק
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 22-28/9/16

תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 22-28/9/16

 

תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 22-28/9/16


 

טלה

 

איזון וגישה הרמונית תעניק לכם שיעור חשוב בעסקים. הקלפים מספרים על מתח ו'קסיסת ציפורניים' בהמתנה למשוב שייטה את הכף לטובתכם לעוד שנים ארוכות. המתנה היא מתנה, ויש עוצמה וכוח ביכולת המדהימה שלכם לדלג כעת מעל בורות ומהמורות. וכחנות כוחנית עלולה להוציא אתכם באור אפל ומיותר.


 

שור

 

השליטה על הנעשה בבית מתוך מחשבה עתידית תוליד כבוד והערכה מבני המשפחה, והם אלה שיגרמו לכם לבטוח בגישתכם הדיפלומטית הכנה. החוסן לא להשתנות לפני כל מה שמשתנה לפניך. נסיעה מסתמנת בפתח והתכנון כבר מריץ את האנרגיה גבוה למעלה.


 

תאומים

 

בימים אלה תחושו דחיפות לנסוע ולבקר בני משפחה. אלו ימים נוסטלגיים בהם אתם עשויים לפגוש חברים מהעבר. ישנו מוטיב של סגירת מעגלים וסולחות. יש לשים לב לארנקכם כי תתכן אבדה או גניבה של חפץ יקר ללבכם. גם בזבזנות לא מחושבת תתכן בשבוע הקרוב.


 

סרטן

 

נראה כי הנכם מתקשים כעת להחליט על הצעדים הנכונים עבורכם. ישנה תחושה של אי בהירות או בגידה בערכים, אך דבר מה שיקרה, יחלץ ואף ישמח אתכם ואתם ותרגישו נקמה סודית ומתוקה. הכף תוטה לטובתכם בכל הקשור לנושאים משפטיים. אור הזרקורים יופנה אליכם ואתם הופכים קערות על פיהם. הקלפים לטובתכם. 


 

אריה

 

חשוב לא להתבלבל מפאת המחמאות הרבות שמרעיפים עליכם, כיוון שבמבחן המציאות, כל צעד שתבצעו יתברר כשגוי או הזוי ואינו נתמך במציאות היומיומית והקיומית שלכם. בכל הקשור בענייני עבודה, נראה כי אתם מחזיקים רעיון בראש אשר אינו מאפשר לכם מנוחה עד אשר תמצאו דרך ליישמו- בחודשים הקרובים ההזדמנות תגיח.


 

בתולה

 

הצעות נישואין, חיזורים ופינוקים בתחום הזוגי והרומנטי. הדרך הנכונה זורמת אליכם ויתכן שלקראת אמצע החודש הבא ייחתם הסכם. זהו מוטיב מצוין של זרעי העתיד. הישארו כתמיד נאמנים לחשיבה היצירתית ולאמת שלכם.


 

מאזניים

 

שבוע עמוס ברובו במטלות והתחייבויות. כל פעולה בבית עוברת דרככם כי אתם מבצעים את המוטל עליכם ביעילות מרבית. חשוב למצוא את הנוסחה המנצחת בהדדיות ושיתוף.בעבודה קיים שקט מתוח וצפויים שינויים שירעידו את המערכת סביבכם.


 

עקרב

 

שתיקה בזמנה היא דיבור משובח!! מילה היא לעיתים רעל רגשי בעל כוח. כוח להביע כעס ותסכול. מהרגע שהכוח הזה נזרק החוצה, אין אפשרות לתקן את הטעות. התגובה עלולה לפגוע בכם כבומרנג. לעומת זאת, שתיקה והבלגה תותיר את האנרגיה בשלמותה אצלכם, ועם זה, גם את כל הקלפים שגלויים לפניכם.


 

קשת

 

יתכן קיפאון או שיבוש הליך בענייני העבודה. ישנו תסכול אשר נובע מעיכובים ותוכניות שלא יוצאות לפועל כמתוכנן. הנושא הכספי מעיק אף הוא למרות ההטבה שחוויתם בחודשיים אחרונים. התחום הזוגי מקבל פרופורציה שהיתה כה חסרה אצלכם לאחרונה.


 

גדי

 

מוטב לעצור בתחנת הזמן הזו ולהתבונן בנעשה. אין למהר כדי להשיג אשליה של השגה, וחשוב לא להתעסק כל הזמן בתוצאות. הסתירה בהבנה תתנקה מעצמה ותוכלו לדעת בוודאות מה נכון לכם. אם תרפו מעט תגלו שנעשית עבודה מאחורי הקלעים לטובתכם ולטובת הקידום המקצועי שלכם.


 

דלי

 

הניחו לעבר והדקו חגורות לקראת המראה ברוב התחומים. צעדכם מאופיינים מתוך תחושות בטן אשר מובילות לאמת ולמקומות שראוי לכם להיות בהם. אתם נראים טוב מתמיד ותגרפו על כך מחמאות. תתכן התמודדות מול תנאי המגורים ואתם עשויים להחליט על מעבר בזמן הקרוב.


 

דגים

 

בעבודה במסגרת השחיקה היומיומית ותעתועי המעסיק או המנהל הישיר אתם מוצאים עצמכם שוב ושוב בערבוב בין מחשבות לרגשות. בתוך כל זאת, ניתן למצוא טיבול אינטואיטיבי מבלבל. הקלפים מבטיחים הסרת מסכות ותנועה טבעית שלכם לעבר הקידום המיוחל.


חדשות אילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש