מלכת הסטיילינג של אילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 26/9/2016 10:25 ● מה נשמע 462
אחרי שנת זכיינות ברשת 'פרופיל', החליטה ליאור הרוש, שהגיע הזמן לפרוש כנפיים ולצאת לדרך חדשה ועצמאית ● מצוידת בידע רב שצברה בתחום האופנה, קשרים, וקהל רב של לקוחות, היא עושה את זה עכשיו בדרך שלה בבית האופנה LILUSH בקניון 'אייס מול', מרכזת את כל השיק והסטייל תחת קורת גג אחת, הופכת למובילת דעת קהל בתחום האופנה בעיר ● ועם אנרגיות בלתי נגמרות כמו שלה, אתם לגמרי יכולים להיות בטוחים ש'לילוש' לא אמרה עדיין את המילה האחרונה
מלכת הסטיילינג של אילת

אין מישהי באילת שלא הספיקה להכיר את ליאור הרוש, הבחורה הכי נמרצת בעיר, מתולתלת גאה, ובלתי נלאית, שפרצה לתודעת נשות האופנה והסטייל בסערה, כשפתחה לפני כשנה וחצי את חנות האופנה כזכיינית של רשת 'פרופיל' בקניון 'אייס מול'. אלא שלאחר שנה של זכיינות, כשהבקשות ממנה בתחום האופנה לא פסקו, והיא עצמה לא יכלה לתת דרור לסטייליסטית שבה, החליטה ליאור לפני כחצי שנה, לפרוש כנפיים ולצאת לדרך עצמאית, כשהיא זוכה לרוח גבית ותמיכה מלאה מצד בעלה יניב, כשהיא מפיחה חיים בבית האופנה LILUSH שהוא עכשיו לגמרי שלה. עד כדי כך שלה, שאפילו שם הבוטיק הוא שם החיבה שלה, שמביא ליידי ביטוי את אופייה ואישיותה.

 

מביאת בשורת האופנה לאילת

 


ל- LILUSH מביאה איתה ליאור את כל כולה. את כל הידע שצברה באופנה, את הסטייליסטית שבה וההיכרות של התחום האופנה, כשהיא מעזה לזרום עם בקשות הלקוחות, שלא רק לא עזבו עם השינוי בחנות, אלא אף התרבו. והיא ופותחת בפניהן היום אפיקים חדשים לתחום האופנה. ומכניסה לטרנד בלעדי את הרעיון שכל לקוחה שלה היא דוגמנית פוטנציאלית בדף הפייסבוק שלה.
בית האופנה LILUSH ממוקם בקומה השנייה בקניון 'אייס מול'. החנות השנייה מהכניסה העליונה ימינה, ולא, אין סיכוי שתצליחו לחלוף על פני החנות מבלי לתת קפיצה פנימה, כי כבר מחלון הראווה השיק קופץ החוצה. בבית האופנה תמצאו קולקציה אופנתית, צבעונית, צעירה וסקסית, והכי חשוב נוחה ואיכותית, המתאימה לכל אשה ולכל כיס. בימים אלו ממש, מתחדשת החנות בקולקציית לעונת המעבר, בגדים מטריפים לחג וליום יום, שנבחרים בקפידה על ידי ליאור, מלכת הסטיילינג. לא בכדי מחולקת החנות לשלוש קטגוריות עיקריות: אופנת קזוואל, אופנת ערב ואופנה ייחודית מטריפה ו'משוגעת', כמו שמגדירה אותה ליאור עצמה, והיא מוצעת במלאי מצומצם, מאחר וכל פריט ייחודי כזה, לא תראו על מישהי אחרת. 
"כל אשה אוהבת להרגיש שהיא הכי יפה ומיוחדת, ובצדק", אומרת ליאור, "ואני יותר משמחה להעניק ללקוחותיי את ההכוונה הנכונה והסטיילינג המתאים לכל אחת ואחת, הן מבחינת נתוניה הטבעיים, והן מבחינת התאמת הבגד למטרה לשמה הוא נרכש. מאחר שחיפשתי את הייחודיות באופנה באופן כללי, יצרתי קשר עסקי עם מעצבות וייבואניות אופנה רבות, שהעניקו לי את הזכות הבלעדית לשווק אותן באילת: אופנת 'כמי', תומאס ,D אופנת,PEPPER מירב לוי, סיגלית קידר, תיקי איריס ועוד. על פי בקשת קהל הלקוחות כבר בקרוב יתווספו לבית האופנה - אופנת 'ריאליטי', 'סיגוש', גם הן באופן בלעדי. “בזכות כל אלו מתאפשר לי להפיץ בשורה חדשה בתחום האופנה לנשות אילת, ולהיות עדכנית בכל סגנון”. ואכן, המעבר הזה מזכיינית לעצמאית, משך אל LILUSH בנוסף לקהל הלקוחות שכבר רכשה לעצמה ליאור, לקוחות רבות חדשות, שמגלות בכל פעם מחדש שלל של הפתעות על המדפים והקולבים בחנות המעוצבת והמזמינה.
ולא רק בגדים תמצאו ב - LILUSH אלא גם מבחר אקססוריז שנבחר גם הוא בקפידה על ידי ליאור להשלמת הלוק: משקפי שמש, תכשיטים, תיקים מיוחדים, ואפילו נעליים. בחנות ניתן לקבל גם ייעוץ סטיילינג מליאור. ניתן לקבוע פגישות ייעוץ ללא תשלום בבית הלקוחה.

 

אמא ועצמאית בנשימה אחת


ליאור לא עוצרת בחנות. בגיל 38, מתהדרת פצצת האנרגיה בשלושה בנים אותם גידלה לתפארת, ובזוגיות נפלאה מזה 25 שנים עם בעלה יניב, שגם הוא בעל עסק עצמאי בתחום המחשבים (ypc מחשוב ותקשורת בע"מ), תומך ומפרגן לה לאורך כל הדרך. "מתוך אהבת המשפחה והתמיכה המלאה לה אני זוכה, אני מתפתחת וצומחת", אומרת ליאור, "המקום אליו הגעתי עד כה אינו מובן מאליו בשבילי. עברתי דרך ארוכה בתחום, במהלכה למדתי את דרישות וצרכי הלקוחות ולמדתי את תחום האופנה והסטיילינג". שלושת מרכיבי ה'אני מאמין' שלה בעסק הם: חוויית השירות, הגיוון והייחודיות של הפריטים, והתמחור, מתוך הקפדה שיהיה נוח לכל כיס, לכן תוכלו למצוא כאן פריטים רבים ביניהם שמלות ערב, תיקים, שורטים ג'ינס, חולצות, בגדי ים ועוד ב- 99 ₪ בלבד.
אז אם עוד תהיתן היכן כדאי לכן להתחדש בבגדים לחגי תשרי שבפתח, ואיפה כדאי לכם להתעדכן ולרכוש את המלתחה החדשה לקראת עונת המעבר- LILUSH הוא המקום בשבילכן. ותסמכו על ליאור ועל הצוות הנפלא שלה שהם יתאימו לכן בול את הבגדים המתאימים. ורק אזהרה אחת אחרונה- תתכוננו להתאהב. (תדמית)


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש