דברים שחשוב שתדעו לפני מעבר דירה

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/10/2016 17:11 ● ערב ערב 2778
כמעט כל אחד מגיע פעם או פעמיים ואפילו יותר, לצורך בהזמנת שירות הובלת דירה. מדובר בצומת סואן במיוחד... כל הכרוך במעבר דירה עשוי לגרום להרבה כאב ראש ובלבול. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה דברים שחשוב שתדעו לפני מעבר דירה.
דברים שחשוב שתדעו לפני מעבר דירה

 

ונתחיל דווקא מהסוף...

 

הפרק האחרון של מעבר דירה זהו פרק ההובלות. זהו בעצם החלק האמתי מכל הסיפור. לאחר שאתם מעבירים את כל החפצים שלכם אין לכם יותר מה לחפש בדירה הישנה ואתם בעצם עוברים בפועל להתגורר בדירתכם החדשה.

זה אולי נשמע פשוט למדי, לכן כדי שלא תיפלו כפי שקרה כבר לאנשים אחרים שעמדו באותו מקום בדיוק, כדאי שתקראו את העובדות הבאות...

 

סיפור מספר 1 – המוביל לא הגיע...

 

משפחה סיכמה עם 'חאפר' כלשהו שיבוא ביום המיועד לבצע את הובלת תכולת הדירה. הם סיכמו על מחיר אטרקטיבי וקבעו יום ושעה, בפועל – כאשר הגיע היום המיועד, הם ארזו כבר הכול, שתו את כוס הקפה האחרונה בטרם ארזו את הקומקום החשמלי ואת הכלים ו – כלום... המוביל לא הגיע... פניה אליו הובילה לשירות לא זמין ובעצם נותר להם לדבר לקיר... מתברר שהחאפר קיבל עבודה משתלמת יותר ברחוב הסמוך ולכן העדיף אותה על פני העבודה אצלכם... הם אף לא טרחו להודיע או להתנצל..

מסקנה – בוחרים בחברה מוכרת ומקצועית ששמה הטוב חשוב לה ושירות הלקוחות שלה היא מהמעולים!

 

סיפור מספר 2 – גניבות

 

הייתה בעבר חבורת עבריינים שעקצה כמה וכמה משפחות באופן הבא –

הם התחזו לחברת הובלות רצינית. דברו יפה, הגיעו ביום המיועד עם צוות נמרץ וחרוץ ובמהירות רבה פרקו הכול והעלו בזהירות את התכולה לבל תיפגע, לאחר שכל התכולה הייתה במשאית ובעלי הדירה היו מלאי סיפוק מהבחירה המוצלחת אותה עשו כאשר בחרו בחברה כה מקצועית, גילו לחרדתם כי המשאית על כל הנכסים שלהם פשוט פרחה ונעלמה מהאופק... פניות טלפניות אל המוביל מובן שלא נענו והם נותרו חסרי אונים וחסרי כל...

מסקנה – בוחרים בחברה מוכרת בשוק שקבלתם עליה הנמלצות מלקוחות מרוצים.

 

סיפור מספר 3 אין ביטוח

 

ישנן חברות הובלה שלא טורחות לבטח את התכולה אותה הם מעבירים. הם מסתפקים בביטוח שיש להם על המשאית ואותה הם מציגים ללקוח המתעקש לראות את הביטוח. לא תמיד ישים הלקוח לב לתרמית הזו. היו כמה מקרים בהם הייתה המשאית מעורבת בתאונה שפגעה ברכוש שהיה במשאית ולא היה מי שיכסה עבורם את הנזק.

מסקנה – דורשים לראות את תעודת הביטוח על תכולת המשאית.

 

לא באנו להפחיד אתכם בסיפורים הללו... רק רצינו לעורר את תשומת ליבכם שלא תאבדו מהערנות כאשר אתם עומדים בפני הישורת האחרונה. הקפידו לבחור את חברת ההובלות מתוך שימת לב לפרטים, לסכם הכול בכתב רק לאחר שנציג מטעם החברה יראה את העבודה הצפויה ויעבור אתכם על כל הפרטים הרלוונטיים הכרוכים בהובלת תכולת הדירה. זה כולל טיפול ברהיטים, אריזה ועוד.

אלו דברים שחשוב שתדעו לפני מעבר דירה – וזאת כדי שלא תמצאו את עצמכם בוכים על חלב שנשפך.

 

איך נוכלת לבצע הובלה על ידי מקצוענים אמיתיים?

 

מומלץ מאוד להעזר באנשי מקצוע שחיים ונושמים את תחום ההובלות ולכן קיימים פורטלים המספקים שירותי הובלות. פורטל ההובלת חושף אך ורק מובילים מומלצים ונותן לגולשים להביא חוות דעת על המובילים כך המובילים צריכים לעבוד קשה על מנת שיהיה להם ביקורות טובות ככל שאפשר. בחיפוש אחר חברת הובלה מקצועית בפורטל הובלות תוכלו לקבל גם הנחות מיוחדות להובלה לקראת החגים,קופונים ומבצעים.

סוף מעשה במחשבה תחילה... רק כך תגיעו אל המנוחה ואל הנחלה עם כל חפציכם בשלום, ולא פחות חשוב – בשלמות!


חדשות אילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש