כיורי מטבח מעוצבים: סגנונות שונים

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/9/2016 15:38 ● ערב ערב 2777
הכיורים לוקחים חלק חשוב ומרכזי מאד במטבח והם מוצעים במגוון רחב של עיצובים, של סגנונות ושל צבעים. אם בעבר הם סיפקו מענה פונקציונאלי בלבד – לשטיפת כלים, למשל – הרי שכיום הם משמשים כאלמנט עיצובי בפני עצמו, התורם לא מעט למראה הכולל, הן של המטבח והן של המרחב עצמו.
כיורי מטבח מעוצבים: סגנונות שונים
קרדיט: כיורים למטבח אבן קיסר

מומלץ לשים דגש גם על איכות חומרי הגלם שמהם עשויים הכיורים ולוודא שמדובר בכיורים איכותיים ועמידים, כאלה שילוו אתכם שנים רבות וישמרו על המראה המיוחד שלהם. חברת אבן קיסר מובילה בתחום כיורי קוורץ למטבח המיוצרים בסטנדרטים ברמה בין לאומית מחמירה. 


משפצים את המטבח או בונים בית חדש? אם כן, כדאי שתכירו את סגנונות העיצוב השונים של כיורי המטבח החדשים. הנה סקירה של כמה מסגנונות העיצוב הבולטים ביותר כיום.

 

כיורי מטבח כפריים

 

מדובר באחד מסגנונות העיצוב המבוקשים ביותר כיום, ולא בכדי. כיורי המטבח המעוצבים בסגנון כפרי יוצרים מראה חמים יותר במטבח והופכים את השהות בו לנעימה הרבה יותר. כיורי מטבח כפריים הם כיורים העשויים לרוב מחרס, בעלי מראה שאיננו מלוטש ומוקפד כל כך. הם משתלבים נהדר לצד האלמנטים הכפריים האחרים במטבח, ויחד יוצרים מראה הרמוני ונכון.

 

כיורי מטבח מודרניים

 

כיורי מטבח מודרניים נחשבים גם הם למבוקשים כבר לא מעט שנים וגם הם מושלמים למטבחים מודרניים, המזכירים בעיצובם סגנון עיצוב היי-טקי. כיורים אלה יכולים להיות מנירוסטה, למשל, או מחומרים מבריקים אחרים. הם מעוצבים בקווים ישרים, נקיים ומינימליסטיים מאד (פחות מעוגלים, בהשוואה לכיורים אחרים) ובמרבית המקרים לא יהיו גדולים כל כך (כמו, למשל, הכיורים הכפריים).

 

כיורי מטבח בסגנון רטרו, של פעם

 

כיורי הרטרו, אלה המעוצבים בסגנון עיצובי כמו זה של פעם, הם כיורים פשוטים יחסית במראה שלהם – כיורים מרובעים גדולים. הם פחות מוקפדים בסגנונם ויכולים להתאים לכל מטבח ולכל טעם. כיורי הרטרו מגיעים בצבעים שונים לרוב ונפלאים למטבחים מעץ, למטבחים עם אלמנטים מודרניים חדשניים וגם לכאלה הכוללים פיתוחים מסוגננים במידה מסוימת.

 

כיצד בוחרים את הכיור המתאים עבורכם?

 

כשבוחנים את האפשרויות הקיימות, מגלים הבדלים מהותיים ביניהן. לפני שבוחרים את הכיור כדאי להתייחס לסגנון העיצובי הכולל של המטבח ולאלמנטים האחרים שייקחו בו חלק. חשוב שהכיור ישתלב בצורה הרמונית ונכונה במטבח כולו, ובו זמנית שיהיה גם פונקציונאלי.

כיור גדול מתאים למשפחה גדולה וגם לבשלנים וכיור קטן מתאים למשפחות קטנות, לרווקים או לאלה שאינם נוהגים לבלות שעות רבות במטבח. חשוב גם לבדוק כיצד יש לנקות את הכיור ובאילו חומרים מומלץ להשתמש מבלי שיגרם לו נזק.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש