מחירון הובלות - איך לחשב עלות הובלה

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/10/2016 17:13 ● ערב ערב 2778
ישנם אנשים רבים שהשאלה החשובה ביותר אותה הם שואלים את עצמם לפני כל רכישה זהו – כמה זה יעלה לנו? לא ניכנס כרגע לסוגיה האם הם צודקים בגישתם והאם אכן כל דבר אכן נמדד בעלות הסופית שלו.
 מחירון הובלות - איך לחשב עלות הובלה

 

רק נציין ונומר כי הרבה מאוד פעמים – מחיר זול עשוי לעלות בסופו של דבר מאוד ביוקר היות והאיכות של החפץ או השירות אותו קבלו תמורת המחיר הזול – אכן הוכיח כי המחיר אכן היה נכון אל מול התמורה. לעומת זאת ניתן לראות כי כאשר משלמים יקר לעיתים קרובות יתברר כי המחיר היה שווה ואף חסך הוצאות רבות בהמשך. כך שהיקר מתברר בסופו של דבר כזול באופן משמעותי מהמוצר הזול הן בגלל אורך החיים של המוצר, והן בשל התפוקה האיכותית והשירות הנלווה. כך שאנו יוצאים מנקודת הנחה כי לא המחיר הזול הוא זה שאמור להוביל אותנו בחיים ובמיוחד חשוב הדבר כאשר מדובר בבחירת חברת הובלות.

ישנם כמה וכמה גורמים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מנסים לחשב את העלות של ההובלות.

 

מהו מחירון הובלות - איך לחשב עלות הובלה ?

 

יהיו הרבה שיענו על השאלה בדבר המחיר – שזה תלוי במרחק בין הדירה ממנה יוצאים אל הדירה אליה נכנסים. אך אם תשאלו את חברות ההובלה תקבלו תשובות אחרות לגמרי...

ננסה לבדוק יחד אתכם מה הם הפרמטרים אשר על פיהם נקבע המחיר.

 

כמה שעות זה יארך? 

 

למוביל לא ממש משנה מה המרחק אותו יהיה עליהם לעבור עם תכולת הדירה שלכם. מה שחשוב להם זה –כמה זמן זה ייקח מאתנו - הצוות והסבלים. היות וחברות ההובלה רוצים להספיק כמה שיותר הובלות לכן הם יקבעו את המחיר על פי הזמן שהעבודה לוקחת מהם שזה יכול לבוא על חשבון עבודות אחרות אותם היו יכולים להספיק בזמן הזה.

 

כמה פועלים יהיה עליהם לגייס לצורך העבודה?

 

פרמטר נוסף הקובע את עלות העבודה זהו כמות כוח האדם אותם יהיה עליהם לגייס עבור מלאכת ההובלה. מבחינתם, כוח העבודה יכול להספיק הרבה ביום אחד וכאשר כולם או רובם מגויסים למען מטרה אחת, תאלץ 'המטרה האחת' לשלם את המחיר.

 

דרכי הגישה לדירה

 

אי אפשר להשוות פינוי תכולה של דירה הממוקמת בקומת קרקע עם חנייה צמודה ונוחה לדירה בקומה רביעית ללא מעלית הממוקמת על שפת כביש סואן בו קשה למצוא מקום עבור המשאית. כאשר הגישה נוחה העבודה תיעשה במהירות ובקלות  וזה יבוא לידי ביטוי במחיר. כאשר מדובר בדירה מהקומה הרביעית יתכן ותישקל האפשרות של שימוש במנוף דרך המרפסת או החלון של הבית. זה אמור להקל מאוד על העבודה אך זה כמובן גם ישפיע באופן משמעותי על המחיר.

 

עונת השנה

 

ישנן עונות בשנה בהן הביקוש להובלות הינו גבוה במיוחד כמו בחודשי הקיץ ובמיוחד בחופשה הגדולה. מובן שכאשר הביקוש גבוה יהיה גם המחיר גבוה. לעומת זאת בחורף כאשר אין הרבה ביקוש יצנח גם המחיר בהתאם.

למדנו כי אי אפשר לקבוע מחירון כללי להובלות. כל דירה על פי תנאיה, מיקומה, כמות התכולה ועוד תנאים משתנים נוספים –אשר הם אלו שיקבעו את המחיר הסופי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש