כיצד תבחרו מגשי אירוח?

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 9/10/2016 11:06 ● ערב ערב 2778
בשביל אנשים רבים, הבחירה במגשי אירוח היא כבר בחירה טבעית לכל אירוע שהוא. במאמר זה נסקור את סוגי המגשים הקיימים ונעזור לכם לבחור את המגשים המתאימים לאירוע הבא שלכם.
כיצד תבחרו מגשי אירוח?

 

מגשי אירוח על קצה המזלג

 

מגשי אירוח הם צורת הגשה נוחה במיוחד, המתאימה לכל סוגי האירועים. היתרון שלהם הוא, שהם אינן דורשים מלצרים ולכן העלויות שלהם נמוכות בהרבה מאשר קייטרינג בשירות מלא. כמו כן, ניתן להציב אותם על שולחן מרכזי. המגשים מגיעים כשהם מלאים במנות אישיות מכל הסוגים ומזמינים כל אורח באירוע לטעום מהם.

 

מועד האירוע

 

באירועים, הנערכים בשעות הבוקר והערב, נהוג להגיש מאכלים קלילים לפתיחת וסיום היום. מאכלים קלילים בדרך כלל נתפסים כמאכלים חלביים ואכן ניתן לבחור במאכלים חלביים לשעות אלו, אך אין זה מן ההכרח. בהחלט ניתן להגיש גם מאכלים בשריים, או מאכלים כדוגמת דגים, סלטים וכדומה. כמו כן, גם בשעות הצהריים ניתן להגיש מאכלים מכל הסוגים, למרות שנהוג להגיש מאכלים בשריים.

 

האוכלוסייה

 

התאמה בין מגשי אירוח לבין סוג האוכלוסייה, המגיעה אל האירוע היא חשובה במיוחד. לדוגמה, אם מוזמנים רבים הם צמחוניים או טבעוניים, חשוב להתאים להם את הכיבוד ולאפשר להם ליהנות ממנו גם כן. כמו כן, במידה ומוזמנים שומרי כשרות, חשוב לא להזמין מגשים בשריים עם מגשי קינוחים חלביים.

 

כמות האנשים

 

באופן משונה, ככל שכמות המוזמנים גדולה יותר, כך קל יותר לבחור מגשי אירוח. הסיבה לכך היא, שכך ניתן להציע מבחר יותר גדול ולדעת, שיהיה מי שיאכל מהם. היות שקיימים סוגים רבים כל כך של מגשים, כשכמות המוזמנים היא קטנה, קיים קושי לבחור מבניהם. זאת, משום שגם אם מוזמנים בסה"כ כעשרה אנשים, עדיין ישנו רצון של המארחים להציע להם מבחר גדול של מנות.

 

עניין של טעם

 

אם אתם אוהבי בשר, הרי סביר להניח שתרצו להזמין מגשים בשריים! יתרון נוסף של מגשי האירוח הוא האפשרות להזמין מגשים מכל הסוגים וכך לאפשר לכל אורח לבחור את המאכל הרצוי לו מבלי לפגוע בטעם האישי של האורחים האחרים. אם כך, כאשר אתם מזמינים את מגשי האירוח וודאו, שאכן יש מגוון שיתאים לכל מוזמן.

 

עניין של מראה

 

באתרי האינטרנט של חברות קייטרינג רבות ניתן לראות תמונות להמחשה של מגשי האירוח וכך ניתן לדמיין כיצד הם ייראו על השולחן. היות שחלק חשוב מהבחירה בהגשת מגשי אירוח קשור גם למראה מעורר התיאבון, נסו להתאים את המגשים גם מהבחינה הזו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש